<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentare: Vidiš/NeVidiš Image Hosted by ImageShack.us
× About Me ×

Ime: Laura.
Prezime: Nie bitno. :P
Živim: U Kutini.
Datum rođenja: 6.10.1997.
Razred: 6.c.[OŠ Mate Lovraka Kutina].
Hobi:Mažoretkinje,rolanje,
pjevanje.ITD.

Volim:
~Mažoretkinje.
~Moje pse:Lisa & Billy.
~Obitelj.
~Moe frendove.
~Sladoled.
~Msn & Facebook.
ITD.!

Nevolim:
~Školu:U nju idem sam
zbog frendova.
~Učit.
~Ljude koje se pretvaraju da su ti
frendovi, a sam te ogovaraju.
~Kad vijetar puše. '-.-'
~Spremat sobu.
ITD.!
××××××××××

Ak hoćete da vas stavim u linkove,
napišite u komentarima.Odma stavljam. :]

16.1.2010. ~> Datum kad sam napravila blog. :D


Moi banner:



Image and video hosting by TinyPic









× Linkići ×

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
××××××××××××
Mario.xD.
Toca. :DD
KutinskeMažoretkinje.Moi Blog.
Issa. <3

Pandica.Cool Dizzevi.!
AnnA.Dizzevi.
Gimnazijalka. =]

FunBox - WebCounter


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


nedjelja, 17.01.2010.

.Eo Mene Opet.

Eo da ja opet napišem post.Hah.Dosađujem se.Ko i uviek.Moram uredit onai blog o Kutinskim Mažoretkinjama.A neda mi se.Pa nas moram sve slikat na nastupu.Jer moram imam sliku za dizajn.Al treba to sve smislit.Jooojj.Al.Stignem ja to sve.Valjd.Ak hoćete.Posjetite ga.KLIK. Tu.I komajte.!
Ak neko zna neki dobar blog sa dizajnovima.Nek mi javi.Tak da iam pričuvu.Kad mi ovai dizajn dosadi.xD.Uglavnom.To bi bilo to.Sutra iam trening.[mažoretkinje].Pa ću napisat na onom blogu post.Tak da.Čitajte ga.
I sutra škola.OMG.Ide mi već na živce.'-.-'
Napisat ću novi post.Preksutra.Valjd.Nezz ni sama.Ajd pozz.wavewave

- 11:16 - Komentirai.! [2] - Troši Boju.! - ×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.