26.05.2007., subota

- KAKO STE GLUPI -

kako ste glupi ? ste se ikad to zapitali ? naravno da jeste i bilo kad se to zapitate uvijek je odgovor da...glupane šta čitaš ovo ? hahahaha...nema veze ... evo ja sam tu u buzetu i ful mi je OK . e mogu se kladiti da če mi doč dvoje klinaca s neka 2 bloga i srati mi po blogu e ovo je za njih VI STE BUDALE KAKVIH NEMA. ok to smo riješili, ajmo dalje...PADOVI, siguran sam da je barem jedan od ljudi koji je ikad čitalo ovaj blog palo jednom ili više puta, na smiješan ili ružan način nema veze, evo par videa jedan video je video SMIJEŠNOG pada a drugi RUŽNOG pada, preporučam da 2 ne gledate ali ok .. evo javio sam se javim vam se za koji dan...DUNDO NAPIŠI KOJI POST JEBO TE GLUPOG...!! ;)
SMIJEŠAN :) pad

RUŽAN :( pad


NEVEZANO ZA TEMU POSTA POGLEDAJTE OVAJ VIDEO I OBAVEZNO GA KOMENTIRAJTE ... HAHAHAHAHAH ... UMRO SAM... HAHAHAHAHAHAHAHHAHA

to bi bilo to .. oču puno jebenih komentara .. ppozz
- 23:09 - KOMENTARI!!!!!!!(17) - šta samo tolko ?? oču više ! :D PRINTAJ BRATE !! printaj, nije tvoj papir ! - # /> - neznam sta je ovo !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oš/neš komentare, neznam i ne zanima me

- LINKOVI -

BLOG. HR
FORUM HR.
MONITOR
BUDALIZACIJA
HHUNITY
RAPGODFATHERS
DBP
PUMA8

advanced web statistics

Sta zelite gledati na blogu najvise ?
Video
Slike
Viceve
  

- SVE O NAMA I BLOGU -

- Ako nekoga zanima tko smo mi ... evo naših slika dolje
ovo sam ja - Shahqawiyyah al-`Abbas

- A ovo je moj drugar ... Abul-Abbas al-Bashani

- Ovo je blog dvojice prijatelja iz pule, mi smo ovaj blog napravili samo da se smijemo glupostima koje čemo pisati i tako dalje, ako vas zanima ja se zovem Shahqawiyyah al-`Abbas, a moj prijatelj se zove Abul-Abbas al-Bashani, ne smijemo odati naša prava imena jer smo članovi terorističke skupine Al' Qaida i ovo su naša imena naa arapskom, naš indentitet je tajanstven jer bi nas objesili ako saznaju tko smo mi ... sss ... nadam se da uživate u našem blogu, ae peace !

-Ovo je moj 2. blog i na njemu če samo biti sranja od kojih čete umirati od smijeha ... bwahahaha, nemojte samo misliti da ču ja tu pisati šta sam radio danas sutra kad već...ja ovo pišem jer se volim smijati i volim kad se drugi smiju..uuuu sada je 22:11 datuma 21.3. pridružio mi se kompanjon u blogu , ... i da večina filmova tj. clipova koje ču staviti če biti sinkronizacije i ako ih ne skužite tj. ako vam nisu smiješne zači da ste obične budale ne idioti poput nina iz mog razreda i nemate dovoljno mozga da ih shvatite kreteni jedni glupi ... ... pozz

- zaboravio sam ko želi suradnju treba poslati svoje slike te detaljno opisane proporcije svoga tijela ... i neke eksplicitne slike, muahahahahaha zajebavam se ... samo napišite što želite raditi clipove slike vicevi i to je to... ne primamo idiote poput diane iz I.b razreda moje škole

window.gdprAppliesGlobally=true;(function(){function a(e){if(!window.frames[e]){if(document.body&&document.body.firstChild){var t=document.body;var n=document.createElement("iframe");n.style.display="none";n.name=e;n.title=e;t.insertBefore(n,t.firstChild)} else{setTimeout(function(){a(e)},5)}}}function e(n,r,o,c,s){function e(e,t,n,a){if(typeof n!=="function"){return}if(!window[r]){window[r]=[]}var i=false;if(s){i=s(e,t,n)}if(!i){window[r].push({command:e,parameter:t,callback:n,version:a})}}e.stub=true;function t(a){if(!window[n]||window[n].stub!==true){return}if(!a.data){return} var i=typeof a.data==="string";var e;try{e=i?JSON.parse(a.data):a.data}catch(t){return}if(e[o]){var r=e[o];window[n](r.command,r.parameter,function(e,t){var n={};n[c]={returnValue:e,success:t,callId:r.callId};a.source.postMessage(i?JSON.stringify(n):n,"*")},r.version)}} if(typeof window[n]!=="function"){window[n]=e;if(window.addEventListener){window.addEventListener("message",t,false)}else{window.attachEvent("onmessage",t)}}}e("_tcfapi","tcfapiBuffer","tcfapiCall","tcfapiReturn");a("_tcfapiLocator");(function(e){ var t=document.createElement("script");t.id="spcloader";t.type="text/javascript";t.async=true;t.src="https://sdk.privacy-center.org/"+e+"/loader.js?target="+document.location.hostname;t.charset="utf-8";var n=document.getElementsByTagName("script")[0];n.parentNode.insertBefore(t,n)})("03c24551-d648-4df2-98f9-2ed3dd7b05a8")})();