20.05.2007., nedjelja

- THE BOONDOCKS -

nevjerojatno ja pišem post več drugi dan .. da .. jedan frend (DZA ) mi je pokazao na netu jednu seriju..The Boondocks...ej to je tako jebeno tj. nije serija več crtić..hahaha..presmiješno je .. zato ču ovaj post posvetiti tom crtiću, likovi su 2 mala klinca Riley - gangsta klinac, hip-hop all that shit, i Huey - mali pametan klinac, istočnjčačka kultura... dvije budale koji se ufuravaju da su niggeri i neki gangsteri a ustvari su totalni idioti Rummy - kreten koji je donekle pametiniji od drugog, misli da je gangsta ima bandanu oko glave, Wuncl - sin gradonačelnika isto totalni idiot ima crnu kapu na glavi... to su u biti glavni likovi ima ih još ali mi se neda pisati .. pa evo vam 2-3 isječka tog crtića pa ako vam se da pogledajte .. ako ne ste idioti ! pa birajte :) !
ovo će vam zvučati poznato ... najvjerojatnije ... :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- GIN RUMMY -



- 17:52 - KOMENTARI!!!!!!!(4) - šta samo tolko ?? oču više ! :D PRINTAJ BRATE !! printaj, nije tvoj papir ! - # /> - neznam sta je ovo !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oš/neš komentare, neznam i ne zanima me

- LINKOVI -

BLOG. HR
FORUM HR.
MONITOR
BUDALIZACIJA
HHUNITY
RAPGODFATHERS
DBP
PUMA8

advanced web statistics

Sta zelite gledati na blogu najvise ?
Video
Slike
Viceve
  

- SVE O NAMA I BLOGU -

- Ako nekoga zanima tko smo mi ... evo naših slika dolje
ovo sam ja - Shahqawiyyah al-`Abbas

- A ovo je moj drugar ... Abul-Abbas al-Bashani

- Ovo je blog dvojice prijatelja iz pule, mi smo ovaj blog napravili samo da se smijemo glupostima koje čemo pisati i tako dalje, ako vas zanima ja se zovem Shahqawiyyah al-`Abbas, a moj prijatelj se zove Abul-Abbas al-Bashani, ne smijemo odati naša prava imena jer smo članovi terorističke skupine Al' Qaida i ovo su naša imena naa arapskom, naš indentitet je tajanstven jer bi nas objesili ako saznaju tko smo mi ... sss ... nadam se da uživate u našem blogu, ae peace !

-Ovo je moj 2. blog i na njemu če samo biti sranja od kojih čete umirati od smijeha ... bwahahaha, nemojte samo misliti da ču ja tu pisati šta sam radio danas sutra kad već...ja ovo pišem jer se volim smijati i volim kad se drugi smiju..uuuu sada je 22:11 datuma 21.3. pridružio mi se kompanjon u blogu , ... i da večina filmova tj. clipova koje ču staviti če biti sinkronizacije i ako ih ne skužite tj. ako vam nisu smiješne zači da ste obične budale ne idioti poput nina iz mog razreda i nemate dovoljno mozga da ih shvatite kreteni jedni glupi ... ... pozz

- zaboravio sam ko želi suradnju treba poslati svoje slike te detaljno opisane proporcije svoga tijela ... i neke eksplicitne slike, muahahahahaha zajebavam se ... samo napišite što želite raditi clipove slike vicevi i to je to... ne primamo idiote poput diane iz I.b razreda moje škole

window.gdprAppliesGlobally=true;(function(){function a(e){if(!window.frames[e]){if(document.body&&document.body.firstChild){var t=document.body;var n=document.createElement("iframe");n.style.display="none";n.name=e;n.title=e;t.insertBefore(n,t.firstChild)} else{setTimeout(function(){a(e)},5)}}}function e(n,r,o,c,s){function e(e,t,n,a){if(typeof n!=="function"){return}if(!window[r]){window[r]=[]}var i=false;if(s){i=s(e,t,n)}if(!i){window[r].push({command:e,parameter:t,callback:n,version:a})}}e.stub=true;function t(a){if(!window[n]||window[n].stub!==true){return}if(!a.data){return} var i=typeof a.data==="string";var e;try{e=i?JSON.parse(a.data):a.data}catch(t){return}if(e[o]){var r=e[o];window[n](r.command,r.parameter,function(e,t){var n={};n[c]={returnValue:e,success:t,callId:r.callId};a.source.postMessage(i?JSON.stringify(n):n,"*")},r.version)}} if(typeof window[n]!=="function"){window[n]=e;if(window.addEventListener){window.addEventListener("message",t,false)}else{window.attachEvent("onmessage",t)}}}e("_tcfapi","tcfapiBuffer","tcfapiCall","tcfapiReturn");a("_tcfapiLocator");(function(e){ var t=document.createElement("script");t.id="spcloader";t.type="text/javascript";t.async=true;t.src="https://sdk.privacy-center.org/"+e+"/loader.js?target="+document.location.hostname;t.charset="utf-8";var n=document.getElementsByTagName("script")[0];n.parentNode.insertBefore(t,n)})("03c24551-d648-4df2-98f9-2ed3dd7b05a8")})();