20.04.2007., petak

- DUNDO, POST ZA TEBE -

Abdul Abbas al-Bahani, Dundo, Košarkaš, Ivan, Lucija .. sve su to atributi s kojima možemo povezati mojeg dobro prijatelja Dunda .. . neki dan kod škole smo pričali o svemu šta se događa i on je rekao ovo ... citirati ču ga "Ako neko sere tebi, ko da sere po svima nama...ako tebe neko dira, to je kao da dira sve nas ... ako ti neko lomi noge, e pa LOMITI ČE SE I NJIMA !!!..KRELJU to si ti spomenuo i zbog toga sam posvetio post tebi, KK Stoja sutra igra važnu utakmicu za državno prvenstvo i nadam se da če sve biti kako treba, iako čete ostati bez najvažnijeg navijača a to sam ja .. no dobro, da skrenemo na nešto drugo...siguran sam da svi znate tko je Čobankovič naš poznati bucmasti ministar poljoprivrede, koji je ako se sjećate, žderao piletinu na televiziji u toku ptičje gripe..e pa malo tko od vas ima, ili pak zna da je on bio na raftingu i da se nije baš dobro snašao na njemo..e pa o tome svjedoče sljedeće slike..pa pogledajte ...
strelice vam pokazuju di je on ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- to bi bilo to od čobankoviča, prema našim aketama, dosta ljudi čak njih 5 želi gledati više slika na blogu ... pa ču vama sada udovoljiti, evo još slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- Ova slika mi je tako brutalna .. ali ipak tako jebena .. hahahahahahahaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- I još jedna slika s životinjama...pronađite grešku na slici, s lijeve strane .. hahahaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- I kao šečer na kraju ... prebrutalna slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To je to od mene ... pozdravvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
- 22:15 - KOMENTARI!!!!!!!(6) - šta samo tolko ?? oču više ! :D PRINTAJ BRATE !! printaj, nije tvoj papir ! - # /> - neznam sta je ovo !

16.04.2007., ponedjeljak

- NOVI POST -

- Evo vidio sam par komentara na blogu da napišem novi post i to sam odlučio napraviti ... samo što ja nažalost neznam šta da stavim u ovaj post .. možda par slika, možda neki video, neznam .. neznam šta vas usrećuje gledajuči ovaj blog, pa sam odlučio staviti jednu anketu, tako možete pomoči meni a i podesiti sadržaj blog-a da bude bolji za VAS! wow ovo je malo glupo ali nema veze ... i ja bi vas molio da ispunite anketu koja se nalazi u box-u s lijeve strane .. pa pogledajte malo
<===== (ovo bi trebalo predstavljati strijelicu)
- Počela je škola, ha jeee, nema veze evo danas je ponedjeljak, škola počinje, jooj, nema veze, evo ne da mi se pisati o školi, samo sam htio pozdraviti neke od najboljih frendova iz škole a to su: Luče, ha jebote da nemam tebe umirao bi od dosade, Lana, ma ime vam sve govori, Pačo, e on je BASKETBALIJA nema se šta više govoriti o njemu, Kika, Ana, Marija .. ma zašto sam ih uopče spomenuo, ha, zajebavam se OK su on, ali ti mogu popiti krv u jebote... ma i to bi bilo to, to su ovi važniji iz mog razreda iz ostalih neču, pa dobro !!!
a dobro dosta o tome ... ja sam odlučio ovaj post posvetiti ni manje ni više nego ALKOHOLU! ma vjerujem da svi znate šta je to, to su vam ona piče od kojih bljujete kad previše konzumirate (kako kome), i od kojih ste mamurni ujutro .. mislim da svi posjetioci ovog bloga su ga probali, i ne samo to več ga previše konzumirali...hah...pa dobro evo vam nekoliko slika i i vide-a kojih sam uspio nači na tu temu ..
- ova slika mi je najdalje najbolja koju sam ikada vidio
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- a i ova je isfurana .. jebeno do kraja ..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- i evo vam jedan video .. ej ma neee .. kakko mi je voaj video jeben, taj zvuk dok riba sve, hahahahaha, ja sam umiroa gledajuči ovo ... hahahhahahahahaa

.. i to bi bilo to od mene ... pozdrav, volim vas sve .. hahahahahaha..zajebvam se .

- 08:03 - KOMENTARI!!!!!!!(14) - šta samo tolko ?? oču više ! :D PRINTAJ BRATE !! printaj, nije tvoj papir ! - # /> - neznam sta je ovo !

11.04.2007., srijeda

- NOVI POST -

Evo došlo vrijeme za novi post, Sretan Vam Uskrs još jedanput evo nadam se da ste svi zadovoljni s ovim blgoom i da vas zabavlja dok ščučureni u mraku svoje sobe usamljeni s jedinim prijateljem, kompjuterom, i gledate u monitor i čitate ovaj besmisleni post, iskreno ni sam neznam šta bi ovo trebalo značiti niti što sam time htio reč i ako vas je ovo raspilalo nemojte mi ostavljati bezciljne komentare več lupite šakom po monitoru ... SAD ! ... zajebavam se nemojte lupati po monitoru on ništa nije napravio..ajmo dalje...evo staviti ču vam nekoljiko clipova (meni jako zanimljiih) pa ih pogledajte
- ovo je jaran iz Nightmare Stage-a, ugl. on nezna voziti a ovo je i dokaz tome

- jaran (več spomenut gore) je isprovocirao Mladena Schwartza - najvećeg desničara u Hrvatskoj, požalio je što je to napravio, ako vas zanima zašto pogledajte video

- ej ova baba nije normalna ... BRBLJA o nekom baselu, grazu neke njemačke spike .. hahahahahah...i to bi bilo to od mene ...

- POZDRAV DO SLJEDEĆEG PUTA !!!! POZDRAVVV
- 19:59 - KOMENTARI!!!!!!!(18) - šta samo tolko ?? oču više ! :D PRINTAJ BRATE !! printaj, nije tvoj papir ! - # /> - neznam sta je ovo !

09.04.2007., ponedjeljak

Napisati ču post večeras ... samo sam vam svima htio zaželjeti Sretan Uskrs ! wavethumbupwavesmijehwavewinkwave


- 15:46 - KOMENTARI!!!!!!!(2) - šta samo tolko ?? oču više ! :D PRINTAJ BRATE !! printaj, nije tvoj papir ! - # /> - neznam sta je ovo !

01.04.2007., nedjelja

- OOOOOOOO -

Evo ga na ... danas je 1.April i to je jako dobro za ovaj blog jer mi na ovom blogu najčešće zajebavam ljude tj. neke idiote ko što su Nežič, Mendica itd. e da ... neki su mi govorili da nabavim neke slie od Mendice ... i ja kao ponosno dijete sam to i napravio i sada ču ih i staviti ... nadam se da e vam se svidjeti .. hah ... tj. da čete crkavati na njih jer kad sam ih vidio sam umro od smijeha .. i ima par slika na kojima je i dinko ... pa evo uživajte u slikama i staviti ču i jedan video .. baš prebrutalan video .. nadam se da su oke slike jer ti idioti ni sami neznaju da one postoje ... ssss ... ajde do čitanja ...
- gledajte u gornjem lijevom kutu .. vidite mendicu i pogledajte kako napaljeno gleda u ovog lika koji svira .. ko da če jebati u dupe. .. hahah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- pogledajte ovu sliku i opet gledajte u gornji lijevi kut ... jebote lik se zabuljio mora da je nabacio malo đepni biljar kad je završla riba svirati ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- i kao šečer na kraju ... vidite dinka na slici .... isti luđački pogled kao uvijek ... mogu se kladiti da razmišlja o tome koga če pojesti za ručak ... hahahahaa (dinko je ovj frajer u crnoj majici)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.... ekipo to bi bilo to od mene ... do sljedećeg posta se vidimo ... neče biti više postova - hah prvi april, koja tapija spika, nisam niš drugo smislio ... u biti da ... evo vam još samo jedan video ... baš je brutalno smiješno lik je izbrutalizirao ovu ribu ... (brutalizirao - i svi mogući načini izgovaranje te riječi je najčešća riječ kod Sove)

.. pozz do sljedećeg puta

- 15:20 - KOMENTARI!!!!!!!(8) - šta samo tolko ?? oču više ! :D PRINTAJ BRATE !! printaj, nije tvoj papir ! - # /> - neznam sta je ovo !

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oš/neš komentare, neznam i ne zanima me

- LINKOVI -

BLOG. HR
FORUM HR.
MONITOR
BUDALIZACIJA
HHUNITY
RAPGODFATHERS
DBP
PUMA8

advanced web statistics

Sta zelite gledati na blogu najvise ?
Video
Slike
Viceve
  

- SVE O NAMA I BLOGU -

- Ako nekoga zanima tko smo mi ... evo naših slika dolje
ovo sam ja - Shahqawiyyah al-`Abbas

- A ovo je moj drugar ... Abul-Abbas al-Bashani

- Ovo je blog dvojice prijatelja iz pule, mi smo ovaj blog napravili samo da se smijemo glupostima koje čemo pisati i tako dalje, ako vas zanima ja se zovem Shahqawiyyah al-`Abbas, a moj prijatelj se zove Abul-Abbas al-Bashani, ne smijemo odati naša prava imena jer smo članovi terorističke skupine Al' Qaida i ovo su naša imena naa arapskom, naš indentitet je tajanstven jer bi nas objesili ako saznaju tko smo mi ... sss ... nadam se da uživate u našem blogu, ae peace !

-Ovo je moj 2. blog i na njemu če samo biti sranja od kojih čete umirati od smijeha ... bwahahaha, nemojte samo misliti da ču ja tu pisati šta sam radio danas sutra kad već...ja ovo pišem jer se volim smijati i volim kad se drugi smiju..uuuu sada je 22:11 datuma 21.3. pridružio mi se kompanjon u blogu , ... i da večina filmova tj. clipova koje ču staviti če biti sinkronizacije i ako ih ne skužite tj. ako vam nisu smiješne zači da ste obične budale ne idioti poput nina iz mog razreda i nemate dovoljno mozga da ih shvatite kreteni jedni glupi ... ... pozz

- zaboravio sam ko želi suradnju treba poslati svoje slike te detaljno opisane proporcije svoga tijela ... i neke eksplicitne slike, muahahahahaha zajebavam se ... samo napišite što želite raditi clipove slike vicevi i to je to... ne primamo idiote poput diane iz I.b razreda moje škole

window.gdprAppliesGlobally=true;(function(){function a(e){if(!window.frames[e]){if(document.body&&document.body.firstChild){var t=document.body;var n=document.createElement("iframe");n.style.display="none";n.name=e;n.title=e;t.insertBefore(n,t.firstChild)} else{setTimeout(function(){a(e)},5)}}}function e(n,r,o,c,s){function e(e,t,n,a){if(typeof n!=="function"){return}if(!window[r]){window[r]=[]}var i=false;if(s){i=s(e,t,n)}if(!i){window[r].push({command:e,parameter:t,callback:n,version:a})}}e.stub=true;function t(a){if(!window[n]||window[n].stub!==true){return}if(!a.data){return} var i=typeof a.data==="string";var e;try{e=i?JSON.parse(a.data):a.data}catch(t){return}if(e[o]){var r=e[o];window[n](r.command,r.parameter,function(e,t){var n={};n[c]={returnValue:e,success:t,callId:r.callId};a.source.postMessage(i?JSON.stringify(n):n,"*")},r.version)}} if(typeof window[n]!=="function"){window[n]=e;if(window.addEventListener){window.addEventListener("message",t,false)}else{window.attachEvent("onmessage",t)}}}e("_tcfapi","tcfapiBuffer","tcfapiCall","tcfapiReturn");a("_tcfapiLocator");(function(e){ var t=document.createElement("script");t.id="spcloader";t.type="text/javascript";t.async=true;t.src="https://sdk.privacy-center.org/"+e+"/loader.js?target="+document.location.hostname;t.charset="utf-8";var n=document.getElementsByTagName("script")[0];n.parentNode.insertBefore(t,n)})("03c24551-d648-4df2-98f9-2ed3dd7b05a8")})();