last of them

petak, 13.07.2007.

...

petak je 13.
po nekim pričama dns će se neš grozno dogodit
yeah right!
ja fkt ne vjerujem kak neki ljudi vjeruju u taj shit
to su obične gluposti
komično je kak neki ljudi smisle neku bulaznu stvar i ljudi će povjerovat
aha...
naime strah od petka 13. ili uopće broja 13 potječe davno iz prošlosti
to je obično praznovjerje kao mnoga druga u prošlosti
smatra se da je većina priča o petku 13. nesretnom danu crkva pridonijela


........................................................................................................................................................


sad me ovo prisjetilo na nešto...
časne su zlo
previše su zatucane
smatraju da je sve na svijetu zlo i nepravda i slično
uopće ne znaju kakav je svijet
imaju nerku iskrivljenu sliku svega
npr. jednom me časna izbacila iz crkve jer je tvrdila da je zmaj sotonsko biće...da negdje u aziji ima nekim sotonista koji izvode rituale nad tim nakitom nekim i onda tako prikupljaju sljedbenike...bolesno
časne su zapravo zlo
ono pravo zlo
one su te koje su rasisti
one su oni najgori rasisti
a prave se ko da su neke dobre žene...
ma mrš
to treba streljat
stalno se nad svim zgražavaju ko da je ne znam šta...
sve im je zlo


...................................................................................................................................................

.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
............



...


13.07.2007. u 16:09 • 8 KomentaraPrint#

srijeda, 11.07.2007.

slajd,neda mi se pisat

neda mi se pisat,al potrudit cu se da napisem jednom nešto.ok?

11.07.2007. u 21:15 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ma,j***š opis bloga,kom to treba? ja sam jan za sve koji neznaju,majka me donjela na svijet prije 14 godina,zapravo uopce neznam kaj im je to trebalo,sam im gnjavim i zauzimam prostor.zapravo ne tak puno prostora.imam malog brata.i psa,on je jos najbolji,najvise ssuti,imam puno frendova .zapravo mislim da nekim mozak nije veci od oka,al to je nebitno,dobri su oni,uostalom,tko sam ja da govorim o tome,cesto se osjecam glupo,to mi je glupo,volim radit glupe stvari,gledt crtice(posebno spuzvu boba,fifi,a pohvalio bi i ljudove s cartoon networka,fkt su dobri),volim svoju sobu,jednu curu(nebitno). prezderat se umek donaldsu ,zezat tetu u pekari,velki odmor,lagane stvari,svoj krevet,smjesne filmove,dubokooumne stvari,dobru muziku,nevolim ljude koji se preseravaju,ozbiljne,glupe i lazne,iskvarene,nastrane,....koji nisu sto jesu,uglavnom me bas briga kaj ljudi misle o meni,zar je vazno??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slikica(bas je retardirana)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bas je kul slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
XD