Laos

utorak, 31.08.2004.

Put za Pakse

prodavacica ribe na trznici


Sjedamo oko 8 navecer u Ok bus nakon sto smo podigli ruksake iz garderobe. Bus se lagano puni samo s domacima dok jedini bijelac sjeda bas pored mene. Pored mene se odvija neka zucna rasprava na Laoskom ocito oko sjedala. Najglasniji je Budisticki svecenik. Odjednom bijelac na cudjenje sviju progovara Laoski i svi ga u cudu gledaju i prepirka je gotova. Upoznajem tipa od oko 50 godina koji mi kaze da predaje njemacki u Tajlandu vec 25 godina. Ide jednom godisnje u NJemacku i to ljeti. Pitam ga sto se dogodilo a on kaze da ima kartu za to sjedalo ali je Budisticki svecenik htio urgirati kod konduktera da makne falanga(bijelca) negdje drugdje jer je njemu ionako svejedno. Kaze da je bio vrlo prost a razlog zasto su svi naglo usutili je bio jer su se posramili kad su shvatili da ih razumije. Kaze da zapadnjaci imaju neku uzvisenu sliku prema budistickim svecenicima a oni su u biti nekad i bezobzirniji nego oni koji to nisu.
Prica mi da je ozenjen za Korejku i da je cijeli zivot proveo u Aziji. Kaze ja sam sa svojom zenom 20 godina ali jedan bijelac nikad nece moci shvatiti azijatkinje . Kaze to je jedan drugi svijet obiteljskih odnosa pogotovo kad su zajedno u Koreji. Zato kaze da je odluka Laoskih vlasti da se Laosani mogu udat/ozenit za stranca iskljucivo uz dopustenje Ministarstva vanjskih i unutarnjih poslova Pokazuje mi neku mrsavu curu u busu koja stvarno djeluje anoreksicno i kaze da ima vjerovatno malariju koja nije precesta ali je velik problem. On izlazi ranije jer kaze da nije vise u formi prespavat u busu a mi se vozimo cijelu noc dok nas nisu iskrcali rano ujutro na nekavo parkiraliste i rekli nam da je to Pakse. Nasa namjera je otici na Si Phan Don arihepalg otocica na Mekongu odmah na granici sa Kambodjom.

- 09:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #