ponedjeljak, 20.10.2008.

Ko će kome nego svoj svome.....

Ne znam zašto sam stavio ovaj naslov ovog posta,al nema veze.....Inače....hmmm.....gdje sam ja?! Kakva je ovo mračna prostorija....puna nekih sličica....nekih svjetlećih svijetla koja svijetle i blinkaju.....Valjda su me poslali u onu prostoriju za čiščenje misli od ovog svijeta.....daj zamisli......frajer,i to beskučnik, uzme nož.....(od kud mu nož) i probode nekog frajera sa lijepim psom usred bijela dan....mislim ono di tog ima.....samo u našem velegradu kojeg imam rad....a gdje....pod nožem ko u onoj seriji.....Uglavnom tako dani prolaze u ovom mjestu.....hehe ne znam zašto se smijem.....Ej Divli.....šta ti gledaš i čitaš ovo smeće.....ovo pišem samo zbog tebe.....hehehe...ili možda lol ili sad po novom roflmao....wtf?! Roflmao....kaj bi to sad trebalo značiti....kao nešto rolling on floor ...i tak nešto...ma daj to su teške gluposti...poput onih teških metala koji se stavljaju u tetovaže....ili su se barem prije stavljali.....ali ko sam ja da pričam o tetovažama.....meni se one ne sviđaju....al kog to briga....sim tebe možda Divli koji jedino ovo čita......jojoojojoj.....heheheh...lol...ili roflmao.....CYA....

- 23:41 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2010 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

Designed by In Obscuro