lalolita

četvrtak, 16.02.2006.

EvO i MeNe..**

Pa evo i ja se javljam.. Kod mene nema nista novog...ukratko sve po starom... Jucer u skoli je bilo odlicno, nismo imali pola sati... Profesori su bili na natjecanjima... Imalo smo neku anketu za maturalac, 66 ih zeli ici na maturalac, a samo 6 ne. Znaci vecina (medu kojom sam i ja) je pobijeila. Jedva cekam da idemo.... i da, Jedva cekam opet skolski ples, vec ga dugo nije bilo..... Za sada nemam vise kaj za napisat.... Pozdrav svima i velika pusa....

- 12:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.02.2006.

MoJ KuCnI LjUbImAc**



adopt your own virtual pet!




adopt your own virtual pet!


- 11:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

NaKoN DuGo VrEmEnA**

Evo ja se javljam nakon jakooooo dugo vremena.. Iskreno ovo sve vrijeme sto se nisam javljala nije mi se ni dalo pisato ni ici na blog....Jednostavno mi je bilo to dosadilo na neko vrijeme!! Kod mene nije se dogodilo nista posebno, nema novosti tj. sve po starom! Kao i uvijek zaokupljena sam treninzima i samo to mi je u glavi..... No sad se blizi i valentinovo i jedva cekam onaj ples u skoli... prosli ples je bio odlican!!!!! Jucer sam bila sa Ines,Fikijem,Milickom(nije bila dugo jer je morala doma) i onda je dosao Pilic. Bilo je super osim kaj smo se svi smrzavali!!! Pricali smo o svemu i svacemu pa i o tracevima koji se sire po kvartu o mojim frendicama. Ja ne vjerujem u to sta pricaju ali vecina njih da pa to jos vise sire!!!! Joj jadne moje frendice. Svi ih tracaju a ko zna da li je to uopce istina.... Ma prestat ce tracevi, kao i uvijek za neka 2-3 dana. I je sad za neka dva sata moram krenut u skolu :) NAZALOST!!!! No bar nam je raspored ok! Imamo 2 sata hrvatskog, povijest i vjeronauk! I onda kao isvaki dan trening, kojeg jedva cekam! I evo za sad sam vam svasta ispricala i javim vam se sutra i opet ispricam novosti! AJDE BOK I PUSA SVIMA KOJI POSJECUJU MOJ BLOG.... :)**
Evo i nakih slikica (ljubavnih posto se blizi valentinovo)!!
myspace

Stuff for your blog!

myspace

Stuff for your blog!

myspace

Stuff for your blog!

myspace

Stuff for your blog!

- 10:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svastara

EvO nEsTo O MeNi........=)

  • zovem se Marta,nadimak mi je
    Picek....imam starijeg buraza i jako ga volim.....i
    dem u 8 razred,bavim se odbojkom,jako volim taj sport...
    po horoskopu sam vodenjak..imam puno naj.
    frendica,pa cu nabrojat neke:dijana,petra,kika,
    ivona,ledena,sandra
    ,sara,renata,kozina,lana,
    ines,naila,tea,tanja,brita
    (nek se neko ne naljuti zato kaj ga nisam
    napisala al se nisam mogla vise sjetit).
    => Evo jedna mala crtica iz mog zivota : Trenirala sam gimnastiku 8 godina pa sam stavila ove animacije.... :-)
    myspace

    myspace

    myspace layouts

    "http://www.bigoo.ws/">myspace layouts



  • Bigoo.ws All for your blog