lalolita

četvrtak, 22.12.2005.

kRaJ SkOlE..........NaPoKoN..**

Napokon je dosao i taj dan..jos malo pa kraj polugodista......Cinilo mi se ko cijela vjecnost..A sad ko i uvijek cijela strka oko zakljucivanja ocijena..Kad mi profesori dodu da kaj se nisam prije sjetila misliti na ocijene bi ih najrade supila u bulju...blablablablabla...Danas dobivamo testove iz kemije...To mi ovisi o ocjeni...ak nisam dobro napisala moram odgovarat reakcije(u svakom slucaju drste mi fige)...neki dan mi je jedna profesorica rekla da kak sam ja prije bila dobra curica a da sam sad upala u neko lose drustvo...mislim kaj mju briga s kim se ja druzim...kaj ne?
U prosli cetvrtak smo imali bozicni sajam i dosao je moj tata da kupi neke cestitke i doleti moja profesorica iz matematike i pocne pricet mom tati kak sam ja super ovo ono i na kraju kaze "jeste znali da je marta dobila iz testra 2??!!??"Odmah sam znala kaj me doma ceka...blablablablabla...tata je poceo s stvarima tipa kak si mogla dobit 2????? to je tako lagano.....ja ga uopce nisam slusala,slusala sam mp3....PUSA SVIMA

- 12:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svastara

EvO nEsTo O MeNi........=)

  • zovem se Marta,nadimak mi je
    Picek....imam starijeg buraza i jako ga volim.....i
    dem u 8 razred,bavim se odbojkom,jako volim taj sport...
    po horoskopu sam vodenjak..imam puno naj.
    frendica,pa cu nabrojat neke:dijana,petra,kika,
    ivona,ledena,sandra
    ,sara,renata,kozina,lana,
    ines,naila,tea,tanja,brita
    (nek se neko ne naljuti zato kaj ga nisam
    napisala al se nisam mogla vise sjetit).
    => Evo jedna mala crtica iz mog zivota : Trenirala sam gimnastiku 8 godina pa sam stavila ove animacije.... :-)
    myspace

    myspace

    myspace layouts

    "http://www.bigoo.ws/">myspace layouts



  • Bigoo.ws All for your blog