la lara na izletu

ponedjeljak, 06.11.2006.

Subotnje popodne i veče

Crna Feketa i ja pravimo pitu. Ona pije sangriju. Zakaci je i prospe, po raznim papirima, novom telefonu, itd. ali posto sam fina necu da je kritikujem, samo cu jos pomenuti da je zakacila i pivo, ono je sva sreca bilo prazno, onda i cvece iz vaze koje je krenulo da ispada, kad vise nije bilo sta da se obori, ona je prestala. Onda smo kod Abraka D. gledali izbacivanja i ubacivanja u Velikog Brata, adekvatni komenatari itd. Na to smo nadovezali gledanje jednog sajta i diskusiju o mogucem projektu, tehnicki detalji i tako to. Onda smo seli u poslovni kamion/kamionet, ne znam precizno liniju razgranicenja izmedju njih, pokupili i Shandora i dok je padao sneg otisli na splav (Ovaj od letos). Ja sam se plasila da li ce splav potonuti ili se zapaliti ili ja oklizati i upasti u vodu, ali su mi rekli da posto inace ne padam u vodu, verovatno necu. Zimi se na ovaj splav silazi u podrum, to je izraz u nedostatku adekvatnijeg. Prvo sto vidimo je TV voditeljka koja je bila tu i letos, tako da imam utisak da ona odatle i ne odlazi, mada je vidjam na TV-u. Ona stoji u hodniku kod peci na drva i greje ruke. Jer, na ovom mestu nema grejanja. Nema ni ventilacije, sem kad razmaknu plafon podruma, koji je pod kad ste na palubi. Kroz male okrugle prozore vidi se voda koja je u visini ociju. Povremeno se i zatalasa. Muzika je zbunjujuca. To je ono sto se kaze kad DJ ne zna sta ce od sebe, ni od nas. Oko jedan odemo, nema mnogo snega, mesec je valjda pun, jer je bas svetlo napolju. Sednemo u kamion i odemo. Abraka u raskrsnicama ulece pred taxiste, zato sto ima vece, jace i vise prevozno sredstvo. Moc je carolija.

- 13:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #