utorak, 01.03.2011.

First time ever I saw your face

Htjela bi da mi ovo uspije, tako jako bi to htjela. Ali možda bi mi pametnije bilo da to ne radim dok me gledaš. Ili ne gledaš? Ne gledaš. Drugačiji si kad me gledaš.. [s ovim zaključkom sam si upravo uljepšala dan. Samo da ostane tu dok ne utonem u san] Iako volim i ovaj izraz lica. Volim ih sve. Mali trag mrštenja vidljiv na tvom čelu (ponekad pomislim da je u obliku sitne borice koja je valjda samo meni uočljiva i koja nestaje prvim treptajem - mojim, ne tvojim). Baršunaste usnice skupljene u točku koju tako željno želim okusiti. Obrve, kao čuvari najljepših čokoladnih očiju, učine se onda još gušće i tamnije. Tako želim pokvariti tu koncentraciju i fokusiranost.
A kad mi uspije, čokolada se topi, razlijevajući se po rubovima, i tvori najsitnije smijalice. Točka se izduži u...nešto što mi sada ne želiš pokazati...u najfascinantniju krivulju.

Moje malo osobno Sunce u kojem se bez razmišljanja utapam.


23:50 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.