ponedjeljak, 31.05.2010.

Čemu služi spavanje?

Tražim način da ti na 365 papirića kažem koliko mi značiš. Idiotski i djetinjasto? Je. I sama sam idiot i dijete, valjda si to već prihvatio. Ma jesi. Ako ne možeš bit sa mnom, s kim možeš? Poslovica da je problem dobro prespavati je dobila i znanstvenu potvrdu. Mogli su bez problema vršiti to istraživanje na meni. I onda odjednom...nema više sna. Osjećam se kao luđak. Šta napravi čovjek kad shvati da niti može bez nekog, niti može s tim nekim? Mislim, da se pripremim, jer shvatio si ti to odavno. Dal se odluči za jedno ili drugo? Ma de ne znam šta pričam uopće ni šta me muči, ali muči me. Valjda činjenica da ti i danas kao i prije godinu dana ne uljepšavam rođendan i činjenica da svaku moju riječ uspiješ povezat s nečim od prije. Mislim da ne bi uspjela izbrisat tvoju gorčinu ni da se ispričavam svaki dan. A u svakom trenu imam potrebu ispričat se :s Da, pišem nasumične gluposti al nije mi pretjerano bitno. Samo želim doć kući i zagrlit te. Znam da ćeš odlučit da me i dalje voliš.



"San je zato da se spava." - Ana (7)

Spavanje je potrebno našem mozgu, no znanstvenici nisu suglasni kako točno najvažniji organ našeg tijela izvlači korist iz tog procesa. Prema jednoj teoriji, san omogućava mozgu da pregleda i utvrdi bujicu informacija kojima je bio izložen u budnom stanju.


A sad Vi meni recite, čemu STVARNO služi spavanje?


02:17 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.