nedjelja, 12.10.2008.

U glavnoj ulozi:Djevojka koja ne zna što želi

Prošlo je dugo vremena od kad nisam pisala...mislim,bar je za mene to bilo dugo..
U međuvremenu je išlo dobro,nekako i predobro za mene...
I dogodi se onaj standardni boom u mojoj glavi,kad mi to sve postane previše jer očekujem da će nešto poći po zlu...
Otpilila sam dečka s kojim sam imala nekakav,nazovimo to,odnos iako je to napravljeno indirektno i sve još "visi u zraku" on je ovu subotu opet poslao por s pitanjem hoćemo se naći.. Rekla sam ne,naravno...jer on jednostavno nije ono što želim..i neznam što želim,ali sam poprilično sigurna koga želim...
I mislim da sam to bila podsvjesno cijelo ovo vrijeme...
I mrzim prošlost jer se uvijek vraća u najgorim trenucima i zakucava uspomene jednu po jednu u prsa...
Nekad mi tako teba netko tko će bit nježan samo jednu večer i jednostavno otići,tko neće pitati gdje sam sinoć bila i koliko sam popila,tko će mi dati da dišem..jer čini mi se da mi opet nedostaje zraka,a to boli...
Čini se da polako počinjem randomno izbacivati misli koje mi dolaze na pamet i možda je to dobro jer mi se to rijetko događa...ali i loše je jer nikada ne budem dobro poslje toga...
Ovaj vikend sam trebala biti u Zagrebu..da,u tom mjestu ko0jeg toooliko mrzim...trebala sam vidjet nekoga,zapravo dvije osobe koje bi mi neizmjerno nedostaju..možda više sreće drugi put??
I tako se nadam da ću uskoro otkriti što želim (makar i pomoću trikova) jer postajem loša u svemu što radim...prijeteljstvu,ljubavi...
Bojim se da se više ne znam zaljubiti...onako preko ušiju...baciti se u to sve sa obije noge i očiju širom zatvorenih..
Priznajem,prošlost koju toliko želim izbrisati me naučila pameti...možda se zbog toga i dogodila...


23:29 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.