°?^yeP Or nOp^^?

DeSigneD by:BuBsi deSign ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

ImE : Katarinasretan
NaDiMcI: Kety, Kečerina,Katarinko......
RaZrEd: 8.
RoĐeNa: 24.sječnja 1995.
VoLiM: Dečkecerek, čokoladu, One Tree Hill, Uvod u anatomiju, svoj razred, frendice i sestričnu Angelu..lol.. sestru Ivanu..PLESkiss..svoje sa plesa i svog trenera Dinka.. Ištvana Vargu..hehe...biti zaljubljna... skakati..TORTICU fingers..hehe
Ne VoLiM: Laž, dvoličnost.....burninmad..i naravno školu
HoBi: ples(latino i standard)mah
NaJ pJeVaČ: Jesse McCartney, Mario Roth...hehe...Zac Efron..
NaJ pJeVaČiCa: Britney Spears.
NaJ gLuMaC: Zac Efron..Jastin Chambers...James Lafferty...Jesse Spancer
NaJ gLuMiCa: Vanessa Hudgens...Bethany Joy Lenz...Hilarie Burton
NaJ pJeSmA: Ginem- Magazin ( Mariova verzija)
NaJ bOjA: Ljubičasta
NaJ fIlMoVi: High School Musical 1 i 2, Prljavi ples 1. i 2. dio,Step up 1 i 2kiss i Zauvijek djeveruša, nikad nevjesta..Lak za kosu
NaJ sErIjE: One Tree Hillthumbup.. Uvod u anatomiju i Dr. House
KUćNi ljUbImAc: Pas Donna
NaJ pIćE: cedevita
NaJ hRaNa:pizza i neka tjestenina što mi napravi Angela..lol
NaJ kNJiGe: trenutno čitam mange, a naj više preplanulu Momo...OK!...a knjige su mi naj teen romani (Što mi se to događa...Jesam li se zaljubila...)i tak..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sestra i ja ( mala montaža)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sestrična, sestra i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u bolnici ( poslije operacije)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja u bolnici ( na hallo trakciji) ....e to vam je to istezanje...

Malo plesnih:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja, Marin i trener Davor ( prije četiri godine)u Osijeku ( organizator D&D)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Marin i ja ( isto prije 4 godine)na turniru u Osijeku (organizator Bolero)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Marin i ja ( na istom mjestu kao i na prethodnoj slici)




Web Counter
Web Counter


...×FrEnDoVi×...


**seka** **Ivana**sretan-super mi je iako je mlađa od mene i katkad me gnjavi...ima 10 godina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Angela (Anđela)kiss- moja naj..naj frendica i super sestrična...starija je od mene i sad će napunit 18...s njom je super u shoping..i odlično crta...lol

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dolores ( Doxic)sretan- super frendica...zabavna...super...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Nana(u sredini) ( Marijana)kiss- odlična frendica..super zabavna i otkačena..hehe..super je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Anasretan- super frendica i zabavna i sve super...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Alex ( Aleksandra)sretan - ok frendica..super..sve 5..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ela (cura iz bolnice)kiss- sve naj..naj..naj..jako dobra i zanimljiva osoba..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ines( isto i bolnice)kiss- super... cura je stvarno super i puna optimizma...
Image Hosted by ImageShack.us


Sara-Elena- ma cool cura...pjevačica..plesačica...skoro me upoznala sa Dinom Jelusićem...ma stavrno cool...pjevala je sa Dinom..Modna je dizajnerica...ma naj.......
Image Hosted by ImageShack.us


Hermina( iz bolnice)kiss-jako je dobra i iako je prošla više od deset operacija odlično se drži..hehe..jako snažna osoba..

Ljiljana(na hallou)(isto iz bolnice)kiss- SUPER FRENDICA..dobra i zanimljiva osoba..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





**Valerija**kiss-super cura...zabavna i otkačena..lol..jojim ju puno..hehe..super je
Image Hosted by ImageShack.us


Katarinakiss- sestrična...imenjakinja..sve cool...jako zabavna...kissa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Vedran- Veco- naj frend..jako zabavan..ima smisao za šalu..uvijek me nasmije..podrška...i sve naj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Marijakiss- cura je pre zakon...jako ju volim...ma naj je...ide u šesti razred...ma pre cool cura...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Dorotea...i...Vedrana..kiss..super cure...ma pre zakon su...jako ih volim..idu s Marijom u razred...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MaLo SlIkA iZ rAzReDa
stipe i adrian
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



školski ljubavni par..hehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







LiNkOvI


***Ljudi kojih poznajem:***

*Moja Ela*
*Moja lajfica Ines*
Ale
Doxic
Nana
othachenelegice
Veco
Luce(dizajni)
Lucija
****Ljudi s Bloga:***
Elizabeta-One Tree Hill
Leonela
Klara
Ivona
Smokyy
Petra
Tamara

****Blogovi s dizajnovima****

Naj Dizajnovi
luce dizajni

***High School Musical***

High School Musical
Zac Efron
Zac Efron-web site
Vanessa Hudgens
Ashley


Image Hosted by ImageShack.us


..×LjUbAvNi SmS- OvI×...

×Vjerujem u ljubav tvoju
i na engleskom šapćem
I LOVE YOU!
Francuski to već kazati znam
i nježno šapćem- JE T*AIME!
Na grčkom ja ne lažem kad ti
EGO SAGABO kažem!
Njemački to je najljepše od svih
kad ti priznam ICH LIEBE DICH!×


Image Hosted by ImageShack.us




×Po članku ljubavi: zbog zločina što me zaboravljaš
zakon moje duše donio je presudu:
dobivaš doživotnu robiju u mom srcu!×


Image Hosted by ImageShack.us


×Nisam pjesnikinja da pjesme pišem,
niti vrijeme da da boli brišem.
Nisam više dijete, nisam još ni žena
i samo jedno dobro znam-
da sam zaljubljena!×


Image Hosted by ImageShack.us




×Nebo je staza koja te u raj vodi,
ljubav je riječ koja te do mene dovodi,
ali samo je moje srce tebi reći znalo:
Volim te, moja najdraža budalo!×


Image Hosted by ImageShack.us



×Ti si svjetlost u tami mog života,
ti si u mojoj glazbi jedina nota,
ti si beskrajna tema za moje sne,
ti si moj život i moje sve!×



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




×Kad poželim sunce, ono me grije.
Kad poželim lijep dan, on mi se smije.
Kad poželim kišu, oluja se sprema,
a kad poželim tebe- nigdje te nema!×



Image Hosted by ImageShack.us



×Pomirenje tražim, oproštaj molim
jer na svijetu samo tebe volim!×



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




×Pitam čarobnjaka za cvijet,
on mi da cijeli vrt.
Pitam ga za potok,
on mi da cijeli ocean.
Pitam ga za budalu,
a on mi proslijedi tvoj broj...hehe..×

Image Hosted by ImageShack.us


× Ne shvaćam da te više vidjeti neću.
Samo znam da te želim zagrliti
i da mi suze teku kao kiše,
a onda se sjetim dviju malih riječi:
Nikad više!×


Image Hosted by ImageShack.us



×Abeceda ide u ritmu a, b, c
brojevi idu u ritmu 1, 2, 3
a ljubav ide u ritmu ja i ti.×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






×Dok bude krvi u svakoj veni,
živjet ćeš, ljubavi, duboko u meni.
I kad sve nestane i prestane da boli,
ostaje srce koje samo tebe voli!×



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





srijeda, 21.11.2007.

Ples

Hy!! Jako mi nedostaje plesnut!! Moram se što prije vratiti!! Jedva čekam da vidim svoju trenericu Dajanu, trenera Davora i sve ostale! Gledam redovito ˝Ples sa zvijezdama˝. Navijam za Lanu i Hrvoja, a poslje njih su mi Ištvan i Nikolina. Žao mi je što je ispala Žana jer mi je ona stvarno draga osoba,a i trnirala je u mom plesnom klubu. Ona je mom partneru(bivšem) i meni vodila privatni sat prije našeg prvog turnira na kojem smo bili prvi. Također mi je i super i njen partner Leon.... jako dobro pleše... Jako volim ples i nadam se da nikad neću odustati od tog sna!!



| °~*..sMiLee..*~° (19) | ..[kLik.].. | # |

Sličica

layouts myspace

layouts myspace



| °~*..sMiLee..*~° (0) | ..[kLik.].. | # |

utorak, 20.11.2007.

Hy!!

Hy!!! Danas je baš bilo dosadno u školi(kao i obično). Sada trenutno slušam pjesme od Toše i mislim o tome kako mi je bilo u bolnici. Kao što već znate bila sam na operaciji skolioze i u bolnici dva mjeseca koje su mi uljepšali puno ljudi. To su bile i medinciske sestre i medicinski tehničari, moja mama,a i super društvo. Sada se slabije čujem sa njima ali neka se ne brinu nisam ih zaboravila. Puno pozdravljam: Ines, Ljiljanu, Elu, Ivonu, Herminu, Anu, drugu Ines, Natašu...... Samo se nadam da nisam nekog zaboravila.........



| °~*..sMiLee..*~° (10) | ..[kLik.].. | # |

nedjelja, 18.11.2007.

CuKo



| °~*..sMiLee..*~° (11) | ..[kLik.].. | # |

Sličica

cool myspace layouts

cool myspace layouts




| °~*..sMiLee..*~° (3) | ..[kLik.].. | # |

nedjelja, 11.11.2007.

PLES

Obožavam plesati i ples je moj životni san. Taj san sam i ostvarila plesajući pet godina u plesnom klubu D&D. Tamo sam stekla mnoge prijatelje, išla na natjecanja , dobro se zabavljala.....Dok nisam dobila obavjest da moram na operaciju kralježnice( tj. skolioze ) i morala sam u bolnicu na dva mjeseca. Mislila sam kako ću nakon operacije još uvijek imati toliku ljubav prema plesu. U među vremenu moj plesni par je našao novu partnericu. Ja sam mislila da će biti lako vratiti se među te iste ljude i sve ono opet proživljavati što već jesam, ali sam i znala da je svaki poćetak težak,ali nisam znala da će biti tako teško. Nakon operacije, a i sada nakon pet i pol mjeseci, sve je uredu i ja opet mogu poćeti isto kao i prije, ali sada nemam isti cilj kao što sam prije imala i više nemam plesnog para, a i ovaj poćetak je jako težak. Nadam se da ću ispravno postupiti. I još ako mi tko želi ostaviti savjet i reći mi dali da se vratim na ples ili ne, neka ostavi svoj komentar! VELIKA PUSSA!!!sretansretan



| °~*..sMiLee..*~° (3) | ..[kLik.].. | # |

petak, 09.11.2007.

Pjesma

Ej!!
Pitala sam svog frenda Vedrana bi li mogla objaviti koju njegovu pjesmu i on je pristao. Pjesma je posvećena Toši Proeskom:


Suze za suzama niz lice mi padaju.
Da bila je pogreška svi se nadaju.

Otišo je Toše u svitanju zore,
Od suza gorkih, napravismo more.

Što da kažem što da pišem, kad
Iz usta ni slovo ne izlazi više,
A na papir bez suze izači neće.

Dragi Toše, za mene umro nisi
Tvoje toplo srce kuca kao i moje,
a da mogu dao bih ti i to svoje!

Toše, u naš život svijetlo si dinio,
A Bog je tebe, Anđele, tako mladog odnio!!



| °~*..sMiLee..*~° (9) | ..[kLik.].. | # |

četvrtak, 08.11.2007.

Moj razred

U razredu nas je jako malo. Ima nas samo 14. Neki kažu da je to prednost, i ja mislim da je tako. Svi su O.K. , ali ima i onih koji mi se manje sviđaju. Naprimjer, cura nas je samo 5, a dečkiju je 9. Sve cure u razredu su super, pa ću ih predstaviti:

Marijana-Nana-jako je zabavna i bavi se plesom kao i ja.
Dolores-Doki- super frendica i jako zabavna.
Ana- također se bavi plesom i ok cura.
Aleksandra-Alex-Ok cura.
Moj naj frend Vedran-Vecky,Veco...-super frend. S njim pričam o svemu. Voli Tree Hill kao i ja pa se i u tome nađemo. Jako je zabavan, ima smisao za humor i piše lijepe pjesme.
VELIKA PUSSA!!!



| °~*..sMiLee..*~° (0) | ..[kLik.].. | # |

Malo o stranoj glazbi

Inače slušam stranu glazbu. Od pjevača: Rihanna, Avril, Fergie, Bethany Joy Lenz.....Jako mi se sviđa pjesma od Avril-Girlfriend:

Avril Lavinge
Girlfriendnaughty
Hey hey, you you
I don't like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey hey, you you
I could be your girlfriend
Hey hey, you you
I know that you like me
No way, no way
I know it's not a secret
Hey hey, you you
I want to be your girlfriend

You're so fine
I want you mine
You're so delicious
I think about you all the time
You're so addictive
Don't you know what I can do to make you feel alright?
(feel alright, feel alright, feel alright)

Don't pretend I think you know I'm damn precious
And hell yeah I'm the motherfuckin' princess
I can tell you like me too and you know I'm right
(know I'm right, know I'm right, know I'm right)

She's like so whatever
You can do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about

Hey hey, you you
I don't like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey hey, you you
I could be your girlfriend
Hey hey, you you
I know that you like me
No way, no way
I know it's not a secret
Hey hey, you you
I want to be your girlfriend

I can see the way
I see the way you look at me
And even when you look away I know you think of me
I know you talk about me all the time again and again
(again and again, again, again)
So come over here and tell me what I want to hear
Better yet, make your girlfriend disappear
I don't wanna hear you say her name ever again
(and again and again and again)

'Cause she's like so whatever
And you could do so much better
I think we should get together now
And that's what everyone's talking about

Hey hey, you you
I don't like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey hey, you you
I could be your girlfriend
Hey hey, you you
I know that you like me
No way, no way
I know it's not a secret
Hey hey, you you
I want to be your girlfriend

Oh
In a second you'll be wrapped around my finger
'Cause I can, 'cause I can do it better
There's no other, so when's it gonna sink in?
She's so stupid, what the hell were you thinkin'?

Oh
In a second you'll be wrapped around my finger
'Cause I can, 'cause I can do it better
There's no other, so when's it gonna sink in?
She's so stupid, what the hell were you thinkin'?

Hey hey, you you
I don't like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey hey, you you
I could be your girlfriend
No way, no way
Hey hey, you you
I know that you like me
No way, no way
I know it's not a secret
Hey hey, you you
I want to be your girlfriend
No way, no way

Hey hey, you you
I don't like your girlfriend
No way, no way
I think you need a new one
Hey hey, you you
I could be your girlfriend
No way, no way
Hey hey, you you
I know that you like me
No way, no way
I know it's not a secret
Hey hey, you you
I want to be your girlfriend
No way, no way

Hey hey

I jako je dobra od Rihanne-Untfatiful:

Rihanna
Unfaithfullaze

Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

Hes more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
But clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another date
A kiss up on my cheek
He's here reluctantly
As if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our Love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah





| °~*..sMiLee..*~° (0) | ..[kLik.].. | # |

srijeda, 07.11.2007.

ONE TREE HILL

Dugo pratim seriju One Tree Hill i mislim da je to odlična serija. Najviše mi se sviđa glumac Chad Michael Murray(Lucas)i glumica Bethany Joy Lenz(Haley). Također mi se sviđaju i njene pjesme. Naj draža mi je :

Bethany Joy Lenz
...Halo...

I never promised you a ray of light
I never promised there’d be sunshine everyday
I'll give you everything I have
The good. The bad.

Why do you put me on a pedestal?
I'm so up high that I can't see the ground below
So help me down, you've got it wrong
I don't belong there

One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here
You wouldn't say so
You wouldn't say so if you were me

And I.. I just wanna love you
Oh, oh I.. I just wanna love you

I always said that I would make mistakes
I'm only human and that's my saving grace
I fall as hard as I try
So don't be blinded
See me as I really am
I have flaws and sometimes I even sin
So pull me from that pedestal
I don't belong there

One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here
You wouldn't say so
You wouldn't say so if you were me

And I.. I just wanna love you
Oh, oh I.. I just wanna love you

Why, you think that you know me
But In your eyes
I am something above you
It's only in your mind
Only in your mind
I wear a..
I wear a..
I wear a Halo

One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here
You wouldn't say so
You wouldn't say so if you were me

And I.. I just wanna love you
Oooh I.. I just wanna love you

I just wanna love you
Haaaa halo, hah-ay, hay halo (repeat)

A i jako mi je dobra ona pjesma koju pjeva sa Tylerom Hiltonom:

Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz
When The Stars Go Blue


Dancin' where the stars go blue
Dancin' where the evening fell
Dancin' in your wooden shoes
In a wedding gown

Dancin' out on 7th street
Dancin' through the underground
Dancin' little marionette
Are you happy now?

Where do you go when you're lonely
Where do you go when you're blue
Where do you go when you're lonely
I'll follow you
When the stars go blue

Laughing with your pretty mouth
Laughing with your broken eyes
Laughing with your lover's tongue
In a lullaby

Where do you go when you're lonely
Where do you go when you're blue
Where do you go when you're lonely
I'll follow you
When the stars go blue
The stars go blue, stars go blue




| °~*..sMiLee..*~° (5) | ..[kLik.].. | # |

Još koja pjesma od Toše

winksretansretan
Toše Proeski
Pratim te



Baci pogled preko ramena kad pođeš,
kad po meni ko po suhom lišću prođeš,
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi.

Baci osmijeh ispod uvojaka barem,
da u tvoje misli bar na kratko stanem,
ko u usporenom filmu se spotakni,
preko mojih nogu ruku mi dotakni.

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te.

Kad se ispod tvoga kišobrana stisnem,
ja sam sretan iako na pola kisnem,
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.
Krv u glavu udari,
i ko struja oživi,
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi.

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te...
Pratim te...
Pratim te...



| °~*..sMiLee..*~° (0) | ..[kLik.].. | # |

Ovo mi naj draža pjesma od Toše! Jako mi ga je zao! crycry


Toše Proeski-jedina

Magla na mom prozoru
miriše na nevolju,
noćas sam ti tako sam.
Kiša pere ulice,
gdje si moja ludice?
Još bi nešto da ti dam.

I neka noćas grmi,
i nek se duša mrvi,
samo da ti čujem glas.
Priznajem pred svima,
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?

I neka noćas grmi,
i nek se duša mrvi,
samo da ti čujem glas.
Priznajem pred svima,
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?

Jedin



| °~*..sMiLee..*~° (0) | ..[kLik.].. | # |

Haj!

Haj!! Na mom blogu će te moći čitati o seriji koju obožavam ˝One Tree Hill˝,a i o još puno toga. Kao na primjer : tekstovi mi dobrih pjesama ...... Nadam se da ćete na ovom blogu moći naći i nešto za sebe. Big Kiss!!!



| °~*..sMiLee..*~° (4) | ..[kLik.].. | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.