...kompajutor moj...



…ovih dana nekako nisam bila vična tipkovnici da preko nje nabacam misli, više sam čitala, tražila, izučavala, učila i kaj još sve ne… uglavnom mi je i na poslu bila frka, strka i panika, posla preko glave a dan ima samo 24 sata… uz sve to sam i štrebala za zadnji ispit na faxu, al ne mogu baš reći da sam se ubila od učenja jer sam tjedan prije tj. četvrtak, petak i subotu pokušavala iole stavit u funkciju svoju kantu btw. kanta je moje stolno računalo – komp…


ANTOLOGIJA POPRAVKA(uspjela operacija ili ne … to bum tek vidla)


počelo je ovako…

… par dana prije odlučih ja prebacit dio podataka na externi hard koji sam uzela dok sam živjela u Beču (mali je Western Digital od 300 GB – mrcina moja mala) i sve je to donekle funkcioniralo al nakon koji dan počeo mi se rušit i restartat komp… hmm.. i kaj sad…



...moje ograničeno znanje i poznavanje me baš nije razveselilo al teorijom eliminacije došla sam do zaključka da valjda nije kriv externi neg da je caka u USB-u… super – i sad je USB na matičnoj dao otkaz – konstatacija situacije - čisti zaj..

… ne budi lijena ajd malo čačkat po netu i vidi šta se može popravit… upalila mi je lampica… DA!!... ok sad treba otić u nabavku USB controllera… malo kopajući opet nađem što me zanima i odlučih se za cheap verziju u IQ-u (ko hebe 50 kuna – kak v žep tak i znjega van).. ok.. sad sam već bila u verziji crtića A JE TO da sad taj USB controller upiknem u matičnu..



...malo mozganja i uslijedio je uspjeh… kak sam si bila ponosna (u rangu:“Joj dečki… da me mama vidi!“)...

… kako mi se rušio komp odlučila sam se za jednostavan potez FORMAT harda i insalaciju Win XP sa SP2… ajd i ja to uspješno zbavih… reko valjda sad ne bu frke s externim i padanjem kompa…



…sad sam plug in externi u USB controller… i fala (da ne bum prosta) onoj stvarčici koju nemam – sve radi!!!... eto mene skakućem ko klaun na bijelom (ili žutom… vama po volji) po cijelom stanu od sreće… starci su mislili da sam zrela za Vrapče (aka LUDARU)…

… al ne bi to bilo sve da nemam frku s jednim malim problemčekom… hmmm.. odjednom kad velim „pametnim Windowsima“ da se zgase i kliknem na famoznu crvenu tipkicu Turn OFF, moja draga kanta napravi RESTART!!!... mamicu joj…



…HELP!!! I NEED SOMEBODY!!! HELP!!! NOT JUST ANYBODY!!!...


…ljudi moji.. ak znate nekaj javite mi da znam što mi je dalje činiti…


…treba Vas mala od kompjutera




03.12.2006. u 14:33 | 2 Broj komentara | Print | Link | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



Opis bloga


o svemu i svačemu...misli koje onako jure... i... povremeno budu uhvaćene u mrežu moje sadašnjosti s tankom koprenom iluzije...igra života i stvarnosti na ekranu kojim nas promatra...netko...






...ak mi trebaš nekaj e-mailirat probaj na...
viennachick@gmail.com


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com


Xportal.Hr



Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Nas što dosad naletih...a nije loše..

APK - S unutarnje strane
luuluu
ribafish
edopeje - sumohrvat
gadgeterija
T-Zombix
translator wannabe
creativa
djevočica sa knjižicama
soljenka
alternativa naslovnici




"BOLJE NAPRAVITI POGREŠKU PUNOM SNAGOM SVOGA BIĆA, NEGO PAŽLJIVO IZBJEGAVATI POGREŠKE BOJAŽLJIVA DUHA."
Socrates
"Put mirnog ratnika"


Ne bi ti trebalo biti teško ponekad zastati i zagledati se u mrlje na zidovima, ili u ostatke vatre, u oblake ili blato, ili u slična mjesta na kojima ćeš otkriti doista čudesne oblike.

Leonardo da Vinci




...sjena tišine nikada ne napušta prazninu
neprobuđene duše što bezglavo lebdi prostranstvima uma i bezgraničnošću
našeg neznanja i ograničenosti okovima svijeta koji i nije naš...
Lady Vienna Chick




Free Counters
Free Counters



Online posjetitelj/a