ČLANICE
Analie,
Naj Lady 1 ,
Nikolina d,
Mistery - girl,
Raye ,
Harty ,
Iva50804 ,
Anisaa,
Lane 000 ,
Jana j,
Donnal,
Merijem,
Lakana,
Lizzy ,
Super ladyca,
Maya_dubrovac,
Kristen444333,
Coco,
Maty 1705(Tea Directioner),
Diannchy,
Filipina bik,
Elma Hasic,
Nina k.,
Bary,
Desy 123,
Erna Avdic
Nikol malla

Lady Kreativke

03.06.2012., nedjelja

think of you

I am walking down the street, thinking of you the sun rises and I flourish

Chorus: I think of you as you are with me always and only once, to see one another and with scre we'll break and will be cut in half, broken and sad.

Why I am so worried about where you day and night, I write love songs for you to know that we have each other

Chorus: I think of you as you are with me always and only once, to see this one with another you will break my heart and will be cut in half, broken sad


but why why why are you doing to me right now do me jealous and I'm mad about you, yeh yeah

I think of you while I take a stroll down the street. by:Analie na engleskomsmokinsmokin

- 19:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.06.2012., subota

Lady Raye

Bol prošlosti


Kad bih mogla promijeniti
Ono što se dogodilo,
Ne bih to napravila
Znam da sam zaslužila
Kad si me ostavio
I koliko god sudbinu
Krivila i klela
Znam da sam zaslužila
Svaku suzu što sam je prolila
Svaku ranu na srcu mom…
Koliko god je voljela,
Moram je ostaviti
Prošlost,
U srcu svome zakopat,
Ne mogu u njoj živjeti
Jer će me poraziti,
Nova stranica će
Bol izbrisati
Šansu mi pružiti…
Novi početak,
Novu ljubav
Dovesti
I neću se obazirati,
Zaboravit ću što si mi napravio
Nova ljubav će rane izliječiti…
Srce će mi treperiti,
Za novim momkom
Koji će ga osvojiti
Tebe se neću sjetiti
Kao ni prošlosti
Čiji si ti dio bio
Samo će ostati podsjetnik
Na bol koju sam proživjela
Kad te vidim
Sljedeći put
U bliskoj budućnosti
Neću plakati
Moji osmjeh će te zaslijepiti
Bol u tebi probuditi
Jer nisi znao što si imao
Nisi to mogao cijeniti
Dok nisam otišla
Vlastiti život sagradila
Momka si našla
I prošlost pobijedila
Bol zamrznula
Sada se tebi prošlost osvećuje
Napokon sam ti se osvetila
Shvatio si kako sam se osjećala
Kada si me ostavio
Izgubljena u vremenu
I prostoru
Sada pjevam
Pjesmu svoju
Koja ti govori da nisam zaboravila
I da nikad neću
Nosit ću te u svom sjećanju
Ljubav koju sam prema tebi osjećala
Bol koju si mi nanio…
Neću se više truditi
Suprotstaviti sudbini
Prošlost neću smatrati neprijateljicom
Ona mi je pomogla shvatiti
Da mi je dosta boli,
Slomljenog srca…
Morala sam odustati
Prestati te čekati
Znajući da se nećeš vratiti
Početi od početka
Zauvijek pobijediti bol
Vatru koju si probudio ugasiti…
I sada pjevam
Pjesmu svoju
Koja ti govori da nisam zaboravila
I da nikad neću
Nosit ću te u svom sjećanju
Ljubav koju sam prema tebi osjećala
Bol koju si mi nanio…
Koju sam u prošlosti ugasila…




- 18:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2012 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2012 (1)
Lipanj 2012 (2)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (13)
Ožujak 2012 (30)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

UPUTE
Ne znam koliko se vi razumijete u blogove, ali Nikol će vam dati lozinku i korisničko ime. Njima se koristite jedino u trenutku kada želite nešto objaviti. Ako pak želite komentirati nečiji post odete pod "komentari" i kliknete ili prijava na facebook pa preko svog fejsa komentirate, ili anonimno. Koristite se svojim imenima koja imate u igrici tako da znamo tko je ko i nakon svakog komentara se potpišite. Ovdje smo da se zabavljamo i podijelimo svoje radove jedne s drugima. :D Ovaj blog je PRIVATAN i jedino je članicama dopušteno imati lozinku i korisničko ime.cerek