LJUDI MOJI PROPADE LJETO...

Eh da,stigla sam...Vratila sam se s mora i moram priznati da je bilo odlično...Ali par dana nakon mog povratka,upropastila sam si praznike...Ne mogu uopće izlaziti,ni sama ne znam do kad,jer sam uspjela srediti nogu i sad imam longetu...Malo se dosađujem i brojim dane kad ću se rješiti tog vrućeg smeća...E dragi moji,uživajte bar vi kad ja ne mogu...E da,Popy nam sutra ima rođendan,pa joj os srca želim SRETAN ROĐENDAN!!!!!!!!!!!!!!!!Pozzz svima...

26.07.2006. u 20:20 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

O MENI

myspace

images for blogs



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


IME:Tina
PREZIME:još uvjek djevojačko
ROĐENA:U Vukovarskoj bolnici,na ginekologiji-29.08.1987.
ŽIVIM:Još ujek;u metropoli raskošne slavonije,u gradu na Dravi,za one koji neznaju,u Osijeku
ŠKOLA:Stoji još uvjek u tvrđi...
SLUŠAM:Sve što mi neko kaže i glazbu
ŽIVOTNI MOTO:U radu je spas,u neradu zadovoljstvo...;Ne radi-rad ubija...
NE VOLIM:Ono što nije dobro za mene...
VOLIM:njega
myspace

Stuff for your blog!


prijatelje(previše bi bilo kad bi od svih stavila slike.
moj mobitel
myspace

Stuff for your blog!


životinje
myspace

Stuff for your blog!


dobre aute
myspace

Stuff for your blog!


ljubav
myspace

Stuff for your blog!


crvene ruže
myspace

Stuff for your blog!


i sve što vole mladi...


myspace

images for blogs


Free Web Counter

hit Counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MOJI PRIJATELJI:

Popy
Dejo i Gala
Maja
Mihaela
Slaven
Azra
Žućo
Rale i Mac
Davor
Dejo
Hena
Mile
Ivan Malnar
Nina
Kika
Anđeo
Tweety
Misszatočena
Ivan
BeEbitaAa
BeEbitaAa priča priču
Druga strana ljubavi
BW
myspace

images for blogs

myspace

images for blogs

DVI,TRI KOJE TRIBA ZNATI

ZAKONI O SEKSU

-Seks nema kalorija!
-Što mlađe,to bolje!
-Nema boljeg lijeka za seks od seksa!
-Ništa se ne poboljšava sa godinama!
-Seks je poput snijega:nikad ne znaš koliko ćeš centimetara dobiti i koliko će dugo trajati!
-Seks je nasljedan-ako ga vaši roditelji nisu imali,velika je vjerojatnost da ga ni vi nećete imati!
-Seks je izopaćen samo onda kada ga se pravilno vodi!
-Seks diskriminiraju oni koji su sramežljivi ili ružni!
-Seks uzima najmanje vremena,ali zadaje najviše problema!
-Suzdržavajte se od vina,seksa i pjesama...većinom pjesama!
-Možda ima nekih stvari koje su bolje od seksa ,ili koje su lošije od seksa,ali ne postoji niti jedna stvar koja je ista kao seks!
-Seks je jedan od razloga za reinkarnaciju,ovi ostali su nevažni!
-Seks je riječ od četiri slova kojoj nedostaju zastarjele riječi od pet slova da pojasne značenje!
-Dobri dečki (djevojke) svršavaju zadnji!
myspace

images for blogs




10 HERCEGOVAČKIH ZAPOVJEDI

1.Tko tebe kruhom,ti njega kamenom!
2.Ako smo bez obraza,nismo bez protekcije!
3.Il' ja tebe,il' niko nikoga!
4.Zezni bližnjeg svoga!
5.Budi dobar sa svima dok ih trebaš!
6.Ako je sramota biti hercegovac,nije grijeh!
7.Ne gubi nadu dok te ne pročitaju!
8.Ako se neznaš podvući,nisi naš!
9.Okreni se kako vjetar puše!
10.Ako otkriješ tko je ovo napisao pojest će te mrak!


10 DALMATINSKIH ZAPOVIDI

1.Čovik se rodi umoran i živi da se odmori!
2.Ljubi krevet svoj k'o samoga sebe!
3.Odmaraj se danju,da noću moreš spavat!
4.Ne radi-rad ubija!
5.Kad vidiš nekoga da se odmara-pomozi mu!
6.Ne čini danas ono što moreš sutra!
7.Radi manje nego moreš,a ono šta moreš pribaci na drugoga!
8.U hladu je spas,od odmaranja niko nije umra!
9.Rad donosi bolest-ne umri mlad!
10.Kad poželiš raditi-sidi,pričekaj,i vidit ćeš da će te proći!
myspace

myspace layouts




ŽENSKA ZDRAVICA

Svaki nam se dao,
svakome se digao,
najbolji nas stigao,
sve ih zajebale,
u zdrav mozak jebale
i na vrijeme dobile.
Živjele!
myspace

myspace layouts





ŽENSKA MOLITVA

Bože,Bože,daj mi muškarca koji može,
ako ne može pomozi mu Bože,
ako ni onda ne može,uzmi ga bože,
ako može,a neće,kazni ga Bože da više ne može.
myspace

myspace layouts




ZRNCA MUDROSTI O LJUBAVI...

"Ljubav je pobjeda mašte nad inteligencijom."

"Ljubav svakodnevno čini čuda:
oslabljuje jake,a jača slaba;
budale čini mudrima,a mudrace budalama;
promiče strasti,uništava razum;
jednom rječju,preokreće sve naopako."

"Ljubav je poput groznice;
ona dolazi i odlazi,
a volja nema nikakav utjecaj na nju."

"Ono najbolje i najljepše ne može se vidjeti,pa čak ni dotaknuti.
To se mora osjetiti srcem."

"Čarolija prve ljubavi u tome je što ne znamo da će joj doći kraj."

"Ljubav ne teži da zadovolji hir,
sebičnost ju nikad nije takla,
samo drugom ona daje mir
i stvara nebo u očaju pakla."

"Dok sebičnost i prigovori izopačuju i pomračuju duh,ljubav ga nadimlje radošću i oštri mu vid."

Pjesme...

NEVJERNIČE

Saznala sam da se ženiš,
da ostavljaš samu mene.
Znam da me nisi volio,
al' ja sam voljela tebe.
Rekli su mi da se ženiš,
da te voli žena ta
al' svu sreću ovog svijeta,
tebi želim samo ja.
Znam da voliš drugu ženu,
jer sam čula razne priče,
al' ipak ti moram reči,
još te volim nevjerniče.
Možda ću naći drugog dečka,
možda će ih biti dva il' tri,
al' u srcu mome
bit' ćeš samo ti!
myspace

myspace layouts




GITARA

Zaplaći noćas gitaro,
jer ljubavi nema više,
a duša mi bolno plače,
jer samo za njega diše.
Zaplaći noćas gitaro,
i zaboravi vremena stara,
umrla je ljubav jedna
i nema više žara.
Zaplaći noćas gitaro,
jer on me volio nije,
ja sad odlazim daleko
da ga zaboravim što prije.
Još većeras volim ga gitaro,
zato plači još tiše,
umrla je ljubav jedna
i vratiti se neće više...

myspace

myspace layouts



OGLAS

Traži se dečko koji je bez osobne karte i putovnice prešao granicu srca moga,zadnji put je viđen u zagrljaju druge djevojke...!
myspace

myspace layouts




OPROST

...Oprosti što plačem i što nemam mira
kad netko na gitaru svira.
Oprosti što lutam ulicama grada
želeći da te sretnem iznenada.
Oprosti što na knjigama tvoje ime pišem
ne želeći da ga izbrišem.
Oprosti što za ljubav
nisam htjela da molim,
iako znam da neću
prestati da te ludo volim...
myspace

myspace layouts





SENTIŠ

Još jedan sentiš običan kao i svi drugi,
još jedan pogled po mnoštvu plesača,
u polutami u zagrljaju njegovom,
za mene još jedna izgubljena ljubav,
još jedan kraj,a sviralo je:
"good by,my love,good by"...
myspace

myspace layouts





AKO ME OSTAVIŠ...

Ako me ikad ostaviš
ne zaboravi da sam se zvala Tina,
i da imam smeđe oči
i da te mnogo volim.
Ako me ikad ostaviš
ne zaboravi da volim proljeće,
miris jorgovana,tihe noći i zvuke gitare.
Ako me ikad ostaviš,
neka to ne bude u proljeće,
jer teško je gledati
kako se sve ljubavi bude,
a naša umire...
myspace

myspace layouts





OPROSTI MI...

Možda ćeš plakati zamnom,
možda ćeš htjeti da se vratim,
al' ja ću biti kamen
i neću moći da te shvatim.
Možda ćeš htjeti ono
što sam nekad htjela ja,
al' bit će kasno
prestat će nadanja sva.
Možda ćeš otići tamo
gdje sunce vječno sja,
možda ćeš pamtiti mene
al' prestat će ljubav ta.
Možda smo krivi mi,
možda sam kriva ja,
sad mi oprosti,
živjet ću od uspomena...
myspace

myspace layouts





VOLJELA SAM...

Voljela sam jedno ljeto,
duge dane,duge kiše.
Voljela sam jednog
_ _ _ _ _,
samo_ _ _ _ _ i nikog više.
Imala sam 18 godina i
pošla u razred više.
Upoznala sam mnoge dečke,
al' voljela samo_ _ _ _ _,
samo_ _ _ _ _ i nikog više.
I još danas volim ljeto,
duge dane,duge kiše.
Volim sebe,volim_ _ _ _ _,
samo njega i nikog više.
myspace

myspace layouts