subota, 16.08.2008.

1. Crtanje na Anime nacin - Part 2

Ispricavam se sto mi je ovako dugo trebalo za ovo predavanje!
Naime net mi se pokvario i neko vrijeme nije htio otvarati blogove, puj... that was so mean!!!
(doduse jos uvijek mi se tu i tamo pokvari, hm)

Uglavnom!
Prijedimo dalje od glave --> anime tijelo =D
ok, opet nisam neki ekspert, a i u svakom animeu tijelo crtaju malo drugacije, svatko moze imati svoj stil... neki se cak potrude da anime likovi nemaju tako veliku glavu nego cak i normalnu u odnosu na tijelo, al ja nisam jedna od njih, nemam pojma kako bih nacrtala anime lika bez prevelika glave.
Dakle sad vam samo pokazati svoj stil crtanja tijela anime likova, a vi iz toga mozete razviti kakav god stil hocete =)
samo pazite na ove sitnice
--> ruke nesmiju biti dulje od nogu, kraj ruke je najcesce nesto ispod struka, tj negdje izmedu struka i koljena. --> bas smo precizni ne? lol
--> noge su malo dulje i deblje od nogu, pazite gdje pocinju, lol
--> pazite koji dio tijela je koliko sirok
--> pazite koliko je cijelo tijelo dugacko u odnosu na glavu (da izgledaju skladno)

Neznam koji bi vise savjet udijelila, lol, a mozda i nes krivo govorim, prilicno sam nesigurna u ono sto znam. Zato atashi to lijepo nacrtala --> doduse ni moje nije posve tocno, naime doljnji dio noge nikad ne postaje sve siri nego se suzuje, al ja sam naucila radit tako da ga prosirujem i zavrsim sa prevelikim stopalom, lol, to ne znaci da i vi trebate tako =)
Ako netko vidi neku gresku na mojoj skici nek mi kaze, ja sam zurila dugo al i dalje nisam sigurna ^_^""... (osim ovo s nogama, to zanemrarite, to je bilo namjerno)



A sad cemo je lijepo obuc da joj nebude zima.
Nakon sto jednom imate tijelo prilicno je lako samo dodati odjecu, ja sam ovo smislila na brzinu pa nije nes posebno, ali zapamtite, glavni cilj je da nam se likica ne prehladi =)



E sad, ovo su kao bile osnove (bar mislim da jesu, lol), nacrtali smo glavu i tijelo u vise-manje neutralnom polozaju. Tako se to obicno ne crta. Savjetujem vam da prije nego idete crtati anime likicu/lika, prije crtanja odlucite u kojoj ce biti pozi, kako bi mogli odmah poceti crtati glavu i tijelo prilagodene toj pozi, ako pocnete samo tako pa poslije pozelite promijeniti pozu u nesto vise fora imat cete puno brisanja =). (doduse ja i ovako uvijek imam puno brisanja, lol)
Evo jednog primjera anime likice u pozi sto sam nacrtala ... pred mjesec i nesto =)))





Da sam npr isla prvo crtat glavu u neutralnom polozaju nebi nikad uspjela tijelo u toj pozi prilagoditi toj glavi jelda? =)

Za zadacu ovaj put - necu zadavati nista, zadnji put kad je bila zadaca samo je troje ljudi doslo na sat, lol, postalo me strah zadavat zadace, jer ljudi se boje doc ako je nisu napravili (ocito), a vaznije je da dodu na predavanje.
Ako netko zeli moze probati drugacije obojiti tu likicu, ili joj napraviti drugu odjecu, ili nes trece ako mu padne napamet, al to ni nis obaezno, prvi priroritet je doci na predavanje i reci da ste bili ;)

Ako itko ima nekakvo pitanje slobodno pita... ali molim vas nemojte me pitat kako se crtaju muski likovi, to mi je apsolutna misterija........ (ako netko zna od vas nek me dode naucit)

EDIT --> naknadno sam shvatila (uz pomoc prijatelja ^__^) da ima jedna greska u ovom predavanju, ful ocita, lol, tko uspije procitati ovo dovoljno pozorno da nade tu gresku dobit ce dodatnih 20 bodova od mene ^___^

- 07:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ovo je ucionica............................... ili samo vi to tako mislite *w*
    Ja sam Onpu-sensei btw... ako me vec zelite nekako zvati....
    doduse ja obicno dodem sama =D

Linkovi

  • Away with the stupid links!
    Bwhahahahahahaha!

Radovi ucenika!










  • by Anrjel, Hinode no Heya









    By Clare, Hinode no Heya






    by Miyoko, Yume no heya