Ovdje čitajte

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

zapise jedne kučno-dvorišne mačke i njenom životu s ljudima i zvjerima!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar


Neki linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Frrrrrrrrr predem na

Dvonožni prijatelji:
CHANTAL
CHOCO
FULVUS
GALI
LEVANT
LORNA
MAD DOG
NESSA
NYMPHEA
TARA
TEDICA

Dlakavi prijatelji:

BODLJIKAVA MACA
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Credits
Predložak napravili
IN ARIA... & kiocciola

Kyri poklonila
teta Tedica

subota, 24.11.2007. u 20:35

Miškove kućne ludorije

Vani je zahladilo i moji glodavci su se zvukli u svoje rupe i spavaju.
Zato mi je Lorna danas ulovila miša za igranje.
Nemojte reći da znam, ali mislim da ga je ulovila u dućanu gdje mi kupuje hranu...
Upoznajte MIŠKA ČETVRTOG od milja nazvanog Četvrko.
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Bedak, samo je mirno stajal.
Ja sam znala da ga treba loviti.
Odmah sam se sakrila...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Taknem ga šapom, a on u trk...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

U kuhinju...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

...pod stol...
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

...i za objektiv sam bila samo sjena!
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

...onda zaslužen odmor, budnog oka.
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Onda Četvrtko bjež u boravak...
...pa pod trosjed, dvosjed.
Image Uploaded by ImageShack Toolbar Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Opet odmor!

I nije mi jasno zašto ljudi čuvaju prašinu pod namještajem?
Od prašine kišem.
Lorna je baš i mogla posaugati prije nego mi je dala Četvrtka...

kategorija: GASTRONOMIJA :-)



6 komentara - Printaj - Linkaj - On/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.