ste vidli..koja slika



Image Hosted by ImageShack.us

evoo mene i pranjića na jednoj slici..koja je slikana
u njegvoj sobi..danas smo bili na bazenu..pazite kak..pranjic
je doso k meni..i zajebavali smo se malo..i postalo nam je dosadno
i sad on meni veli ajd idemo na bazen..i ja onak ajd idemo..i uzmemo
bicikle i u kž s biciklima idemo na bazen..i dosli smo tam
malo se zajebavali,i dok nam je dosadilo..onda smo krenuli doma,u 21:15zubo
i dosli smo do njega..oko 22:00,i slikali smo se..mislim da je oke ispala
ja svjetlim malo..to je zbog onih neonka..kod njega u sobi..hehe..belj
ajde lijep pozdrav..komajtee...=)
partyrolleyeswinknutsretan


09.07.2008. | 23:20 |
0 pljuni... | ..pa prilipi.. | sweet designes | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



vidi bljuvotine...


Opis bloga


vrlo spaljen


hehe vidite sta to je


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ste vidli sta sam si dao napravit od lancica
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

hehe
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

moj micek
lolcats - Caption a Kitten - ImageChef.com

i ovo je najbolje od svega..
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

a sad mi se vise neda to sranje radit
budem nest drugo metno dok nadem..:D hehe
jer dobar blog? neznam vise sta da metnem..budem
valjda nest izmislio..samo vi komentirajte da meni
nebude dosadno,i da se ne zezam uzalud..:D
hahahah


ja i moji frendovi..hehe


ej ljudi..evo smo ja i Robby..on je ok frend..nekad malo mutav..haha..
ali ok je..ovo je staaaaraaaaa slika
ali nema veze,glavno da vidite ko je taj gay..hehe..
Image Hosted by ImageShack.us

imam i sliku od jos jednog pedera...haha
zove se eroos..pokusava mene oponast..tj robbya..
oba dva nas pokusava oponas..a to nije dobro..:D
kad oce bit lud ko mi..a to nemoze niko..
to smo se slikali u novoj skoli tam u pripizdini..hehe
Image Hosted by ImageShack.us