pastoralni kupus

izbjegavanje

hm da...trebala bih pisati diplomski...ali nekako sam prerastrojena za tako nešto danas...no, upravo vidim Kraljicu Majku kako stiže pa idem barem glumiti da ga pišem...

*malo kasnije*

katastrofa...imam 25 godina i još uvijek se bojim kaj će mi Kraljica reći...joj idem se baciti kroz prozor...

n, da, živim u prizemlju...a ako odem na kat Kraljica će skužiti da ne pišem diplomski nego se zajebavam...ah, možda drugi put...se bacim kroz prozor...ili da možda napišem taj prokleti diplomski više?!? nije loša ideja...

joj, joj, joj...

24.01.2006. u 16:59 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

bložje novice z zagorja

SURADNJA ŠEST HRVATSKIH ŽUPANIJA I ŠTAJERSKE - Županica Krapinsko-zagorske županije Vlasta Hubicki, Ivica Cerovečki, predsjednik Županijske gospodarske komore i Dragutin Ranogajec, predsjednik Obrtničke komore sudjelovat će sutra u Koprivnici u radu okruglog stola na temu Novi poticaji u gospodarskoj suradnji 6 županija sjeverozapadne Hrvatske i pokrajine Štajerske. Cilj skupa je jačanje i produbljivanje gospodarskih veza utemeljenih potpisanim Sporazumom o gospodarskoj suradnji i pismima namjere između austrijske pokrajine Štajerske i županija sjeverozapadne Hrvatske koje su time iskazale spremnost usmjerivanja svog gospodarskog razvoja suradnji sa gospodarstvom Štajerske. Sporazum o gospodarskoj suradnji potpisan je sa Krapinsko-zagorskom županijom, Koprivničko-križevačkom, Varaždinskom, Međimurskom, Bjelovarsko-bilogoskom i Virovitičko-podravskom županijom.

blogomotivator

"Ali mogao sam isto tako stajati usred polja kupusa i samom sebi recitirati pastoralnu poeziju"
H. Murakami, Moj slatki Sputnik


"...sve što mogu povjeriti nesavršenu mediju pisanja jesu nesavršena sjećanja i nesavršene misli."
H. Murakami, Norveška šuma


"-Katkad se osjećam tako - ne znam - usamljeno. Onako bespomoćno kad ti izmaknu ispod nogu sve na što si navikao. Kao da više nema sile teže i plutam dalekim svemirom. I pojma nemam kamo idem.
-Kao mali izgubljeni Sputnik?
-Tako nekako."
H. Murakami, Moj slatki Sputnik


"Ja živim vu malome selu,
gdi asfalta taki još nebu,
gdi plodne su njive i zelene šume,
a krava se pase po bregu"
Zadruga


"ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku
starim parobrodom koji vozi sol
i da nosim jednu davnu, nikad prežaljenu Ijubav,
tanku, dugačku cigaru, par mamuza od zlata,
da sam Šejn...
život uz granicu je opasan i tvrd
jer moje ime ovdje od sad znači pravda,
ja čujem priču kako za mnom sada jaše smrt,
dok jašem crven pored vatri na rubu grada,
to je Šejn...
ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku
starim parobrodom koji vozi skitnice na zapad
i da nosim jednu davnu,
nikad prežaljenu ljubav,
tanku dugačku cigaru, par mamuza od zlata,
da sam Šejn...
dok živim život koji nisam birao sam
o suhom vjetru s juga moja duša sanja,
ja čujem ukus stada, vidim u daljini grad,
a tanka slika jave postaje sve tanja."
Haustor


"Više nije dovoljno samo misliti ili misliti na nove načine. Neophodno je neprestano promišljati i razmišljajući odbacivati stare misli. Kreativna destrukcija nikada ne prestaje"
A. Bard & J. Soderqvist, Netokracija

kutak za bložji trenutak

nemoj švrljati po netu nego piši diplomski, tuko!!
***
Hitna akcija: usmjeravanje pozitivnih misli na KB Dubrava!!:nije uspjelo, ali ipak hvala!
***
Sretan mi 25. rođendan!

baci bložje oko

veliki brat i drugovi
Blog.hr
Blog forum

blogoslovljena čitaonica
ptica trkachica
knjiški moljac
electro geisha
zrinsko pismo
unspeakable
kulerica
megi
Jesus Quintana
Lucy Fair
komfort u zvuku
jazzie
Action G.
Ja u ljubav vjerujem

traži, traži...
gugl
enciklopedija

youth info
zagorska napredna omladina
hrvatska napredna omladina
stipendije

najbolji cover band u svemiru
za potokom

došao je taj dan...
moj posao
hrvatski zavod za zapošljavanje
posao.hr
narodne novine

vrlo dobri portali
index
zbrda'zdola
kupus.net
lupiga
101

lokalne stranice
novice
Zagorje
Zabok
Pregrada
Županija

malo indoktrinacije
veliki politikusi
mali politikusi


*mail & msn*