Sve po malo...

Eto kako i naslov govori u ovom postu bit svega po malo i tako ce doc jedno puno...
Da krenem:
Od kad su poceli praznici mogu reć da sam vrlo često pijan tj. da se na Trsatu pije skoro svaki drugi dan i da je "špica" na školskom, skoro svaki dan se igra nogomet?!?!? što mi baš nije jasno pa sam ja dogovorio za u četvrtak rukomet pa svi koji su zainteresirani za igrat ili gledat mogu doć u četvrtak11.7. na školsko i to u 21h. i to bi bilo to sta se Školskog tiče...
e, da ovaj vikend mi je bio supač bio sam na dva rođendan i to od svoje Tonkice i od ludog Kelsa koji nas je sjebao, ali necemo o tome nego o rođendanima...
Evo ovako u petak na Tonkinom rođendanu je bilo super dosta alkohola je učinilo svoje, tako sam se na starom krnjevu na stanici probudio u 6 i pol pa su me svi ljudi čudno gledali
Subota, Svenov rođendan: jako puno alkohola, veliki izbor(od vigora, tekile, kruškovca, viskia do vina i pive čak je bilo i coca cole i čiste vode), zabavni ljudi, napokon smo se skupili mi iz kluba (nažalost ne svi) i pili smo i zajebavali se i opet velika količina alkohola i opet poljedica nenamjerno spavanje...
da ali postoji jedna primjedba našli smo se u 19 ali alkohol i muzika su stigli oko 22...hm...ORGANIZACIJA!?!?!?
E, da, zaboravi sam školu moram se pohvaliti prošao sam s 3 bez popravnog, ali moram se pohvalit s izostancima tj. da imam 50 neopravdanih a 260 opravdanih?!?!?
I još vam moram reč da u subotu slave rođendan Lorena i Kasić, a sljedeći vikend Mihapa tako da znate što me čeka i tako...
i da ovim putem želim pozdraviti sve svoje prijatelje i neprijatelje i poznanike i moje naravno ženei pogotovo želim pozdraviti sve Remorkere i Trajekte...
do sljedečeg čitanja pozdrav...
By: Luka

srijeda, 11.07.2007. u 14:01 ][ 17 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



KO GA NEBI VOLIO:Image Uploaded by ImageShack Toolbar

TRENUTNO VAS JE:


KOL'KO NAS IMA,JEBOTE KOL'KO NAS IMAAA:
Free Web Counter
Free Web Counter



Neš o nama:
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Ime:Sven
Nadimak:Kelso,Bamby
Datum rođenja:02.07.1989.
Hobi:nogomet i zajebancija
Mjesto rođenja:Rijeka
Škola:ETŠ
Razred:3.d
Treniram:Rukomet
Pozicija:Pivot
Naj sportaš: Ayrton Senna, Eric Cantona
Naj klub:Rijeka, Man UTD
Bračno stanje: slobodan
MSN: kelso_s7@hotmail.com
ICQ: 346-424-434
E-MAIL:kelso_s7@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Luka
Nadimak:Zgembo
Datum rođenja:10.5.1991.
Hobi: /
Mjesto rođenja:Rijeka
Škola:Tehnička škola za strojarstvo i brodogradnju
Razred:2.s
Treniram:Rukomet
Pozicija:Vanjski, Pivot
Naj sportaš:Blaženko Lacković
Naj klub: Trsat, Kvarner, ŽRK"Orijent" i naravno "Rijeka KWSO"
Bračno stanje: Zauzet (nadam se zadugo)
MSN: Luka_trsat@hotmail.com
ICQ: 405-537-043
E-MAIL: Luka_trsat@hotmail.com


Linkovi


Monitor.hr
Blog.hr
Forum.hr
Vale
Luketić
Cico
Kučić
Ogi
Špiro
RK Ogulin
Triorio
Kvarner 92'
Ogulinac
Ena
Tonka full kull cura
Tonkica
Bojchi
Barbara



EVO MALO ČETA:








<$2 KULERA$>