EVO MENE NAPOKON....

Kako možete skužiti iz naslova vec dugo, dugo nisam pisao post nadam se da mi niste zamjerili...
eto da napišem što mi se dešavalo ovih par dana....
bio sam u petak na maturalnoj od svoje skole u Lovranu u restoranu "kvarner" zanimljivo kako mi se sviđa to ime neznam zašto... tako bilo je pre jebeno frend i ja smo počeli več pit oko 3(15)h (sami) na vijaduktu, pa smo isli doma jest i opet pit...hehe... tad su nam se priključili i stariji te smo krenuli u Lovran u 10 vozila nas je teta Tanja(Lovrina mama) i njoj puno hvala...kad smo dočli u Lovran popili smo ono Što nam je ostalo i došli na sam kraj "svečanog" izlaženja... opet smo počeli pit i tako sam popio oko 100kn i oda su krenule ture od Grge(puno hvala) te nam je nešto platio Gogo i Roko ali se u međuvremenu Vojnović potukao vani i tako... onda su me nagovorili da idem plesati na podi i tamo me je naravno vidila razrednica (sad neznam kako da opravdam petak)... ostali smo do samog kraja dok nas nisu onako pijane izbacili redari... čekali smo prvi bas i dok smo čekali ja i puška smo odšetali skroz do Ičića(nadam se da se tako piše)... kad smo ušli u bas tamo su bili neki dečki sa zameta i počeli smo pjevati našu novu(staru) himnu Trsata koja ovako glasi:

Oj Trsate, oj Trsate ajla si na bregu
U tebi se, u tebi se pijanice legu.
Svaka kuća, svaka kuća barem jednog ima
C(i)jela Rijeka, c(i)jela Rijeka ponosi se njima...

Na to su ovi sa Zameta počeli neku svoju ali nam nisu bili ni do koljena...
Kad smo došli na Žabicu kupio sam cigare koje su nestale u rekordnom vremenu, onda smo se kasnije zaletili do Hambija di smo se najeli i otišli na "Mrtvi" čekati bas...
Kad smo došli na Trsat otišli na kavu (ljudi idu raditi došli na jutarnju kavu a mi se deremo i pjevamo)..
Došao sam doma u 8 i spavao do 1...

U nedjelju smo igrali kadetsko...
Oba dvije smo dobili... a igrali smo protiv Nexa-Našice i Broda-Slavonski brod...

Da moram vam napisati zašto me toliko dugo nije bilo: Virus mi je uletio i nisam mogao na net, pa je sad moj brat haker to sredio pa sam jako sretan...
By: Zgembo

utorak, 27.03.2007. u 20:31 ][ 20 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



KO GA NEBI VOLIO:Image Uploaded by ImageShack Toolbar

TRENUTNO VAS JE:


KOL'KO NAS IMA,JEBOTE KOL'KO NAS IMAAA:
Free Web Counter
Free Web Counter



Neš o nama:
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Ime:Sven
Nadimak:Kelso,Bamby
Datum rođenja:02.07.1989.
Hobi:nogomet i zajebancija
Mjesto rođenja:Rijeka
Škola:ETŠ
Razred:3.d
Treniram:Rukomet
Pozicija:Pivot
Naj sportaš: Ayrton Senna, Eric Cantona
Naj klub:Rijeka, Man UTD
Bračno stanje: slobodan
MSN: kelso_s7@hotmail.com
ICQ: 346-424-434
E-MAIL:kelso_s7@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Luka
Nadimak:Zgembo
Datum rođenja:10.5.1991.
Hobi: /
Mjesto rođenja:Rijeka
Škola:Tehnička škola za strojarstvo i brodogradnju
Razred:2.s
Treniram:Rukomet
Pozicija:Vanjski, Pivot
Naj sportaš:Blaženko Lacković
Naj klub: Trsat, Kvarner, ŽRK"Orijent" i naravno "Rijeka KWSO"
Bračno stanje: Zauzet (nadam se zadugo)
MSN: Luka_trsat@hotmail.com
ICQ: 405-537-043
E-MAIL: Luka_trsat@hotmail.com


Linkovi


Monitor.hr
Blog.hr
Forum.hr
Vale
Luketić
Cico
Kučić
Ogi
Špiro
RK Ogulin
Triorio
Kvarner 92'
Ogulinac
Ena
Tonka full kull cura
Tonkica
Bojchi
Barbara



EVO MALO ČETA:








<$2 KULERA$>