ROĐENDAN

LUKETIĆU SRETAN TI 16. ROĐENDAN PUNO SREĆE, ZDRAVLJA I LJUBAVI, I ŽIVIO JOŠ 100 GOD....ŽELE TI ZGEMBO I KELSO



NAŠIH 10 ZAPOVIJEDI:
1. Ja sam najbolji bloger tvoj, i ne posjećuj druge blogove osim mojeg!
2. Ne vjeruj nikome tko kaže da ima bolji blog od mene!
3. Ne spominji uzalud moj blog, osim ako ga hvališ!
4. Spomeni se da posjećuješ moj blog 7 dana u tjednu, 24 sata na dan!
5. Poštuj moj blog da dobro ti bude i da ja posjetim tvoj...
6. Ne ubijaj me glupim komentarima, jer ću ja ubiti tebe!
7. Ne čini preljube, a ako ih činiš, čini ih sa mnom!
8. Ne kradi s mog bloga kao što sam ja ukrao s tuđih...
9. Ne vjeruj drugim blogerima, šuti i kad misliš da su u pravu!
10. Ne poželi tuđi, bolji blog od mojeg, jer takav ne postoji!
by:kelso

ponedjeljak, 05.03.2007. u 16:16 ][ 10 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



KO GA NEBI VOLIO:Image Uploaded by ImageShack Toolbar

TRENUTNO VAS JE:


KOL'KO NAS IMA,JEBOTE KOL'KO NAS IMAAA:
Free Web Counter
Free Web Counter



Neš o nama:
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Ime:Sven
Nadimak:Kelso,Bamby
Datum rođenja:02.07.1989.
Hobi:nogomet i zajebancija
Mjesto rođenja:Rijeka
Škola:ETŠ
Razred:3.d
Treniram:Rukomet
Pozicija:Pivot
Naj sportaš: Ayrton Senna, Eric Cantona
Naj klub:Rijeka, Man UTD
Bračno stanje: slobodan
MSN: kelso_s7@hotmail.com
ICQ: 346-424-434
E-MAIL:kelso_s7@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Ime:Luka
Nadimak:Zgembo
Datum rođenja:10.5.1991.
Hobi: /
Mjesto rođenja:Rijeka
Škola:Tehnička škola za strojarstvo i brodogradnju
Razred:2.s
Treniram:Rukomet
Pozicija:Vanjski, Pivot
Naj sportaš:Blaženko Lacković
Naj klub: Trsat, Kvarner, ŽRK"Orijent" i naravno "Rijeka KWSO"
Bračno stanje: Zauzet (nadam se zadugo)
MSN: Luka_trsat@hotmail.com
ICQ: 405-537-043
E-MAIL: Luka_trsat@hotmail.com


Linkovi


Monitor.hr
Blog.hr
Forum.hr
Vale
Luketić
Cico
Kučić
Ogi
Špiro
RK Ogulin
Triorio
Kvarner 92'
Ogulinac
Ena
Tonka full kull cura
Tonkica
Bojchi
Barbara



EVO MALO ČETA:








<$2 KULERA$>