nedjelja, 15.04.2007.

Nedilja navečer...samo za gladne!!!

Evo vi bi post.Na vam ga.
Gotov s učenjem za ovaj tjedan...(ucenja u pizdu materinu smokin ).
Ni mi se dalo pisat blog,nisam imal ideje kaj da vam dam.Kruva,margarina i pekmeza najbolje!!!
I sad je nedilja navečer i tako sam raspoložen da jeee,da je to jezivo...(žene zovit me) kiss lud
Tako sam vam ja danas proputoval pol Ogulina,navozal se simo-tamo i gore i dole i umoran sam ko konj.
Ako ste se i vi vozali (na biciklu,motoru,prikolici il morda i na kurcu thumbup neznam niš) onda ste morda bili i gladni.Ja jesam sad u pol 11 me uvatilo.I kaj ću jist.Faširani šnicli mi za danas puna kapa te pive i vina oko njih.I tako pogledam ja u špajzu i vidim.Punaaa špajza špageti.Zovem ja mamu.Mamaa oš mi skuvat špagete.Veli ona ću.Nema mame nema ni špageta.Čekam mamu minutu ništa,čekam 2 ništa pa 5 ništa no Dobro..doćete svi.Doće i tata doć će i sestra svi ćete doći.Vi tamo kartajte karte gledajte televiziju pišite lektiru al ćete doći.I tako zemem ja padelu i šiknem ulja u nju.Skosam luk i metnem ga pržit burninmad Odem na tavan,narežem malo šunke(u ovitku al ovo ozbiljno yes ) i najdem sve začine (crvena paprika,vegeta,papar,origano i svježi peršin) da ih poslje šiknem u umak.Čim je luk poznatnio dodao šunku i sad se to popržilo.Poliješ pasiranom rajčicom iz tetrapaka i nakon 5min staviš začine.Došla mama i sve to promješa...i to skroz dok ni bilo ono njagušće.I vidi to skoro gotovo.Skuva ona špagete(ako neznate to skuvat nemojte ni dalje čitat).Nema Marka nema ki završit.A ja dolazim i vičem...Jesam li ti rekao da ćeš ih skuvat...I tako to sve bilo gotovo.Još je ošal tata po sira kojeg sam poslje naribal na sve to i najl sam se tako dobro da sam imal takvu volju da i operem brdooo suđa. yes
Sta je vrlo zanimljivo ovo sve sam stigao u sat vremena... smijeh

Stvavrno sam raspoložen i neznam ni kad mi je sutra predavajne ni niš...al ni važno glavno da sam se navozal!!!Vozajte mi se i vi.Ako vas zanimaju detalji recepta javte se!!!Znate di ćete me naći party

Još imate nagradno pitanje... wink

Kojim sam se jezikom služio u ovom postu... naughty

a)Jezikom ogulinsko-plaščanske udoline no
b)Jezikom ispod kopanika no
c)navozanim jezikom... thumbup

svoje odgovore šaljite sms-om na broj 65 165 Cijena sms-a ....pravi kikiriki!!! zaliven

Točne odgovore nagrađujem...

eek 1.nagrada Besplatno vozanje oko Jezera Sabljaki cool i nazad na svoj trošak...
ostali više sreće prošli put... nono

pozzzdrav od NaVoZaNoG!!! wave wave wave

- 23:27 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.