kučkeeeeeee

kaj ima???????????

evo došla ja....kaj ima kod vas???!Ja se spremam za svadbu(....koja će bit sutra...)......
Jedva čekam....nadam se da će bit super jer idem sama tj.bez svojih staraca.....hahahaha baš superićka....kaj ne...???....Al bit ću sa Natalijom,Matejom(čačkava17),Ana-Marijom....Martinom....i tak....sa najboljima...uglavnom....Natalija i ja imamo jednu super ideju za sutra......al nečemo vam reć....jer nije za javnost...!!:
yes:winkwink........Joj sutra se moram dići ranije jer moram na frizuru u pola 11h.......zijevzijevnamcor.......

30.06.2006. u 22:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

bok....

HY LJUDOVI KAJ IMA.....???....DAL VAM SE SVIĐAJU SLIKICE...??HAA?!!........DAJTE MALO KOMENTIRAJTE....JAVIM VAM SE POSLJE.....bokić----pusaaaaa................:kiss:kissmahwaveyesyespartyparty

30.06.2006. u 19:27 | 3 Komentara | Print | # | ^

evo vam malo slikica......

-

30.06.2006. u 13:39 | 0 Komentara | Print | # | ^

-

29.06.2006. u 21:24 | 4 Komentara | Print | # | ^

-

29.06.2006. u 21:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

-

29.06.2006. u 21:19 | 0 Komentara | Print | # | ^

_

29.06.2006. u 20:22 | 0 Komentara | Print | # | ^

ZABUNAAAAAAAAAAA!!!!!!

OVAK ONO JE BILA ZABUNA.....JA NISAM JOŠ TO UPISALA....AL BUDEM........ili to ili građevinsku pa arhikteturu.....(najvjerojatnije budem to)......sorry na zabudi.....headbangluddead

29.06.2006. u 19:32 | 3 Komentara | Print | # | ^

EVO ME.........

EVO MENE.....PA DA VAM SE MALO JAVIM.....mahmahwavepartypartyparty.....................KAJ IMA KOD VAS???....?!:...JA SAM UPRAVO DOŠLA DOMA BILA SAM U Zagrebu I KOD FRENDICE Tee........BAŠ VAM HVALA KAJ KOMENTIRATE........JAVLJAJTE SE U JOŠ VEĆEM BROJU...yesyes............Pozzzzz od Stefanie..............!!!!!!!!!............mah:party:

29.06.2006. u 19:19 | 0 Komentara | Print | # | ^

-

29.06.2006. u 00:33 | 6 Komentara | Print | # | ^

vicevi....hahaha

1.-Lovili Mujo i Haso ribe na Amazoni,ka kraj njih prozuji krokodil kajaman:
-"Uh ba Haso,jesil vidio ovo,nisam znao da La Costa proizvodi glisere!!!".........hahaha
smijehsmijehludlud

2.-Čita Mujo novine i u jednom članku pročita o atomskoj bombi...-Slušaj Haso ovaj članak:atomska bomba približno košta oko 1 000 000 dolara,a Haso će Muji:e da nama takva padne u dvorište..........!!!.....ludludbangsmijehsmijehsmijeh.....hahahahehehehihihihi..........

3.-Ulovio Mujo zlatnu ribicu i ona mu kaže:"Ajde me pusti ispunit ću ti jednu želju".....
Mujo kaže:"NE SERI!"
I ribica umre od začepljenja crijeva.............hahahaha
smijehnutyesnaughty

4.-Stopirala časna sestra na autoputu 3 sata,nitko joj nije htio stati.Odjednom stane Mujo.
-Kaže časna sestra njemu:Svaka ti čast Mujo,ja sam stopirala 3 sata i nitko mi nije stao....
-Mujo će njoj:Svaki Batmanov prijatelje je i moj prijatelj.....HAHAHAHA.....

5.-Prolazi Haso ulicom i vidi Muju.-Što je Mujo sjediš i razmišljaš??
-Ma jok samo sjedim...........!!!!......hahaha
smijehpartysmijeh.........

6.-ŠTO JE TO????!
-Gore plastika,u sredini majmun,i dolje plastika????!!
-odgovor-:TVOJA OSOBNA ISKAZNICA!!!.........hahahaha
smijehyeswink.....

DOSTA ZA SAD.......LAKU NOĆ!!!!!!!:zijev:zijevmahwavezijevzijev

29.06.2006. u 00:02 | 0 Komentara | Print | # | ^

-

28.06.2006. u 23:33 | 0 Komentara | Print | # | ^

-

28.06.2006. u 23:32 | 0 Komentara | Print | # | ^

_

28.06.2006. u 23:30 | 0 Komentara | Print | # | ^

-

28.06.2006. u 23:28 | 0 Komentara | Print | # | ^

slikice.....(ak uspijem.....hahaha)

-

28.06.2006. u 23:26 | 0 Komentara | Print | # | ^

STEFANINI Vicevi....hahaha....!!

1.-MUJO PRIZNAJE HASI:"Haso,spavao sam sa tvojom ženom!!",
a Haso mu odgovori:"Ja sa tvojom nisam ni oka sklopio!"-
hahahayessmijehsmijehsmijehbangsmijehsmijeh......ŽALIM AL VIŠE NESTIGNEM.....JAVIM VAM SE SA NASTAVKOM ZA POLA SATA...........mahmah

28.06.2006. u 20:03 | 5 Komentara | Print | # | ^

bok

...netrebam komentirati ništa...

28.06.2006. u 17:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

DOBRO JUTRO........

EVO SAMO DA VAM KAŽEM.........SAD SAM SE PROBUDILA...MALO KOMENTIRALA BLOGOVE I TAK....!!!!..KAJ IMA KOD VAS........NEZNAM KAK DA UBIJEM DOSADU..........-IMATE VI MOŽDA NEKI LIJEK ZA TO!???................(samo mi nemojte reć da se zabavim....hahaha)..............headbangpuknucupartysmokinbang

28.06.2006. u 11:05 | 3 Komentara | Print | # | ^

kaj ima.....??-HA???!!!!

EVO SPUSTIO SE MRAK......AL OVU VRUĆINU ODNIO NIJE........nobangburninmadsmokincool.........Zašto mora biti tak vrućeeeeeeeeeeee??.......Kaj ima......?.....Ja se dosađujem tipkajući vama i slušajući 50CENT.........yespartysmokinthumbup.....!!!.....Neznam kaj da vam pišem......-mozak mi je presušio-:yeszujozujonut-..........ZA VEĆERAS JE DOSTA,A ZA SUTRA ĆU VEĆ NEKAJ SMISLIT........Pozdravljam Luku & Mladena!!!!!!!!cerekkisskisskisskisskiss:kiss..........pozzzzzzzz od Stefaniemahwavepartyparty

27.06.2006. u 23:16 | 1 Komentara | Print | # | ^

DOBAR DANČEK....!!!....

OVAK..........KAJ DA VAM PIŠEM....??!........Baš je lijep dan.....yessmijehpartycoolcoolcool..........E da sam da vam kažem Natalija je propala u zemlju.....-nisam ju vidjela već 2dana.....šmrc-šmrc......BAŠ TUŽNO.......burninmadheadbangyesyespuknucuyes.........eVo SuTrA mOrAm Na MoRe-----yesyesno.........al ima nekaj i dobro u tom sutra ujutro idem i navečer se vračam...................e ali ima i opet nekaj loše.........yesyesmadheadbangbangburninmadburninmad....-U ponedjeljak idem opet na more al na dužeeeeeeeeeeee vrijemeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!...........!!!!!......AL BOLJE TO NEGO IĆI U ŠKOLU............ili.......??......!...?naughtynaughtysmokincool.........DAJ KOMENTIRAJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VELIKI POZZZZZZZZZZZZZZ OD Stefanie,a i Martina vas pozzzzzzzz..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yesyesyesyessmijehhrvatskamahwave

27.06.2006. u 14:29 | 2 Komentara | Print | # | ^

PA..........

Kaj da vam pišem........??......Nikaj mi ne pada na pamet........nonomadheadbangbangburninmad:headbang:..........Ovi ljetni praznici su mi najgori........madburninmad....!!!....moram ic na more....-idem svake godine po 2,5 mjeseca i počinje mi to dosađivat!!!Al bolje i to nego ić u školu..........ili.....??!...možda se varam.....ha??!namcorpuknucupartyzujo

26.06.2006. u 23:09 | 0 Komentara | Print | # | ^

RAP 1

Danas omladina čudne stvari pravi
drogira se i uživa u indijskij travi

kad bi znali kako droga uništava živce,
bacili bi oni drogu, popili bi pivce

danas djeca neslušaju tetu u vrtiću
nego udaraju po žestokom piću.

obilaze parkove, gostione i kafiće
ta današnja djeca na ništa ne liče

trebaju da se ponašaju kao ubavni ljudi
svaki se čovjek na svom radu trudi
i za ubavnim
poslom žudi

zdravlje i sport tu mi biramo,
na tome inzistiramo
na kraju profitiramo
zašto u trgovini tete daju maloljetnim cigarete,
neke jako vole da puše,
u tome se i guše

ali mi ne volimo da pušimo
u tome se gušimo
i taj smrad ne njušimo

mi smo sportaši a ne drogeraši
ništa nas ne maši

mi ovaj život živimo
i njemu se divimo

za pušenje nikog ne krivimo
i zdravo živimo (moš mislit)

...........ja sam tak dobra pa ću autorstvo ove pjesmice pripisati stefanie ......... jer ja sam aktivni pušač.....šala za moju sister...............ajd bok.........................

24.06.2006. u 20:27 | 6 Komentara | Print | # | ^

jučerašnji dan (23.06.2006,)

winkrolleyesrolleyesjučer smo bile u kinu i gledale film za 10-ogodišnjake............zvan....moji problematični praznici................uglavnom.........s nadom da će tamo biti dečkiju moje uzrasti odnosno starijih nije ih bilo..samo neki klinci koji su moju frendicu stefanie obasipali kokicama ........a onaa se izvaredno branila kao i hrvatska protiv brazila................šteta..............upravo je pronašla još jednu kokicu u njenoj bujnoj kosi..........da ju vidite skužili bi................i tako smo mi gledale film zajedno sa mojom sestrom (cackava17.blog) koja je bila smrtno ozbiljna u kinu i kvarila mi svu zabavu.......prije nego što smo ušle u kino odlučile smo opljačkati konzum .................a ponajviše ja (kučka No.2- natalija) koja sam kupila sok, navijački čipičips od čilija, krokiče, štapice (2)............. i to sam sve smazala u prvih 15 min filma.............a dok je moja frendica i moj sister (cackava17.blog) skromno pojele jedan tip top i popile sok.........................nakon filma odlučile smo otič na pizzu na tuđi račuun.......i tako smo mi naručile jednu s gljivama i jednu bez.....................i naravno ja sam smazala glavninu tih pizza.....................dok su mateja i stefanie koma jedva pojele i jednu pizzu..........dok sam žderala u posjet su nam došli vrapci koje sa hranila mojom dragocjenom pizzzzzzzzzom..........i da bi stvar postala gora u napadaju vrabaca našli se i golubi i tako sam bila napadnuta od strane ptica....................koje su sebično grabile moju pizzzzzzzzu......................i tada smo odlučile otić ispred mimare i nehotice promatrati dečke koji su pokušavali izvest samoubojstvo............i tak je došao i trenutak kada smo morale napustiti divno mjesto ispred mimare i uputiti se na bus...........u busu kada sam skužila kako me bloger zvan "bivši maturant" lagano odkantao odlučila sma promjeniti spolnu orijentaciju.........al nemojte nikom reć............to je povjerljiva informacija.........samo ju vi znate..............i nažalost moju želju da se udovoljim tj. udovoljim svoju spolnu orijentaciju jedna frendica imenom stefanie ispaštala je zbog mojih ispada.........i proglasila me ludom...............mislim i inače mi ljudovi kažu i govore da sam skurena.....................to bi bilo to ...........po prilici.................e da i onda smo išle u princ......................i vratile se iz princa........ajd bok.......mahwavehrvatskapartywink

24.06.2006. u 19:31 | 1 Komentara | Print | # | ^

a da malo komentirate...??...!Mislim nebi vam škodilo!!!

burninmadzujobangsmijehsmijehHY LJUDI KAJ IMA??!!ZAKAJ NAM NE OSTAVLJATE KOMENTARE...??....!?!!?HAAAA???MOLIM VAS NEMOJTE NAS IZOSTAVIT IZ VAŠEG ŽIVOTA......JER MA SMO DIO VAS I VAŠEG ŽIVOTA...!!!Kužitee??No dobro zasad vam je to oprošteno............al ubuduće se nebute izvukli bez kazne.........!!!(Nešalim se....jako smo ozbiljne....!!!!!!!!!!!!!burninmadburninmadnamcormad)....................Danas se svašta dogodilo.....al previše smo umorne da vam pišemo........jer za to nam treba sati.....i sati...............Budemo to sutra.................yesyesnutyes.........!!!!.........ostavljajte komentare....inače.........!!a možete nam slat i sms-ove na br.:091-176-5701 & 091-5681-321!!!!!!!!!možete sad početi!!!!!!!!!!!!!!!!!!AJD LAKU NOĆ!!!!Pusaaaaaaaaaa!!!!!!!!!kisskissyeskissparty

23.06.2006. u 21:54 | 1 Komentara | Print | # | ^

ZA KRAJ.....NEKAJ.......

EVO VIŠE NAM SE NEDA PISAT PA VAS POZDRAVLJAMO.....mahwaveČUJEMO SE PREKOSUTRA......ZNAMO DA ĆE VAM BITI TEŠKO BEZ NAS......AL KAJ SE MOŽE!!!.........!!......yesyeskissmahhrvatskamah veliki pozzzzzzzzzzzzzzzzzz Mateji tj.Čačkavoj.......PUkisswaveSAAAAAAAAAAAA

22.06.2006. u 20:47 | 0 Komentara | Print | # | ^

smijehsmijehsmijehHY LJUDOVI KAJ IMA????U ZADNJE SE VRIJEME OVA VRUĆINA OKOMILA NA NAS!!!!!!!!!!!!!(pa kaj smo ti mi skrivili---P.S.-ovo se braćam vrućini!!)..........i tak.....kako je ovaj svijet dosadan...........dali ste to primijetili.........ako niste nama veze......zato ja jesam......... hahahahihi.....coolcoolpuknucupartybangyesyesyesyeszujoyesyesnjamimahkaj da vam kažem...?....tj.pišem.......ova vrućina i sparina čovjeku sprži mozak i to u sekundi....!!!....!!...headbangheadbangmadnutnomadheadbangnutludbangburninmadburninmadmadheadbang
Jeste pročitali ono:STRAVA & UŽAS??....!!??...?Mislim fakat je bio užas.........
EVO VAMA JOŠ JEDAN VIC..........yes
1.-Ulazi čovjek u autobus,plaća kartu i odmah nakon toga zapita vozača:-Recite,molim vas,plaća li se karta za cvijeće?!?
-Ne,naravno!
-Odlično!-odgovori putnik,okrene se prema vratima i vikne:-Hajde,Ružo,ulazi!!!ha-ha-ha............!!!!!!!!!..........!!...smijehsmijehhrvatskawink
pusa od Stefanie-Natalija trenutačno nije prisutna ali i ona vas pozdravlja!!!!!!POZDRAV.......!!!!!!!!........

22.06.2006. u 17:38 | 1 Komentara | Print | # | ^

EVO MALO VICEVA!!!!!!!!!

1.DISANJE VIC..........
-I,kako se sada osjećate?-pita liječnik pacijenta
-Ah,loše,doktore!!Dišem sve teže i teže.....
-Ne sekirajte se,pobrinut ćemo se mi da i to prestane...........hahahahahahahahahasmijehsmijehmahbangnaughtypartycoolnutsmijehsmijehsmijeh

2.MRTVACI...........
-Mama,je li istina da se ljudi kad umru pretvore u prašinu??-zapita Perica mamu
-Da,sine.istina je.
I tako ode Perica poslje večere spavati,kad se najednom iz sobe začuje njegov urlik:-Mamaaaaaaaaaa,ispod mojeg kreveta ima strašno puno mrtvaca!!!!!!!!!--hahahhihihiahahanutwinkwinkmahsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

3.UJAK VIC
-Starija Krešina sestra očekuje dijete i govori bratu:-Pogledaj,Krešo,uskoro ćeš postati ujak!!-Ja??Ujak??!Ma nemaš ti pojma-ja ću biti austronaut!!!!!!!hahahahihihihihahasmijehsmijehpartynaughtysmijehmahsmijehsmijehsmijehsmokinnutzujosmijehsmijehsmijeh
DAJ MALO KOMENTIRAJTE!!!!!!!!!!!!!yesyesyesmahwaveyesyeswinkroflrofl

22.06.2006. u 16:14 | 1 Komentara | Print | # | ^

kako ne bi ostali zakinuti za informacije o nama tj. o stefanie i nataliji poslulšajte sljedeće:

1. Stefanie Čačković
ja sam to kaj gore iznad ovog piše........Ovak..........čekaj da se sjetim ko sam...kaj sam............od kud sam.....pa ja sam već jednom nogom u grobu..............ono..........šalaaaaaaaaaaa.........Paaaaaaaaa..........imam 14.god.............živim "BOGU IZA NOGU!!!!".........idem u OŠ.Vladimira Nazora-Pisarovina...........Prolazim s 5 i 5.00....(baš jadno,haaa??!)........Slušam techno i folk(a i punk)ma sveeeeeeeeee.......Najdraža strana pjevačica mi je P!NK,AVRIL-----a pjevač-RICHIE!!!!!!!Naj grupa:TOKIO HOTEL,US5,GREEN DAY.........Moj hobi je Sviranje gitare,spavanje,gledanje tv.,druženje s frendovima i frendicama................Naj film....pa......:::PLAVA LAGUNA,ŠTO JE MUŠKARAC BEZ BRKOVA,MOJI PROBLEMATIČNI PRAZNICI.........BeSt FrEnDiCe & FrEnDoVi:::Natalija(expres tava),Mateja(čačkava),Martina(Tina).......Katarina Š..........A frendovi.......Zolja,Hrca,Branko,Benco,Mario,Vedran,Zoki...........I TO BI BILO TO...................ZAKAZUJE MI MOZAK......................ZOVITE HITNU..........Help me!!!!!!!!.....................nestaje mi vid......sve slabije i slabije vidim.........!!!!!!!!................pusa...................



2.Natalija Čačković
ja sam natalija kolko ste do sada mogli skužiti.....rođena sa 13.12.1990. na bolničkom krevetu u vinogradskoj bolnici na petak 13.............hahah............i tak..................ja vam živim u "Bogu iza nogu"i imam dvije glupe sisterice i sada 13. 7. ću dobitit treću.......nažalost........(jeftino ju dam sam da ju prodam....091 568 1321.......očekujem vaš poziv).......sluša heavy metal i normalan metal i rock , nekad pop ali to samo u iznamnim situacijama......najdraže grupe su mi : the rasmus, him, slipknot, green day, nirvana, korn, offspring, i tak................................. ..... .i kaj mi vi radite....u slobodno vrijeme ne radim ništa...pohađam uzaludnu i pirotehničku školu u zagrebu (varšavska 17-ak poželite negdi bacit atomsku bombu) ........luda sam za kaogumama......visoka metar i šezdeset i imam nevjerovatnih 43 kile..................nisam anoreksičarka...........vjerujte ........čujemo se sutra.......by

22.06.2006. u 13:35 | 2 Komentara | Print | # | ^

duboka zahvala 2. dio

grazie svima koji su nam komentirali blog...nadam se da će te nas i dalje posječivati......(kako ljigavo)...ciao...mahmahwaveyesyessmijehsmijehhrvatska

22.06.2006. u 13:07 | 0 Komentara | Print | # | ^

NAŠE PAMETOVANJE....

namcornamcornamcornamcorbangbangbangheadbangheadbangheadbangnonononamcorznam da neželite vjerovatno čuti vic koji sam smislila .......zapravo dva.......... al niste vi tu da birate nego da me komentirate....
1. svađa se ivica sa profom iz engleskom kako je zaslužio 4 iz odgovaranja a ne tri kao što je ona predložila jer smatra da zna više.. pita ti njega profa da li on zna kako se zove učenik koji leti iz škole....a on je na to spremno odgovorio: UFO ili drugim riječima undentifajd flying object...neznam kak se to piše.....yesyesyeseekeekzujozujozujosmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehroflroflroflnut
2.kupi ti fata muji auto za ročkas i on ga odmah drugi dan slupa i dođe ti fata muji da gdje mu je glava bila kad je slupao auto a on odgovor: pa na vratu.......kužiššššš???haharoflroflzujozujonutsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
---ovo je napisala natalija....byby


autor: stefanie
inspiracija: stvarni njezin život
cilj: prikazati vam okrutnu stvarnost.

NUDISTICA U AMBULANTI

Imala sam problema sa želucem pa sam morala otići irigografiju. Onaj ko je obavio tu pretragu zna koliko je ona neugodna. morala sam svuči svu odječu , puknucueekeeknono, a zatim je usljedilo rendgensko snimanje. nakon pregleda sestra mi je rekla da se mogu odijenuti. krenula sam po odjeću u svlačionicu , i otvorila vrata i ............... izišla na hodnik prepun ljudi koji su čekali pregled. svi su zaprepašteno me gledali . morete sam zamisliti kakva je to bila bruka . nečuveno brzo sam odjurila natrag u ....tam nešto....tak da sam skoro slomila i noge i ruke i sve po redu..i tak... preživih ja...bok...nemojte to nikom reć,,,,, to je bruka......bok....

22.06.2006. u 12:32 | 0 Komentara | Print | # | ^

SESTRIN APARATIĆ (čačkava17.blog)

dana nekojeg neke tam godine počeo je egzistirati aparatić moje starije sestre mateje čačković.....a to da je njezin aparatić živ zaključujem po tome što se stalno miče....njegovo drugo ime su tračnice koje povezuju udaljene kontinente....time mislim na njezine zube...hahahahahahaharoflroflroflnaughtynaughtyyesyeszujozujo.........i tak...kaj ima...neznam više kaj da pišem....ovaj.......ajd bok....čujemo se.... kad nešto smislimo.......mahwavewave

22.06.2006. u 12:20 | 1 Komentara | Print | # | ^

strava & užas!!

PROLJETNO SUNČANJE::Bilo je to jednog sunčanog popodneva.Bila sam kod frendice i malo smo se zezale.U jednom trenutku ona je uzela pjenu za kosu i poprskala me po majici...noeekeekbangbangpuknucubangludnamcorBila sam sva ljepljiva pa sam je morala skinuti.A onda je frendica uzela majicu i bacila je van,na balkon...bangbangyesnoeekbangNije mi preostalo ništa drugo nego da samo u grudnjaku izađem na balkon i uzmem je!!Ali frendica me opet zeznulabangburninmadburninmad-zatvorila je balkonska vrata pa sam ostala vani i kao luđakinja lupala po staklu...A tada se dogodilo ono najgore-ulicom je prošla hrpa dečkiju i svi su buljili u MENEEEE!!!headbangMožete misliti što su mislili oni dečki kad su me vidjeli samo u grudnjaku!!Frendica me na kraju pustila unutra,a ja sam poželjela da je to samo ružan san!!!!!!!!!!

22.06.2006. u 09:50 | 0 Komentara | Print | # | ^

SAM NEKAJ JOS.....sitnog....!......!!

Veeeeeeeelllliiiiiiiiiikkkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiii pooooozzzzzzzzzzzz čačkavoj!!!!!!!!!! I Expres Tavi koja još spava.......al za par sati........bude se i ona pridružilaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!E da..................skoro sam zaboravila........zahvaljujem se svima koji su komentirali............PUSAAAAAAAA!!!!!!!!

22.06.2006. u 09:02 | 2 Komentara | Print | # | ^

LaKu NoĆ hRvAtSkA

MISLIM DA JE DOSTA ZA DANAS!!!!!!!!!ajmo svi u krpe!!!!!!Sutra nas čela novi DAAAANN!!!!!!!

21.06.2006. u 21:42 | 2 Komentara | Print | # | ^

SAM NEKAJ........O NEKOM...........

nutwinkyesyesUKRATKO O NEKOM......................A TAJ NETKO JE MATEJAAAAAAAAAAAAA!!!(tj.Čačkava.......mahnjaminaughtypartyparty).....TA OSOBA JE VRLO......JAO MIKI PA NEMAM RIJEĆI....NO BUDEM JA VEĆ NEKAJ ZMISLILA.....NO OVAK.....ONA VAM JE KAK BI SE TO BLAGO REKLO....??...!!..??...Pa...LUDAAA!!!!!ima tri oka,dva zuba i visine je kao deva bez vrata...!!Ha-ha...šalim se("naravno da ne").....maaaaaaaaaaa ona je sasvim supeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr osoba...

21.06.2006. u 21:23 | 1 Komentara | Print | # | ^

napadaj pedofila

ludmene i moju frendicu zvanu martina na glavnom kolodvoru napao je pedofil....zanimljivo a?...... naime, ja i moja frendica sjedile smo na klupi kraj fontane i do nas je došo stariji čovjek i poče0 voditi razgovor s nama....nakon što smo popričali o knjigama... frendica me je pitala zašto mi je mobitel mastan a ja nespremno sam odgovorila da su ga ljudi dirali koji su predhodno mazali ruke kremama....a zatim je on mene pitao kakve su to kreme,,,zatim sam ja odgovorila da jedna cura u mom razredu prodaje oriflem i da je donjela uzorke krema pa da su to oni isprobavali i tako su mi zamastili mobitel...a zatim je on rekao kako mi on može pružiti BOLJU KREMU a time je mislio na njegovu spermu....evo još zanimljivih trenutaka; ....pitao je mene da li mi konzumiramo fukanje na što smo mi odgovorile da ne a on je uoprno tvrdio da smo mi to isprobale i prije naše 15 godine....i tako smo se mi svađali oko toga da li mi to konzumiramo da bi nam on rekao kako nas stariji muškarci (time je mislio na sebe) mogu više tomu naučiti nego mlađi jer su iskusniji.....i još nam je rekao da mi u fukanju pokazujemo samo strast a ne i osjećaje a kada naučimo različiti poze da će mo to moći raditi strašću, osjećajim i zadovoljiti cijelo tijelo.....bljak,,,ogavno....kamo ovaj svjet ide,.... i zatim je tamo prolazio neki peso a ja sam samo zamišljala da mu odgrize noge....ali nažalost nije... bok. komentirajte mi blog..-..mahwavehrvatskabangbangpartypuknucudeadkisseeknononono

21.06.2006. u 20:18 | 2 Komentara | Print | # | ^

duboka zahvala

mahwaveyesyesyesyeshrvatskakisskissduboko se zahvaljujem onoj curi šta je komentirala i nadam se.... (šalje pusu svima blogerima)..naglašavam da se
NADAM da će i dalje komentirait...
p.s. preporuči me svojim frendovima i frendicama............ 21.06.2006. u 20:06 | 0 Komentara | Print | # | ^

hrvatska i nogomet kao vuk i koza

ova današnja hrvatska reprezentacija je živa hodajuća i trčajuća sramota......kak i ne bi bili kad su izgubili protiv japanaca koji su visoki tj. niski metar i zgažena žaba....nešto slično meni...... što se tiče toga što smo izglubili protiv brazila nije niti čudno jer ko još njih može pobjediti ludzijevyes...upravo nitko...... a sam da ne spominjem onog šlampa srnu koji ima dvije lijeve noge, štap u guzici i pogrešku u vidu al j... ga baš je zgodničak....091 568 1321... ovo je za njega ....ne za vas...svaka zlouporaba se kažnjava...face jedne....ja pozdravljam jozu usput...... a da vam slikovito prikažem kako je to bilo kod nas kad su naši (zgubidani) igrali :ludhrvatskazujopartypuknucusmokinheadbanghrvatskahrvatskahrvatskapartyburninmadheadbangnut...jeste skužili...čujemo se... vidimo se....ciao....pozdravila vas je martina i šalje vam kisss tj. za one koji ne šprehaju engleski to znači pusa......hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskamahmahwavewave

21.06.2006. u 19:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

bokkić

ovaj...bok....neznam kaj da pišem.....za početak ovaj blog su kreirale stefanie čačković i natalije čačković koje dolaze iz mjesta slikovito zvanog "Bogu iza nogu" .... ovaj nadam se da će te uživati čitajući ovaj blog....i tak...kak ste...ja sam dobro...e da još spomenem svoju glupu sister mateju čačković..........koja je pomogla....naglašavam POMOGLA u izradnji bloga....ajd bok...nadam se da će te komentirati ovaj blog... jer nada umire zadnja...ak nečete komentirati ja ću dić papke prije nje....bok ....

21.06.2006. u 19:23 | 2 Komentara | Print | # | ^

slika

21.06.2006. u 19:18 | 0 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

žnjjj

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
www.cackava17.blog.hr

za sve one koji mrze moje smajliće.......

thumbupgreedynamcorthumbupheadbangwinkcerekmadmouthwashnaughtynutzalivenzijevzujohrvatskaludmahwavemouthwashnaughtynutzalivenzijevblablazujosmijehcoolbangpartypuknucusmokinburninmadroflkissnjaminjamithumbupyesgreedythumbupthumbuppartysmokinthumbupsmokinburninmadcoolrofldeaddeadbangbangzijevcereknoeeknonomahthumbupheadbangwinkcerekludblablanaughtyeekyeskisskissbangsmijehsmokinnjamiwavekissdeaddeadkissthumbuppartykissburninmadwaveheadbangheadbangkissroflburninmadbanggreedymadyesnomouthwashmadheadbangkissroflcoolbangpartypuknucunjamithumbupnamcorwaveheadbangnonoeeknutzalivennaughtyzijevnutzujocoolbangsmijehpartypuknucunjamismokinburninmadkissdeadgreedygreedygreedywavewaveheadbangwinkyesrolleyesmahnamcorwavecerekcerekcerekcerekmouthwashblablanaughtyzijevwavethumbupnamcorludhrvatskazujozujoroflcoolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknononutnaughtymouthwashmadheadbanggreedydeadburninmadbangpartysmijehpuknucusmokinnjamithumbupnamcorwavemahcerekludblablahrvatskazujozalivenheadbangdead

nekaj o meni........ZOVEM SE Stefanie.....
Al zovu me Stella,Stefi,Piki,Pepi..........
Imam 14.godina.....Rođena sam
u Kaiserslauternu....
(za one koji neznaju-to
vam je u Njemačkoj!!)
....-Naj grupa-US5,TOKIO HOTEL,
KoRn,GREEN DAY,
NIRVANA
..................i tak.............
-brineta sam,
visoka sam 170cm..........i dosta je........
e da dat
ću vam broj mobitela.....-091 176 5701-.......