budi zao pa mrgudnom me obrvom gledaj

29.05.2005., nedjelja

blitva mi za zube zapela

tu si se probudio a kada si išao spavati nisi znao koliko auta je prošlo cementinom.
sad je suton.majko.ja sam sutonu susret armature.
magično su bile tvoje čghizme obasjane. tebe je bog izabrao i ozračio te.
sviraj mi trrrruubu,povuci limeni držak pa će da zajauče a ja ću naočito glavicom mrdati.
u ritmu tm.tam.tm.tam
hej reče čovjek za šankom to pivo nije besplatno. vrati kurvo.
a ubaci dvije kćune zza đukeboks pa će ti svirati lagane pojke.
ustadoh čarapom u proliveno vino koje me zlo gledalo i sad mokro sve.
tako da ću je skinuti pa ću bos veselo po motelu hodati! i za šankom rakijice besplatno srkati.
jer ti si najjači konobar marine (?) i ti imaš godina koliko i ja.skoro pa.

STOJ DOK PLEŠEŠ I U ČAŠU SE ISPOVRAĆAJ.NASTAVI S NJOME PLESATI.
umivaonik je čudna riječ. bratoljube! Klaiću! bit ću lingvist i učit ću lingvistiku s lingvistima.
ko li je to izdao marmine? to je samo zorana povraćala.
a dal si nekad bio na pedofil-partyju? eto tko je bio. prosocijalni grgur.
altruistički i tako amjuzing. doktorove igle ubole nas.

<< Arhiva >>