budi zao pa mrgudnom me obrvom gledaj

26.05.2005., četvrtak

šta ti se dogodilo jučer navečer reci mi srce puca

cirkusku glazbu obožava grgur kad slonovi umuljani blatom dođu na stejdž.
i od kablova i žica za strujni krug napravi mu mama salatu za ručak.
idem na put sada.mrak je i vruće je zaista naprotiv mojim čghizmama.
gle dvije curice u suknjicama gle čovjek hvata penis malo dalje.
rakija napravila svoje pa krenuše na put.
puknut će mi glava poslje ovog znam i mali čovječuljci s torbama na leđima koji imaju zadah po tjelesnim fluidima mi se smješkaju.
i wont rest until i forget about it?
bilo pa prošle mrmuri grgur sebi u bradu i pjevuši mirisne pjesme po noći

a ej mala ti što sjediš na klupi ti me ne zanimaš jasno? i ti mala što imaš tigraste nešto na nogama od ispod koljena pa do stopala kako se to zove? to te grije kao propalu kurvu. imaš plavu kosu a ja imam čghizme. dođi mi u krilo sjedni kada sava krene prema dunavu.
znaš kad je bilo puno ljudi a ja gledam curi im znoj sa kosa i sa dlaka preko cijelog tijela sigurno je nešto bitno. neću doć na tvoj koncert razumiješ jer tamo sjedit ćemo svi na divanima i znoj si sa obraza lizati.

e a kada otišah u bioskop lijepile mi se pljunute žvake i rasplinute kokakole po čghizmama.
ugnjiezdi se pored mene i ne daj mi da zaspem. jer ćeš se neugodno iznenaditi pa se pazi.
ako imaš pudera puno ne znači da ispod izgledaš ko esmeralda!
budi moja cigančica i poj mi o zlenim očima livade i trava a kad poslije zaspemo jedno na drugim haljama onda ćemo se dodirivati tako da nam točka među pupkom i sisama bude jednaka tojest u ortogonalnoj projekciji moje točke ocrtat će se tvoja preko tijela.

EJ GHOSPODINE udarit ću te drugi put šakom ću ti zavitlati u glavu kad mi to napraviš jer to možeš i očekivat. to je samo zbog dvije cure na klupi fontane i tvog deformiranog penisa.

<< Arhiva >>