budi zao pa mrgudnom me obrvom gledaj

12.05.2005., četvrtak

kako si kišnicu u nos nakupio

Skoči kao ja reče Toma Akvinski kupio si je nove sandale od jelenje kože
bok kaže arkanđelo Gabrijel reci mi bok toma
umočite se jedno u drugo poput malih vjeverica pred smrt
arkanđelo gabrijele ti voliš male dječake zvat ću isusa
isus je došao a sigurno sigurnim nogama u kožnim čghizmama



volim tvoje čghizme bolje su od mojih sunčanih sandala
gabrijel je ranjen umro od isusova pogleda bijesnog i žarenog
ali isus voli velike dječake (((((((((((((((((((((((((((((((IIIIIIII
on nema velike nosnice,nema,
NEMA

isuse zašto imaš rijetke zubiće pita toma akvinski isusa boga krista svemogućeg amen
ja mogu pljuvati kroz njih kaže njemu on isus pravi spasitelj jaganjčac božiji
pljunio ga je HCl-om i Toma sada nema noge
zato je isus i počeo plesati i lupkati petama svojim nožicama tanko skakutati
toma idi kupi si invalidska kolica -'- jaganjčac ti se smije

znam znam sin će mi se zvati fenolftalein a ćerka elektroda
idem ubrat trske i pruća a nemam noge reći ću ti ubij me sunce moje daj mi marširanih vojnika da me spasuju

jebemm kišu sada će me pokisnuti

pa kraste su mu lizale rane na nogama a suncokreti najavljivali smrt, bake nije bilo ona je u grobu
nije nitko tamo volio tužne zasvršetke

<< Arhiva >>