Image Hosted by ImageShack.us
Odlazak prije vremena - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

10.03.2010., srijeda

Odlazak prije vremena




Klinci su lijepo doručkovali sa zadovoljstvom ih je Marijan posmatrao
dok su jeli, on i Jelena su popili još jednu kavicu naravno da je i loza
bila tu. Šta si odlučio upitala ga je Jelena, čuj Jelena ja sam rekao da
ću da idem nisam joj davao nikakva obećanja to što se dešavalo ovih
dana to je bilo spontano ali nema ljubavi između nas samo smo nas
dvoje usamljenika i seks je jedino što nam je bilo potrebno. Ona se je
jako navezala na tebe a i klinci no ako ne osjećaš ništa do njih bez nema
smisla da ostaneš, imam osjećaj da želiš da probudiš osjećaj krivice u
meni nasmiješio se Marijan . Ma ne nije mi to namjera dodala je Jelena
ako doista nije onda te molim da to ne spominjemo više još samo tri dana
sam tu nemojte da moram poć prije a to ću da učinim ako budete i dallje
navaljivale na mene. Ustao je uzeo brašno, jajca i mlijeko te 2 jajca i
počeo da priprema smjesu za palačinke. Za to vrijeme su klinci gledali
televiziju, počeo je sa pečenjem palačinki, uh ti si toga zamijesio za cijelu
ulicu nasmijala se Jelena . Kad je maistorski počeo da baca palačinke
i okreće ih u vazduhu Jelena se samo smijala, pa ti si pravi maestro bravo.
Kad je Karmen došla sa posla ručak je bio na stolu a poslije toga poslastica
palačinke namazane sa domaćim pekmezom od šljiva zarolane i duž njih
šlag a po šlagu posuta naribana čokolada i nakapan sok od limuna bilo je
doista jako ukusno. Čuj idemo večeras u kino nas dvoje predložila je Karmen
može ali klinci, ne brini Jelena će da pazi na njih a volila bih da gledam taj
film. U redu idemo onda u kino da ti ispunim želju , oa da ovih dana ćeš da mi
ispunjavaš želje ali u nedelju odlaziš zar ne . Molim te nemojmo o tome ja sam
samo na stanu kod tebe , a to što se dešava to je na obostrano zadovoljstvo
i ništa sem seksa nema između nas. O da vi muški vama je samo do seksa
izvini stupili smo u seks bez ikakvog razgovora premalo smo se poznavali
i za seks a da ne govorim za ljubav i skupni život, tebi treba netko da se osjećaš
sigurnom a to nije ljubav. Idem malo da odspavam probudi me poslije da mogu
da se istuširam pa da idemo u kino ako želiš, nije ništa rekla a Marijan je nestao
u sobi. Legao je i zaspao . Kad se probudio vani je već bilo tamno pogledao je na
sat bilo je već osam sati uveče, ušao je u kuhinju a tamo su Karmen i Jelena bile
sa klincima . Što me nisi probudila da idemo u kino upitao je, ma predomislila
sam se nije mi do kina poć ćemo drugi tjedan. Drugi tjedan , nasmijao se Marijan
da drugi tjedan zar nećeš obećao si da ćeš poć u kino samnom. Da obećao sam
ali večeras ne drug tjedan ., ma ostat ćeš ti još i drugi tjedan jer Jelena ne može
da mi čuva djecu a nemam nikoga drugog, ovako mućkajte vas dvije koliko želite
odgovorio je on i ušao nazad u sobu. Spakovao svoje stvari u kovčeg i kad je sa
njim izašao u kuhinju zinula su u čudu, šta je sad to pa platio si do nedjelje odalke
sad da ideš prije. Zbog čega to, čuj Karolina plaćao sam ti do nedjelje i odlučio da
odem prije ne tražim da mi vratiš novce ali odlazim iz ovih stopa i ne mislim da se
predomislim. Bilo mi je prijatno tu sa vama ali odlazim , ma daj ne misliš to valjda
ozbiljno . Veoma ozbiljno doviđenja dodao je i uputio se ka vratima nisu se ni snašle
njih dvije kad je on otvorio vrata i nestao iza njih, tad su skočile pozivjući ga da se vrati
a baš tada je naišao stariji susjed pitajući šta mladi gospodin neće da plat prenoćište.
Ne nije to u pitanju rekla je Karmen a Marijan se okrenuo i silazio niz stepenište, pošla
je za njim pokušavajući da ga nagovori da ostane ali uzalud . Polako se preko korza
uputio ka željezničkom kolodvoru noseći svoj kovčeg misleći dokle ću ovako ja da
samo putujem. Na blagajni je kupio kartu do Novog Sada i ukrcao se na vlak koji će
ga odvesti ponovo do Zagreba, ponovo Zagreb eh Katarina gdje li si sada da li po
nekad pomisliš na mene .

Prorok.
ž

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.