Linkovi
Blog.hr
Windfucker's sister
bombonina
nataša
Zona Z.
Luki
Kenguur
mae

Simo Mraović

e-mail

krizasrednjihgodina@gmail.com
Biseri

...jer je život samo ovaj jedan,
nema ništa, ništa izvan njega

***

Uzmi sve što ti život pruža,
danas si cvijet, sutra uvela ruža.





Neki moji biseri


Kako umiru osjećaji
Malo objašnjenje moje situacije
Život poslije tridesete















Kriza srednjih godina?

subota, 14.06.2014.

Kraj i početak

Saga o Mikiju je napokon završila. Barem za mene. Nakon zadnjeg posta, još smo se našli jedanput iako sam znala da je samo pitanje dana kad će Miki ponovo napravit neko sranje. Nisam dugo čekala, već slijedeći dan napao me verbalno bez pravog razloga i to u alkoholiziranom stanju ... drugo jutro pokušala sam razgovarati s njim, ali izgovorio mi je užasne riječi i za mene je to bio kraj. Nekoliko dana nismo se ni čuli ni vidjeli, a onda, kad je znao da nisam kod kuće, nazvao me i pokušao isprikama vratiti sve na staro. Međutim, iako mi je bilo teško tih dana i iako sam pogledavala stalno u mobitel i dok sam šetala gradom hoću li dobiti poruku od njega ili ga vidjeti, nisam popustila.
Znam da mnogima koji su čitali moje postove od početka sve ovo liči na lošu sapunicu, ali kunem se da je sve istina, od riječi do riječi. Znam i da je sve što pišem površno, ali za mene je jedino tako moguće jer se bojim da bih se inače otkrila...
Uglavnom, počela sam se više družiti s kolegama i kolegicama s posla, izlaziti u šetnju, na piće... sad je zatoplilo pa je sve živnulo... i tako na jednoj zabavi učinilo mi se da mi jedan poprilično mlađi dečko od mene šalje neke signale. Dečko, nazovimo ga Crni, mi se sviđao od prvog dana, ali naravno da nisam ni pomišljala da bih se ja njemu mogla sviđati, pogotovo što je puno mlađi od mene. I tako smo se mi dogovorili jedan dan nešto naći da mi nešto donese i tu smo se malo zapričali o svemu i svačemu i baš sam uživala u njegovom društvu. On nije ni na koji način pokazao da mu se sviđam ili da nešto želi sa mnom, ali opet kroz neke njegove izjave dalo se naslutiti. Tek na toj zabavi, kad se malo popilo, počeli smo malo slobodniji razgovor i tada je otkrio svoje želje. Slijedeći dan završili smo u krevetu. Ne moram ni pričati da sam ga željela i zamišljala u krevetu još od onog dana kad smo se našli prvi put i samo pričali. Prvi put je bilo na brzaka, ali sam osjetila da mali zna šta radi i dobro to radi. Ponovili smo to nakon par dana, ali ovaj put polako, od početka do kraja... i moram priznati da mi je to jedno od najboljih vođenja ljubavi ako ne i najbolje do sada. Naravno, nisam mu to rekla, ali on je meni natuknuo nešto u tom smislu tako da je oduševljenje obostrano. Svaki put kad pomislim na njega, prođu me trnci od glave od pete. Luda sam, znam, ali što se seksa tiče, mogla bih potpisat do kraja života samo s njim.. ne treba mi drugi.
A ne tako davno, mislila sam da ne bih mogla živjeti bez Mikija.... Ipak je Miki, malo po malo, uspio ubiti skoro sve osjećaje u meni prema njemu. Ponekad pomislim na njega, i osjetim neku tugu u sebi... što je sve tako ispalo, i što nismo uspjeli, ali onda se sjetim trenutaka kad se ponašao prema meni kao prema zadnjem smeću (a u zadnje vrijeme je to bilo često)... i pomislim, kako sam uopće mogla tog čovjeka voljeti... tek sad jasno vidim kako je manipulirao sa mnom, a ja sam se osjećala krivom za sve... Ali srećom, došao je kraj. Zbogom Mikiju.
I sama sebi sam rekla da neću ulijetati u nikakve veze, da ću neko vrijeme biti sama sa sobom, da sredim situaciju kući i sve to, ali opet upadam u sranja. I ne mogu si pomoći. Crni me totalno očarao. Tako je zgodan i lijep, a i prelijepo mi je s njim u krevetu, a najbolje od svega je što znam da je i njemu tako. On i Miki su dan i noć. Koliko je Miki bio stariji, toliko je ovaj mlađi, koliko je Miki bio otvoren i pričljiv, toliko je Crni zatvoren i šutljiv. Ali upravo me to privlači. Uvijek sam mislila kako su zreli muškarci privlačniji i više seksi od nekog zelenog balavca, ali sad sam se definitivno uvjerila - mlađe je slađe.
Toliko. Za sada :) .

- 22:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Opis bloga
Da li je to samo kriza srednjih godina ili sam sama odabrala takav životni put? Ne znam, ali nadam se da ću otkriti...

Upozorenje







OBAVIJEST
Svi komentari uvredljivog sadržaja bit će obrisani.


Copyright © 2007. krizasrednjihgodina
zabranjeno korištenje objavljenih tekstova ili dijelova tekstova bez pristanka autora










Tko je tko?
Ja - žena, blizu četrdesete, u potrazi za smislom života ili bolje rečeno - u krizi srednjih godina

Ostali - nećemo o njima