DO - samo art

četvrtak , 26.03.2020.

Primjer ovog portreta držim u komp. već nekoliko mjeseci... I samo nikako da dođe na red.
Do jučer (mislim).

Al moram priznati ako nastavim toliko slikat brzo ću "ispucat" sva platna... Sa crnom bojom sam lagano na "VI" a kistovi na raspadu...
Nisam se dovoljno pripremila na sve ovo, moram priznati...
A kistove online ne volim naručivati (mačak u vreći - dokazala si nekoliko puta), meni svaki kist kroz prste mora proć, u suprotnom
ne kupujem, znam što trebam..

A ime za ovu sliku, upravo naišla "DO" - Afričko ime za dječaka




Oznake: art

Limun

ponedjeljak , 23.03.2020.

A Vam nisam rekla da smo izvisili?

Mislim da ovih dana nikako ne stoji ona; "Kad ti život da limun, ti napravi limunadu"


Oznake: art

Izvisili smo - samo art

petak , 20.03.2020.

Zaista je sve stalo.
Pokušavam ostati optimista u cijeloj ovoj situaciji koja me dosta brine.
Koliko mi je poznato još nema potvrđenog slučaja korone u Međimurju,
al znate što, ne znam kako vi ali ja više o tome ne mogu slušati ni čitati.
Sve me to jako psihički izmorilo.
Ne brinem za sebe, ne bojim se za sebe ali bojim se za svoje djete koje ima teškoće u razvoju i 10 dijagnoza.
Za njega se bojim i tako smo sa obitelji odlučili se na samoizlociju koliko god to bude potrebno...

Meni ta izloacija ni ne pada toliko teško,
inače sam vuk samotnjak.

Moram priznati od prvog mjeseca, posao mi je krenuo odlično, ko ni jedne godine do sad.
Kako je korona stigla u Hrvatsku i prodaja je stala, sve je stalo...
Propast, na neko vrijeme, očito...

Sretno!


Morbidna

četvrtak , 12.03.2020.

Nije dugo trajalo, tek treća slika napravljena i počele kritike, negativne (jedva sam ih dočekala).
Željela sam samo da malo skrenem pozornost na sebe, hahah i jesam, moram priznat..
Odaziv odličan, a meni pojedinci pričaju da sam morbidna..

Zapravo, nije da nisam, posljednjih dana malo i jesam i baš me "pere" sve na tu Scary/crazy temu.
Ali znam da se radi samo o fazi.

Danas mi se jede čokolada,
sutra čips.
I tako uvijek bude.
Nikad ne znaš što očekivat (barem od radova).

Pitam se, jel to normalno?
Ne mogu se ni zamislit da radim samo jednu temu
dok sa druge strane pomno biram narudžbe i
ne prihvaćam bilo što.
Nikako...


Oznake: art

Kuja - samo art

nedjelja , 08.03.2020.

U ove poslijednje dvije godine, zaista malo radim anđele, ponekad, ali samo ponekad napravim kojeg, kad dobim malo inspiracije.
U poslijednje vrijeme privlači me sasvim neka druga tema..

Nije među prvim radovima, ovaj primjerak, ali je prva životinja.
Ideja je sinula u snu,
bilo je brdo slika sa životinjskim glavama u tijelu čovjeka, ne znam zašto al sanjala sam to.
Taj period života bio je jedan od najgorih u životu,
bilo je to prije cca 1. godinu.
Došla je jedna osoba u moj život koja je taj život na neki način učinila nepodnošljivim i jako teškim.
Uništila me na neki način, pala sam u strašnu depresiju i nisam se dizala, dugo...
Imala sam jaku potrebu da se nekako izrazim pa sam je naslikala.

Dugo (cca 7-8mj.) sam gledala tu sliku na zidu,
dok nije došla jedna osoba i kupila je.
Tek tada sam shvatila da to sve moram ostaviti iza sebe i krenuti dalje.

Slika nazvana "Kuja"



Ali, neka. Samo me nespremnu sve dočekalo.
Ponovit se može, ali mene ubiti više tako neće.
Naučila sam lekciju,
i sad sam dobro,
ma lažem,
odlično sam!
I da, sad kad se osvrnem, uopće nije bilo tako strašno,
za iskustvo bogatija,
da se ponovi drugačije bih reagirala.

Oznake: art

Prije 653 dana

utorak , 03.03.2020.

Posljednji post napisan prije 653 dana....

Da.

Toliko je prošlo od mog zadnjeg pisanja, ovdje.
Poprilično sam aktivna na svim društvenim mrežama no ovdje ga redovno zabušavam.
Predpostavljam da me se nitko ovdje više ne sjeća... Ljudi dođu i odu.. Normala..

A ja?
Ja radim, od ove godine punom parom.
U ove dvije godine, od zadnjeg pisanja, neki snovi su se ostvarili, neki propali (za sad).
Radila sam malo premalo, ljutila se previše pa shvati čovjek da to ne šljaka.
Od ove godine sam u novoj prostoriji, većoj, svijetlijoj, mirnijoj i samo mojoj!!!
Iza sebe imam par novih izložba, u najavi za sada ništa, a niti mi se ne žuri, zaista, nikud. Sada želim samo raditi i ničime se ne opterečivati.

a sad stavljam nekoliko slikica kao osvrt na prošle godine !










Oznake: art

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>