„Ti si glupa,takvih isuviše ima.Ne očajavaj!“

„Pljuni na svoju facu i postani čovjek.
Pogledaj me u oči!“


Užasno sam naivna…i tako mi treba…kad
vjerujem krivim osobama.
Ne pamtim kad sam zadnji put doživjela ovakvu zabludu…
Pomislila sam kako će možda biti drugačije uz njih…
Da ću se s njima zabavljati i zaboraviti na osobu
koju još uvijek volim
Još nisam prihvatila stvarnost…živim u fikciji i
zamišljam da će se vratiti…

„Uradi nešto za svoju
savjest,ne misli da si sam.
Kreni oštro,uzmi stvar u ruke,zaboravi na strah!“


U posljednjih 7.mjeseci sam doživjela
ogromne promjene.
Zbog nekih,što bližih,što daljih događaja.
Postajem imuna na ljubomoru,tračeve,zlobu…
A tek mi je 15.,…
Postajem Flegma…heheheheheheheheheh…
Ja ne razumijem svoj svijet,balavim sa sobom…
živo mi se jebe za sve!

„Uradi nešto za svoju nervozu.
Smiri drhtanje.
Budi kao Valentino,ne kolebaj se.
Nema vremena za bolju budućnost,
Nema vremena da predahneš,
Nema vremena da živiš još jednom,
Nitko više nije mlad!
Pa hajde,mrdni već jednom.
Pa hajde,pokreni se.
Pa hajde,učini nešto.
Pa hajde…
Uradi nešto,to je tvoja dužnost.
Mnogo toga znaš…“

Image Hosted by ImageShack.us
Posebna pusa samo za Tonku,Krpanicu i Nodu koje su tu kad ih trebam
...i svima ostalima...pozdrav...od Frčkice


nedjelja, 18.03.2007. u 13:54 ][ 71 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



oš/neš


Gluposti i ostatak stavri na blogu iznosi...


Jedna frčkava gimnazijalka Petra...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(pikčr)
...voli sve što joj se sviđa
...ne voli ružne stvari!!!
Odaziva se na:-Frčkica
-Ovčica
-Črna
-Blackey
-Pepe
-Pepita
-Meee
-horoskop:Lav
-city:Purgeraj
-školica:gimnazija
-ljubav:free to go!!!
Reče jedna pametna:

OJ ŽIVOTE TEŠKO
OVO JEBOTE!


Ljudi koji me čitaju ili se samo promoviraju po mom blogu

Moj biftek Stellacool
Annkiss
Bubasmijeh
Janjawink
Nikithumbup
Anjalud
Natalycool
Krpanica und Dorisnut
Zujathumbup
Gugaparty
Bolesnikinjanaughty
Matijaskasmijeh
Megsoncerek
Fridačrofl
Andrejsmokin
Vlajaparty
Robachrofl
Enčinaughty
Piroška Kovačnjami
Fancy Ivekuscerek
Crnayes

*vidjeh ja ovo malo govance kod Zujice...pa reko da i ja imam jednog fetusića*
align=left>
I adopted a cute lil' giraffe fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!


Neke meni drage stvarčice...mislim slikice i to...


Sistem of a down:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Click here to get more cartoon dolls like this!


MySpace Layouts

MySpace Layouts



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors


Lyrics


Azra-A šta da radim
A sta da radim
kada odu prijatelji moji,
kada ode djevojka na koju bacam oci ?
I tako redom dan za danom
na javnim mjestima s gitarom
i tako uvijek neko dodje da me cuje makar i kradom.

Nista vise nije vazno,
nasao sam dobar bend
zelim samo da sviram da se otkacim i to je sve.

A sta da radim kada odu prijatelji moji,
kada ode djevojka na koju bacam oci?
Ljudi samo govore zasto si nervozan,
ljudi samo pricaju ne budi tako grozan.
Ljudske usne sapucu suljaj se ti kradom,
izbjegavaj nevolje skinut ce ti glavu.

Nista mi vise nije vazno,
nasao sam dobar bend.
Zelim samo da sviram,
da se otkacim i to je sve.

A sta da radim kada odu prijatelji moji,
kada ode djevojka na koju bacam oci ?

Nista mi vise nije vazno,
nasao sam dobar bend.
Zelim samo da sviram da se otkacim i to je sve
da se otkacim i to je sve
da se otkacim i to je sve...

Azra-Užas je moja furka
Smrdljivi grad zatvara podrume
Smrdljivi grad zatvara ulice,
Smrdljivi grad je zadovoljan sobom
Strukture ga dobro furaju,
Kosijaneri trule u patikama
Muda im zaprašuju cestu,
Guzice spuštaju nisko do poda
Kako se oni samo doro furaju.

Smrdljivi grad otvara jeftine bircuze
Za šljakere što loču ko pesi,
Studenti bez diplome
Žene bez ljepote,
Neženje bez stana
Putnici pez para,
Jeftina mjuza teška cuga
Lutrija je njihova furka,
Jeftina mjuza teška cuga
Užas je moja furka.

A ŠTO DALJE

Treba mi sada bilo tko
Dal’ kurva ili anđeo
U mraku ionako ne vidim
Tad lakše ignoriram
Pomalo tupav osjećaj
Da još dugo neću naći mir

Nazovi to odnos bez srca
Perverzija ili fuk romansa
Budi tu, pričaj mi o jutru
Osvanut' ćemo više puta
Pripijeni na vrhuncu
A što dalje vidjet' ću
A što dalje vidjet' ću
Samo začepi i budi tu
A što dalje vidjet' ću
Samo začepi i budi tu
A što dalje vidjet' ću
Samo začepi i budi tu
A što dalje vidjet' ću
Neke ti stvari nikad rekao nisam
Možda ti klaun više odgovara
Ali kriti se vjecno ne može
Moja pustoš moja močvara
Bezobzirni, cinični
I dvolični do krajnosti
Ne dostižu nas emocije
Vrline si uzimamo
Sve drugo ostavljamo
Nešto kao samoposluživanje
Nazovi to odnos bez srca
Perverzija ili fuk romansa
Budi tu, pričaj mi o jutru
Osvanut' ćemo više puta
Pripijeni na vrhuncu
A što dalje vidjet' ću

A što dalje vidjet' ću
Samo začepi i budi tu....

UTJEHA KOSE

Gled'o sam te sinoć, u snu, tužnu, mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao zrtvu.
Nisam plakao. nisam, zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.
Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve sto očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,
U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve sto očajanjem htjedoh da ozivim
Samo kosa tvoja jos je bila ziva
Pa mi rece: miruj! U smrti se sniva.
U smrti se sniva
U smrti se sniva
U smrti se sniva

"You Know I'm No Good"
Meet you downstairs in the bar and heard
Your rolled up sleeves and your skull t-shirt
You say why did you do it with him today?
And sniff me out like I was Tanqueray

Cause you're my fella, my guy
Hand me your stella and fly
By the time I'm out the door
You tear me down like roger moore

I cheated myself
Like I knew I would
I told ya, I was troubled
You know that I'm no good

Upstairs in bed, with my ex boy,
He's in the place, but I cant get joy,
Thinking of you in the final throws, this is when my buzzer goes

Run out to meet your chicks and bitter
You say when we're married cause youre not bitter
There'll be none of him no more
I cried for you on the kitchen floor

I cheated myself
Like I knew I would
I told ya, I was troubled
You know that I'm no good

Sweet reunion, jamaica and spain
Were like how we were again
I'm in the tub youre on the seat
Lick your lips as I soak my feet

Then you notice lickle carpet burn
My stomach drops and my guts churn
You shrug and it's the worst
To truly stuck the knife in first

I cheated myself like I knew I would
I told ya I was troubled, you know that I'm no good
I cheated myself, like I knew I would
I told ya I was troubled, yeah ya know that I'm no good

Another brick in the wall
We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.



~Mala ljubavna klaonica~