Design: L.designs.^
On/Off


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us


Samotan lutam večernjim ulicama,
Na svakom uglu, visoko, svjetiljka sja:
Stotinu uglova, stotinu svjetiljaka,
Al nigdje nema tebe...Tebe nema.

D.Tadijanović

Image Hosted by ImageShack.us


19-togodišnje djevojče

Zagreb

brucošica novinarstva zubo

Pridobit ju se može sa hug,smile & ćevapi rolleyes

Ovisna o:

-prijateljima
-glazbi
-Nescafeu
-msn-u
-Milka čokoladi
-spavanju
-sanja(re)nju
-Labellu
-knjigama
-crtićima
-smajlićima... cerek

Ponekad preosjećajna

Ne želi odrasti

Sramežljiva pri upoznavanju novih ljudi

Ratuje s manjkom samopouzdanja

Vjerna svemu što voli

Najbolje se osjeća u nečijem zagrljaju

Voli u kasne noćne sate promatrati nebo i zvijezde

Piše pjesme kad ju pukne inspiracija

Pamti datume i događaje, važne i nevažne

Mrzi kašnjenje

Boji se visine, bolesti, licemjerja, samoće i smrti

Uzima previše stvari k srcu

Ponekad ima preperverzne misli zubo

U razgovorima uvijek nekako završi na temi probave

Želi vidjeti svijeta

Ne zna što bi više napisala… rolleyes


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bili smo u zabludi jedno o drugome
i zato su to bila lijepa vremena."

J.W.Goethe

"U tišini noći često bih poželjela samo nekoliko riječi ljubavi od jednog čovjeka,a ne pljesak tisuće ljudi."
J.Garland

"Čovjek nije ljubomoran kad voli
već kad želi da bude voljen."

ruska

"Neuspjeh je prilika
da ponovno pokušate mudrije."

Henry Ford

"Najveće zadovoljstvo ne nalazimo u novim stvarima,već u navici."
R.Radiguet

"Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju."
K.Čapek

"Glupo izlaganje riziku ono je što čini život vrijednim življenja."
Homer Simpson

Image Hosted by ImageShack.us


IZ GOETHEOVOG "WERTHERA"

...Jer zidove,koji su nas zatvorili,pokrivamo slikama šarenih likova i svijetlih izgleda...

Nedostajemo li sami sebi,sve nam nedostaje.

Da,zaista sam tek putnik,lutalica na ovoj Zemlji.A zar ste vi nešto više?

Ponekad ne shvaćam,kako to da je drugi može ljubiti,smije ljubiti,kada ja je ljubim,samo nju,tako iskreno,tako potpuno,i ništa drugo ne poznajem,niti znam,niti imam osim nje.



Image Hosted by ImageShack.us


"Vrijeme je prazan prostor
koji ispunjavaju tek događaji,
naše misli i naši osjećaji."

Humboldt

"Kad bih imao i sto godina,
moj najbolji dan
uvijek bi bio sutra."

P.Neruda

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


LJUDI KOJE CHITAM:


Almay :)
Aventin :)
Blubbie :)
Can't get enough :)
Chocolaterie :)
Donna :)
ej_child :)
Elizabeth :)
Far away and free :)
Horsey :)
Joysie :)
Ken-oh-manija -MUST SEE <3
Kiss my lips :)
Kneginjica :)
laLuna :)
Little me whatever :)
Lojalna :)
Lucyyy :)
Luminaire :)
M. :)
Madame B. :)
Maiya :)
Mala Trubica :)
Maza :)
Miss addicted :)
Privatna Julija :)
Scarlett :)
Tanya the duck :)
Teeja :)
Vjetrolada :)
ZkZ :)




njuška ovdje



Image Hosted by ImageShack.us


Jer u ljubavi se gleda,
gleda mutno,
gleda i ne vidi.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Coldplay - Fix you

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse.

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream, down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I..

Tears stream, down your face
I promise you I will learn from the mistakes
Tears stream down your face
And I..

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you.


Image Hosted by ImageShack.us



Bajaga-Ti se ljubiš na tako dobar način

Nekad se plašim da te pozovem
Da te probudim
Da te probudim i poželim

Samo ti spavaj na zrnu graška
Sa svojim snovima
Sa svojim snovima srebrnih močvara

Jer ti se ljubiš na tako dobar način
Nemaš pojma kolko mi značiš
Nemaš pojma kolko mi nedostaješ

U mojoj glavi sve me podseća na tebe
Nemam prava da te zadržim za sebe
Nemam prava da te zadržim

Nekad me nema po pet šest dana
Da te ne sretnem
Da te ne sretnem i pokleknem

A gledam iza svakog ugla
Da se pojaviš
Da se pojaviš da me pokupiš

Jer ti se ljubiš na tako dobar način
Nemaš pojma kolko mi značiš
Nemaš pojma kolko mi nedostaješ

U mojoj glavi sve me podseća na tebe
Nemam prava da te zadržim za sebe
Nemam prava da te zadržim


Image Hosted by ImageShack.us


Rascal Flatts-What hurts the most

I can take the rain on the roof of this empty house
That don’t bother me
I can take a few tears now and then and just let them out
I’m not afraid to cry every once in a while
Even though going on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I’m ok
But that’s not what gets me

What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was tryin’ to do

It’s hard to deal with the pain of losing you everywhere I go
But I’m doin’ It
It’s hard to force that smile when I see our old friends and I’m alone
Still Harder
Getting up, getting dressed, livin’ with this regret
But I know if I could do it over
I would trade give away all the words that I saved in my heart
That I left unspoken

What hurts the most
Is being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do

What hurts the most
Is being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do

(Not seeing that loving you)
That’s what I was trying to do


Image Hosted by ImageShack.us


R.E.M. - Final straw

As I raise my head to broadcast my objection
As your latest triumph draws the final straw
Who died and lifted you up to perfection?
And what silenced me is written into law.

I can't believe where circumstance has thrown me
And I turn my head away
If I look I'm not sure that I could face you.
Not again. not today. not today.

If hatred makes a play on me tomorrow
And forgiveness takes a back seat to revenge
There's a hurt down deep that has not been corrected.
There's a voice in me that says you will not win.

And if I ignore the voice inside,
Raise a half glass to my home.
But it's there that I am most afraid,
And forgetting doesn't hold. it doesn't hold.

Now I don't believe and I never did
That two wrongs make a right.
If the world were filled with the likes of you
Then I'm putting up a fight. I'm putting up a fight.
Putting up a fight. make it right. make it right.

Now love cannot be called into question.
Forgiveness is the only hope I hold.
And love- love will be my strongest weapon.
I do believe that I am not alone.

For this fear will not destroy me.
And the tears that have been shed
It's knowing now where I am weakest
And the voice in my head. in my head.

Then I raise my voice up higher
And I look you in the eye
And I offer love with one condition.
With conviction, tell me why.
Tell me why.
Tell me why.
Look me in the eye.
Tell me why.


Image Hosted by ImageShack.us


Sandi - Malena cerek

Malena, noćas srušio se svijet
Malena, sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj Bože snage mi daj
Samo da prođe ova noć
Tako prokleto sam čekam novi dan
Prvi četvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
Malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
Sad sve su iste ko ti, sve se smiju ko ti
Kako su lijepe samo da znaš
Sve me ljube ko ti, sve mi lažu ko ti
Sve su moje a tako sam sam

Malena, kako ću bez tebe sutra
Malena, falit će mi s tobom jutra
Ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
Samo ti si moja malena!


Image Hosted by ImageShack.us


Just because I'm sorry doesn't mean
I didn't enjoy it at the time
.


Image Hosted by ImageShack.us


You know, you know
That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore


Image Hosted by ImageShack.us


Is it getting better?
Or do you feel the same?
Will it make it easier on you now?
You got someone to blame
You say


Image Hosted by ImageShack.us


Say whatever you have to say, I'll stand by you.
Do whatever you have to do, to get it out and not become a reaction memory
To hurt the ones you love you know you never meant to but you do
oh yeah you do


Image Hosted by ImageShack.us


I svi me vole,svima sam duhovit,
čekaju na red da me upoznaju,
samo ti nikako da shvatiš konačno
koliko me voliš suludo.


Image Hosted by ImageShack.us


Life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no I've said too much
I set it up


Image Hosted by ImageShack.us


Cause you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride


Image Hosted by ImageShack.us


Hold up... hold on... don't be scared
You'll never change what's been and gone
May your smile... Shine on... Don't be scared
Your destiny may keep you warm.

Cos all of the stars are fading away
Just try not to worry you'll see them some day
Take what you need and be on your way
And stop crying your heart out



Image Hosted by ImageShack.us


Your arms are my castle,
Your heart is my sky
They wipe away tears that I cry
The good and the bad times,
We've been through them all
You make me rise when I fall


Image Hosted by ImageShack.us


Be careful what you wish for
cause you just might get it all
you just might get it all and then some you dont want


Image Hosted by ImageShack.us


What you feel is what you are
And what you are is beautiful


Image Hosted by ImageShack.us


I nogom u guzicu je korak naprijed.

Image Hosted by ImageShack.us


Mrzim etikete.Koje su svugdje i priljepljene svakome.Naravno da će Kinez više voljeti kinesko,a Talijan talijansko.No društvo nam nameće da je MADE IN ITALY bolje od MADE IN CHINA.(osim onima koji su i sami made-ani u Chini)Ne želim ni made in Italy niti made in China.Želim samo MADE.Ako razumijete što želim reći.

Image Hosted by ImageShack.us


Zastor se spušta,svijetla reflektora se gase...Pljesak gomile gubi se u tami.Maska je skinuta.Vidiš pravu mene.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




...

Imam osjećaj da u zadnje vrijeme ni u čemu ne uspijevam kako treba. Kao da sam zakazala u više područja. Ili možda drugi žele da samo tako mislim. Nemam volje otkrivati. Kao da sam zakazala i kao kćer, i kao cura, i kao unuka, i kao kolegica, jedino kao prijateljica funkcioniram, ajmo reći, kako treba. Jer lakše je posvetiti se tuđim problemima nego svojima, trenutno. Sa svih strana slušam očekivanja drugih prema meni, a više ne znam kako da udovoljim svima da svi budu barem podjednako zadovoljni. A trudim se i želim se truditi još više, ali uvijek je netko nezadovoljan i već mi postaje tako uobičajeno da sam ja ta koja je kriva za sve. Jer ja sam ta koja se neće pobuniti, povisiti glas ili nešto slično, nego će samo trpiti u sebi i misliti da je tako moralo biti. A daleko od toga da mi već nekoliko puta nije došlo da odem na neku livadu, nešto, i da se izvrištim onako iz petnih žila i da sa mojim vriskom odu u vjetar i svi problemi i brige koje me trenutno more. Sad će ovo zvučati ko da sam teški depresivac, ali nisam. Samo sam oduvijek voljela maštati o livadi na kojoj se može vrištati, a da se susjeda sa trećeg kata pritom ne žali. zubo
I opet se ovo pretvara u jadanje i tmuran post, ali izgleda da ovaj blog samo tako i opstaje. Ljudi me opisuju kao osobu koja je vječito vedra i nasmijana, ali kad bi naleti na ovo tu čudo, mislim da bi svi ostali zbunjeni. No, ja ovo smatram svojim ispušnim ventilom, pogotovo otkad sam tako okrutno odbacila pisanje dnevnika. Žalosno je kako se smijem sa prijateljima današnjoj djeci koja su totalno popizdila za elektronikom i prije znaju programirati, nego se vlastoručno potpisati, a i ja sam ta kojoj je postalo lakše tipkati postove nego ispisati 2, 3 stranice dnevnika. Ubuduće moram paziti kome i zašto se smijem, mda. Ali vratit ćemo se u jednom postu toj djeci, jer me fasciniraju svojim ponašanjem i načinom igranja da je to čudo jedno!eek
Da, vratimo se na poantu svega. Ovaj... Strašno volim ljude iz svoje okoline i nervira me što sam često tako zakočena i ne znam im, ne želim ili ne mogu pokazati svu tu silinu osjećaja koju posjedujem prema njima. Jer me strah da bi ih time ugušila. I onda se suzdržavam, ali očito se ponekad suzdržim ipak previše pa ne pokažem ni upola koliko bih trebala. Morat ću nešto promijeniti u tome svemu, ali kad su ti početni koraci uvijek tako teški... Eh. I ne znam zašto, ali imam dojam da se cijeli današnji svijet prestao truditi biti što boljim osobama. Previše je materijalista oko nas i ljudi željnih slave i moći. Zgražavam se nad svime time i ne mogu vjerovati. Zar zbilja dopuštamo nekim osnovnim ljudskim vrijednostima da samo tako odu u vjetar? Neki ljudi se ne zavrjeđuju nazivati ljudima...

P.S. Ljubičasta sobo, gdje li si nestala?


|ponedjeljak, 22.02.2010., 16:13|

|19| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>