puštam lijenost da raste pa se popikavam kroz sve uzraste

petak, 18.07.2008.

Danas je dan kada se i mjesec smije jer ni on zadovoljstvo ne krije


Vrijeme razbijam
svaki put kad pogledam
a pogled ne skidam
pa ukratko objašnjavam

Dane rasturam na sate
njih na minute
pa sve dalje dok ne postanu nebitne
i brzo prolazne jedinice krute

Sekundama prilažem minute
koje spajam u sate
njih u dane
i samo čekam da svane

Ona zna
što i ja
dovoljno
zadovoljno:)



- 21:06 - Komentari (19) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.07.2008.

Priznajem pa poljupcima tekst razlijem


nosnice su mi pune mirisa
kažu alergija
ja smijem se

glava mi je puna informacija
kažu ispitna frustracija
ja smijem se

...hm
...mogao bih tako u nedogled
ali mi je kratak pogled
dovoljan
da nju ugledam
pa se u trenu izjašnjavam
onako šlampavo kako znam

more nema toliko soli
koliko je moje srce voli
nek se zna:)


- 13:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 06.07.2008.

Lizaljka,ležaljka,bajka


ništa mi se ne radi
samo ljubi
jel to aktivnost
ili šuma mašte u kojoj se osoba izgubi
zaluta
a ne luta
istražuje
a ne potražuje
i uživa
diše,viče pa čak i zapjeva
ok,ponekad ga okolina baci u realnost
ali onda više ne boli takva stvarnost
jer se dijeli
a otisak ostaje u komadu i cijeli
kao nenanjet ruž čiju boju ne skidaju oluje niti bure
hm,ostavit ću nešto nenapisano jer ne koristim cenzure:)



- 11:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 01.07.2008.

Igrokaz kroz tajni prolaz i neskriveni prikaz


Oduvijek je sjever bio definicija hladnoće
poslije sam skužio da su to sve prihvaćene činjenice pod aksiomi a i bedastoće
jer s tvojom pojavom i on itekako grije i u pogledu i u tišini kao zvuku
bezobraznik bi rekao da ove riječi na 'Goli Uprljani Zbunjeni Apstraktni' igrokaz vuku:)

- 18:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>