Blagdani

24.11.2009. u 18:17

Uskoro počinje vrijeme Došašća ili Advent, kada se kršćani pripremaju za Božić . Vjernici se mole, organizirane su mise zornice, vjernici poste, čine dobra djela te darivaju najmiliji, najčešće se počinje sa pripremom i ukrašavanjem kuće, te se pripremaju namirnice za blagdanski stol. Tako je počela i moja prva priprema, a to je izrada Adventskog vijenca, kojemu će se prva svjećica upaliti već ove nedjelje, 29.12. Ovako je izgledala izrada, od zelenila, četiri svjećice jer je četiri nedjelje do Božića koja će se paliti svake nedjelje po jedna, te ostalih raznih ukrasa koje sam imala u ormaru…..malo zlatnog spreja dobro mi je došlo, a bilo je mjesta i za anđela koje sam nedavno radila, prikazani u prethodnom postu.



Vjenac je gotov.




Ne zaboravimo ni na blagdan sv.Lucije, zaštitnice vida, krojača i kovača, koji nam dolazi 13.prosinca,. kada se sije pšenica, čijim se zelenilom priziva obilje i plodnost u nadolazećoj nam godini. Zbog tog dragog mi blagdana uradila sam posudicu za sijanje pšenice, koja je rađena od istih ukrasa kao i Adventski vijenac, ovako izgleda posudica…..





A ovako zajedno sa vijencem, nadam se da će mi lijepo krasiti stol ovih blagdana.




Također nam se bliži i blagdan sv. Nikole, zaštitnika mornara, putnika i male djece, koji nam dolazi 06.prosinca. Toga dana običaj je darivanja pogotovo djece koji će marljivo noć uoči sv. Nikole čistiti svoje čizmice i staviti ih u prozor, te jutrom žurno trčati po svoje darove koji su stavljeni u te njihove čizmice…..tog dana je običaj maskiranje u dobrog Biskupa koji je u pratnji sa Krampusom darivao dobru djecu, a zločestu djecu Krampus bi plašio, te dijelio šibe – ova tradicija održala se je i kod nas.

Nadam se da će svi kao i ja uživati u iščekivanju ovih posebnih blagdana uz želju svima: puno zdravlja i radosti, puno vas pozdravljam.

1 Komentara | Print | # | ^

UKRASNI ANĐELI

15.11.2009. u 12:56

Bliže nam se blagdani pa je vrijeme za pripremu ukrasa koji će krasiti naš dom i uveseljavati naše najmilije. Iako su prodavaonice već gotovo pretrpane raznim ukrasima, meni je ipak najdraže napraviti nešto vlastoručno. Ovi anđeli su vrlo jednostavni za napraviti a ne zahtjevaju ni velike financijske izdatke.

U IZRADI MOGU POMOĆI I DJECA.



Za izradu anđela na moj način potrebno je...



Za sastavljanje je najbolje koristiti neko jako sekundarno ljepilo. Sastaviti kao na slici......za glave koristiti kuglice odgovarajuće veličine bilo od plastike ili stiropora, a može se oblikovati i od vate.


Gotove anđele prešpricati sprejem u boji....moji su sivi, a mogu biti i zlatni, bijeli ili po želji.


Ovi veseli anđeli mogu biti vrlo lijep ukras na jelci, na vijencu za vrata, za adventski vijenac.....

3 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.