nedjelja, 11.02.2007.

tugo moja drugo...

s obzirom na to da se ovih dana družim s gripom osuđena sam na vrlo inovativan i nadasve užasno zanimljiv tv program lokalnih nam tv postaja... i tako nakon što sam po hiljaditi put popizdila na hrkljuš od svog kompa jer jednostavno odbija pročitati dvd normalno, pročita ga on no slika i zvuk si nisu baš na ti... zvuk više manje normalan, slika šteka... od jada sam odlučila pogledati prvih 10 kandidata za pjesmu dore, odnosno oni 10.66 % kako su nas obavjestili voditelji... uz uobičajeni par voditelja Duško Ćurlić-Mirko Fodor, pridružile su se i dvije žemske Iva Šulentić i Barbara Štrbac kojima bi zakonom zabranila posao voduteljica jer su užasno neprirodne, iritantne i glupe... a smisao za humor naprosto nemaju... uglavnom noćna mora a tek pjesme... prva je bila Sabrina (moram napomenuti da se ne sjećam naziva pjesama) nesuđena pjevačica magazina od 16. godina... dobar glas, no bezlična pjesma... druga je bila Antonija Šola well odvratna haljina, ženska nije za pjevanje uživo... na početku je izgledalo kao da nečuje glazbu pa pjeva na pamet u nekom atonalitetu, pa onda je malo zaboravila tekst, pa je onda došao refren gdje subackvokali bili glasniji od nje, odnosno ona se uopće nije čula na određenim dijelovima (iako je pjevala) ono wtf... no kad je valjda savladala tremu čak je i zvučala ok... sad sam skontala da ne znam kako je išao redosljed pa ću nasumice komentirati izvođače... angels i pjesma male vještice... što reći o ženskicama koje na silu žele biti neke rockerice no baš im ne ide... na pitanje zašto su se prijavile na doru rekle su put u finsku i još nešto umotano u ljubav prema glazbi... ono helou... the sick swing orchestra standardno niš dojmljivo ili posebno... barbara munjas well toliko me se dojmila da blage nemam ni kako je izgledala ni kakva joj je bila pjesma... raspashow pjesmuljak ko pjesmuljak mlako, bezveze...ibrica jusić... ibrica ko ibrica no ruku na srcu od ostalih pjesama njegova čak ostane u sjećanju i bolja je od ostalih... giuliano... zamijenio gorana karana... i vidi se da je pjesma karanovska no njemu uopce ne lezi taj drmiguz dalmatinskog melosa...tina vukov... fenomenalan glas pjesma bezveze... mislim da bi ljudi malo više trebali paziti na tekstove pjesama... mala pjeva tati o tome kako ju je ostavio i slično... no meni nekako sve to zvuci krajnje bezveze i nategnuto... i na kraju ivana radovniković... kad pjesma počne još se i ponadate kao eto nešto će biti...istina bog ne nešto što će vas ostaviti bez teksta već nešto drugačije, no kad čujete refren samo probaj udari me ako si muško nešto u tom tonu... dođe vam da rigate od tolikog neukusa... kao izjavila je da je njena pjesma socijalno angažirana... sorry no nije već je krajnje neukusna i tjera na riganje pogotovo kad čujete veselu poskočica melodiju koja prati tekst... ok socijalno angažirane pjesme ja sam za... no ne ovo... ovo mi je jednostavno too much...
eto to je bio sažetak prve od tri divne emisije koje nas čekaju i u iskrenoj nadi da ću do sljedeće ozdraviti ili barem da će u isto vrijeme biti nešto pametnije na tv sve vas pozdravljam wave

ps. nemojte zaboraviti da

Pitanja natjecateljima možete postavljati na dora@hrt.hr, a najsretniji gledatelj
bit će nagrađen vikend boravkom za dvije osobe u Opatiji i ulaznicama za finalnu večer Dore.

pa vam se možda posreći :D

- 12:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 09.02.2007.

...

seminari, posao, gripa... ucrvat ću se u krevetu!!!!!!!!!!!headbangzijevburninmadparty

- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #