subota, 06.01.2007.

otmjena večera njami

mrzim državne praznike... sve radi do 13 max. do 14 (mislim na dućane) i ja rijetko kada uspijem na vrijeme stići kupiti sve što mi treba, a pogotovo kad zaboravim da je em praznik em državni... tako je bilo i danas... legla sam kasno navečer ili rano ujutro (kako ćete već nazvat pol 4 ujutro) iz nekog svog protesta, ustala se kasnije tog jutra jer me probudio mob... spremila se, malo prosmucala gradom pa kava i tako dućani zatvoreni... za ručak sam skuhala nešto što sigurno nikad više neću kuhat, mislim nije tako loše no onako ljuta sam pretjerala sa začinima (da je bar samo to bilo loše)... u pekarnu nisam htjela ići zbog protesta (koji mi neće baš puno pomoć, no nema veze)
u iščekivanju the significant one stavila sam masku na lice i dobila alergijsku reakciju koja me naprosto oduševila: divne crvene fleke na mom licu gotovo da su umjetnost... iz protesta sam sjela na komp i smetala sestri svojim naricanjem u heksametrima... alergija se na moju veliku radost povukla nakon sat vremena, pa sam to odlučila proslaviti otmjenom večerom: vinom, čokoladnim morskim plodovima maštovitog naziva "Fruits de mer Belges" i kokicama (spremajući dotične uspjela sam dobiti tanjur u glavu (nikad ih ne stavljati na vrh police) i opekla se)... i sad zavaljena u tvrdu stolicu u "otmjenoj haljini" (tj. spavaćici made in china) uživam u državnom prazniku... hrvatska


- 21:53 - Komentari (8) - Isprintaj - #