Video Killed The Radio Star.

08.12.2005., četvrtak

Boli me pigmentna mrlja na bedru. Za naslov posta.

"...Trag u beskraju..."


Dobri den, kak Slovenci kažu.
Baj maj prešs vej, jel istina da je Antiša Keš (čitaj: Ante Gotovina) uhićen?
Uhitili ga na Kanarskim otocima. Pih.
Da je meni tako, odplivala bih na Sejšele. Ili neki pripizdinski u Tihom oceanu otočić. :p
Ono, da me zateknu u paf trenutcima. Dok jedem banane, i ljubim noge turistima.
Ah, svaka mu čast za ovo što je dosad odradio. Pa tolko se nismo ni mi skrivali kad smo u 3. osnovne razbili vrata skolskog veceja.
A fak, možda je i on svo ovo vrijeme u biti ležao u topplesu ( jesu li dva p ili dva l ili dva s) namazan kokosovim uljem. I ljubio sliku Karle del Ponte.
Ma, zbog toga je on meni heroj. Bože, ne bih ja nikada izdržala na Kanarskim bez nutelle...
Kad sam glupa. :D
aH, fAk, OsTaViMo sE Mi KArLiŠe i AnTiŠe i NjIhOvIh OdNoSA.

~~~~~~~1 Danas sam bila na porti. Bjeh dežurni učenik. Ponijela sam si empetri i orbitove bombone s okusom lubenice, jedan perec koji mi je mama dala za dobro jutro, bilježnice, nacional časopis, chica časopis (???), cosmopolitan still časopis, ključeve, sjajilo za usne ( al ono s okusom vanilije s kojim se hranim ), kutomjer, trokut, šestar, fascikl, čizme, traperice, majicu, jaknu, šal, kosu, kožu, meso, kosti, bubrege, jetra, srce, mozak (nisam sigurna)...
Sve to za jedno dosadno prijepodne.
Prvi sat sam progutala sve časopise, malo slušala empetri i strugala lak s noktiju.
Drugi sat sam rješavala matematiku, brojila ovce, još jednom temeljito pročitala nacijonal.
Treći sat sam se svađala s čistačicom. Rekla sam joj da je sterilna baba. Još sam htjela dodati kako je ruralni fašist, al nisam. I rješavala hrvatski.
Četvrti sat sam umrlaaaa od dosade. Buljila sam u strop i brojila mrvice po podu.
Peti sat zamalo da si nisam uz pomoć metle okončala život,pričala sam s nekom curicom.
Šesti sat sam skidala "mucice" po vesti i brojila žute i ljubičaste kamenčiće na ogrlici.
I zahvalila sam Bogu kad je zvonilo. I to onako kršćanski.
Dobrovoljno postajem Bosanac ako još jednom doživim ovakvo nešto.
Jao.
...
_________________________________________________________________________

EDIT: Ovaj post nema poantu.
Ovaj post je nastao jer mi je dosadno.
Ovaj post je ultramegazanimljiv.
Ovaj post se sastoji od molekula magnezijeva oksida.
Ovaj post voli piti cedevitu.
Ovaj post je nastao spajanjem alkohola s kisikom.
I ovaj lijevo.

Vodefr, pozdravlja vas vaša kraljevna tame---------------gnjavatorica!

Živili.

...


Ili ne?


Image hosted by TinyPic.com

- 14:42 - Pričaj mi priče... (39) - NE troš' boju bolan!... Skaline

05.12.2005., ponedjeljak

Danas me za naslov posta ne boli ništa, jer sam malo ono, prohujala s vihorom.

...
Ponovite upute iz prethodnog posta.
I da, pročitajte post, da ne bi bilo...
...

Grozno je.
Grozno.
Gore nego u vrijeme Francuske Revolucije.
Gore nego kad pod testom iz povijesti ne znam gdje da stavim shalabahter.
Gore nego kad moram jesti musaku od patlidžana... ( uglavnom, grozno jelo za koje mama misli da ga obožaaavaam) :D
Prikratiše mi net. Internet. Moju nacjonalnu mrežu. :(
Al' uskrsnut' ću ja.
Makar morala banane ribati o stopala... :D

A ima i još nešto gore.
A sad lec fejs it.
Sestra je saznala za moj blog, i saznala ono što nikada nije smjela znati...
Bwhahahahahahahahahahaha.... :D:D:D
A, budući da sam s njom u odnosima u kakvima su bili Hitler i židovi, teško da će sve to proći
bez incidenata.
Jbg. :(

A sad konkretan sadržaj posta... Ovo je tek bilo predjelo:
U petak sam se opet svađala s onim faberom iz vjeronauka.
Mislim, nije da to namjerno potičem, ali ne razumijem kako može tvrditi da je;
tzv. naklonost drugim spolovima oliti lezbijstvo i homoseksualizam grijeh.
I to kršćanstvo ide k vragu... Ako ja sad počnem voljeti cure, nitko živ mi nema pravo reći :
"Hej, kučko! Pa ti si ženskarošica. Lezbijka. Ličiš mi na one iz T.a.t.u-a."
(( Iako su tatu marketinški trik, al nema veze. Ou jea.))
...
Ali, naravno, nitko to ne poštuje, svi se krpaju u tuđe živote.
Mah, boli me živac.
Ugl. bila je još jedna stvar prošli tjedan kojaaa me STRAŠNO izživcirala.
Rijetko da me je tako nešto monotono izvelo iz takta kao ovo u prošlu srijedu.
Cajkaroš, i primitivni Balkanac iz razreda je usred ultramegazanimljivog sata kemije
upitao svoju drugaricu da li možda zna kakvu drugu sedmašicu koja ima mp3 (jer je on želi slušati).
Ova je rekla da nitko nema osim jedne cure, ali na njezinom mp3-u su Slipknot i ta metal sranja.
Cajkaroš je viknuo: "AAAA taj punk i metal i rock i ta sranja..."
I nastavio pjevati potiho pjesmu Mini suknja.
A sad lec fejs it, ponovo:
Slipknot nije metal, jer ako je Slipknot metal, onda sam ja Banana u pidžami.
Kao drugo, nije me toliko izživciralo što jebe po tome kako je rok glup, već način na koji je on to rekao; kao da ne postoji niti jedan drugi glazbeni smjer osim cajki i narodnjaka. Osim Cece i Jelene Karleuše.
Pa zato i jest primitivac.
I da; boli me kurac ako ovo čita; da se najavim.
A vi dragi čitatelji recite kooooliikoooo ću ja morati trpiti one glupe ne logičke tekstove tipa:
Mini, mini,mini suknja, lepo ti stoji, nosi je stalno, zima leto, vruće hladno, stoji ti maksimalno!"
Sad se ja doimam kao da ne prihvaćam narodnjake kao glazbeni stil, ali to me jednostavno podsjeća na zblajhane ženske ( i izrast) u bijelim minicama i rozim majicama, neprikladno velikim ringovima; te na mushke u onaj stil ka Paul& Shark... Onak' narančasta košuljica, pulover s rombovima, uske trapke, zlatna lančuga, zagelirana kosa...Po mogućnosti tatin BMW, neka bijesna trojka...
Jao jesam se raspisala... a moram štrebati ( ehm...učiti) povijest...
...
I još nešto: Postoji li predbračni spolni ugovor? (Darija) :D:D:D

"Povedi me, za tobom ću do kraja..."

Pozdravlja vas vaša kraljica tame-------------------gnjavatorica!

Živili!

Image hosted by TinyPic.com

- 16:17 - Pričaj mi priče... (5) - NE troš' boju bolan!... Skaline

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

VidiŠ ih/Ne vidiŠ ih

Čarobna kutija 1

Moj Život i njegove nus-pojave...:)))))

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com



Čarobna kutija 2

Bwhaha...par linkova...

Lyrics
JoŠ jedan forum
Iskon Forum
Lady jazzie-Nju ČitamB-)
Kneža-opiČeno dijete...:)))
Danči-njega takoĐer Čitam...
Ramona-piše odliČne postove!
Stelich-zanimljiva...:)
lost maniac :-*
Darijaaaaa-cura iz razreda,tootalnoo luudaa

Čarobna kutija 3

E...sad malo i o meni...
-zovem se Andrea
-wow...nisam znala...
-imam 13 godina
-da,da...mlada sam...
-živim u Zagrebu (VRBANI)
-i baš mi je fora
-živim sa "starcima",bratom,sestrom i privremeno s bakom
-jeee....obitelj iz snova....
-volim poslušati dobru glazbu
-poput one koju rade U2,Pat Benatar,Buck-Tick,Annie Lenox
-smatram da je Johnny Deep Bog...
-:D
-najdraži predmet mi je kemija (zato kaj se redovito nema kaj za radit')...tjelesni...
-uglavnom oni na kojima ne trebam koristiti moždane vijuge:)
-od sportova volim odbojku
-i gledat' i igrat'
-imam svijetlosmeđe oči i svijetlosmeđu kosu
-da,da...i krmelj u oku...i neizbježan jebački stav...
-i da...ne znam se koristiti HTML kodovima
-da...očekujem da me mazite i pazite...:p:p:p

Čarobna kutija 4

Annie Lennox-Walking On Broken Glass

...jedna od mojih naaaj pjesama...

You were the sweetest thing that I ever knew
But I don't care for sugar honey if I can't have you
Since you've abandoned me
My whole life has crushed
Won't you pick the pieces up
'Cause it feels just like I'm walking on broken glass
Walking on, walking on broken glass
The sun's still shining in the big blue sky
But it don't mean nothing to me
Oh let the rain come down
Let the wind blow through me
I'm living in an empty room
With all the windows smashed
And I've got so little left to lose
That it feels just like I'm walking on broken glass
Walking on, walking on broken glass
And I've you're trying to cut me down
You know that I might bleed
Cause if you're trying to cut me down
I know that you'll succeed
And if you want to hurt me
There's nothing left to fear
Cause if you want to hurt me
You're doing really well my dear
Now everyone of use was made to suffer
Everyone of us was made to weep
But we've been hurting one another
And now the pain has cut too deep...
So take me from the wreckage
Save me from the blast
Lift me up and take me back
Don't let me keep on walking...
Walking on broken glass
Walking on walking on broken glass

Image Hosted by ImageShack.us