< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

MARTINA
MMysterious
AAngry
RRisky
TTerrific
IInnocent
NNeat
AAppealing
code by BlinkYou.com




Cursors








Create your custom cookie at bigoo.ws



EAGLES lyrics



rec
Get free graphics at BlingyBlob.com!



Image and video hosting by TinyPic



1. Men are like ..Laxatives ..... They irritate the crap out of you.

2. Men are like...Bananas ...The older they get, the less firm they are.

3. Men are like... Weather... Nothing can be done to change them.

4. Men are like ....Blenders... You need One, but you're not quite sure why.

5. Men are like ....Chocolate Bars... Sweet, smooth, & they usually head right for your hips.

6. Men are like ....Commercials ....... You can't believe a word they say.

7. Men are like... Department Stores... Their clothes are always 1/2 off!

8. Men are like ......Government Bonds .... They take soooooooo long to mature.

9. Men are like .....Mascara... They usually run at the first sign of emotion.

10. Men are like... Popcorn... They satisfy you, but only for a little while.

11. Men are like... Snowstorms...You never know when they're coming, how many inches you'll get or how long it will last.

12. Men are like ........Lava Lamps... Fun to look at, but not very bright.

13. Men are like... Parking Spots... All the good ones are taken, the rest are handicapped.


żżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżż
Pimp My Profile

WHITNEY HOUSTON lyrics


Linkovi









Get free graphics at BlingyBlob.com!






Image and video hosting by TinyPic



I am 20% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.







MYLES ALANNAH lyrics







23.08.2008., subota

Hoće li biti "happy end"?

Prije 6 mjeseci zavrsim s jednim deckom-ono decko po mom ukusu, visok, jak, crn, zna što hoće(barem je tako izgledalo), kaze prave rijeci u pravo vrijeme ma ono skoro pa savrsen. Ali samo skoro....
Imao je on ( a ima ih i danas) svojih problema koji nisu bas jednostavni i zbog tih njegovih problema i nosenja s istim sam mu se i divila...
I nisam nikad trazila od njega vise nego sto mi je sam davao. U početku je i meni tako odgovoralo, ali se s vremenom situacija mijenjala. Brze i intenzivnije kod mene nego kod njega, ali se razvijala obostrano. I to je tako klapalo neko vrijeme.
Da se razumijemo, nisam ni ja anđeo. I ja sam ispitivala do kojih granica mogu ici, koji komentari i koje izjave ce ga nazivcirati, ali sam i vrlo brzo to ustanovila pa sam i prestala. I uvijek,ali uvijek sam bila bolno iskrena prema njemu. Bio je i on iskren prema meni u onome sto je govorio samo sto je uvijek ostajalo ono "nesto" u zraku koje bi mi govorilo da to nije sve. Ali kao neka zaljubljena glupaca sam prelazila preko toga.
Problem u svemu tome je bio sto se on, ni nakon 6 mjeseci viđanja, dopisivanja i ne znam ni ja cega sve ne, nije htio vezati. Niti sam ga tjerala na to znajuci sto je sve prosao i znajuci da je to samo pitanje vremena jer njemu je trebalo vremena.
Ali, do kad? Do kad sam ga trebala cekati?
Nisam isla s namjerom upoznavanja s nekim drugim , ali se igrom slucaja to dogodilo. I mislila sam da nije fer prema tom novom decku da ga zavlacim jer nisam mogla nista u tom trenutku osjecati u vezi njega jer sam se stopirala zbog starog. A stari je znao za novog i znao da necu s njim nista zbog njega, ali je pokazivao skrivećki svoju ljubomornost- stalnim spominjanjem novog imena, nabijanjem na nos kave s novim i sl.
I onda se to dogodilo. Jednom prilikom sam mu rekla(starom) da ovo između nas nema smisla. Ne znam ni sama jesam li to stvarno mislila u tom trenutku ili sam to rekla zbog isfrustriranosti, jednostavno, ne znam....
I tu su sve moje nade, zelje i snage pale. Stari je samo rekao-kako god ti odlucis! Zasto? Zasto sam ja morala odluciti?
Mozda nije htio vrsiti pritisak na mene u smislu da nema prava nista traziti od mene (cega je i sam bio svejstan), mozda se bojao moje odluke u oba smjera- ako pristanem i dalje ga cekati, do kad ce to trajati-do kad ce on morati odluciti, a ako ne pristanem- izgubit ce i ovo malo sto ima.
Ja sam sutila.... on se ustao i otisao- zahvalio na drustvu, na pjesmama koje sam mu napravila tj. sprzila i rekao BOK!
I onda se 2 dana nije javio. Ne znam kakve sam mu sve poruke poslala- shvacala sam da je kraj, ali sam to htjela cuti od njega- da mi direktno lice u lice to kaze, da ne ostane na- Ti odluci...
Nakon 2 dana sam dobila njegovu poruku- Budi s njim!
Sta je to trebalo znaciti???
Jako dobro zna da necu biti s novim, jer novi nije stari, jer ne mogu samo tako prijeci s jednog muskarca na drugog, pogotovo ne zato sto starog volim! I strasno me boli njegova reakcija i njegove Budi s njim riječi riječi.
I jos uvijek se nismo nasli da to rijesimo oci u oci. A on nije osoba koja takve stvari riješava preko poruka- sve mora reći direktno.
Neću mu se više javiti dok god on ne odluči da je vrijeme da se nađemo, dok god se ne izjasni jasno i glasno u vezi svojih osjecaja. Jer do tada ja necu imati mira i do tada ja necu moci krenuti normalno dalje zbog istog razloga zbog kojeg ni on ne moze krenuti dalje sa svojim zivotom!!

free myspace layouts

free myspace layouts