< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

MARTINA
MMysterious
AAngry
RRisky
TTerrific
IInnocent
NNeat
AAppealing
code by BlinkYou.com




Cursors








Create your custom cookie at bigoo.ws



EAGLES lyrics



rec
Get free graphics at BlingyBlob.com!



Image and video hosting by TinyPic



1. Men are like ..Laxatives ..... They irritate the crap out of you.

2. Men are like...Bananas ...The older they get, the less firm they are.

3. Men are like... Weather... Nothing can be done to change them.

4. Men are like ....Blenders... You need One, but you're not quite sure why.

5. Men are like ....Chocolate Bars... Sweet, smooth, & they usually head right for your hips.

6. Men are like ....Commercials ....... You can't believe a word they say.

7. Men are like... Department Stores... Their clothes are always 1/2 off!

8. Men are like ......Government Bonds .... They take soooooooo long to mature.

9. Men are like .....Mascara... They usually run at the first sign of emotion.

10. Men are like... Popcorn... They satisfy you, but only for a little while.

11. Men are like... Snowstorms...You never know when they're coming, how many inches you'll get or how long it will last.

12. Men are like ........Lava Lamps... Fun to look at, but not very bright.

13. Men are like... Parking Spots... All the good ones are taken, the rest are handicapped.


żżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżż
Pimp My Profile

WHITNEY HOUSTON lyrics


Linkovi









Get free graphics at BlingyBlob.com!






Image and video hosting by TinyPic



I am 20% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.







MYLES ALANNAH lyrics







30.03.2008., nedjelja

Bilo nekada, opet ce se ponovit....

Nismo više državni prvaci.......
Šmrc.... cry
Naša slava prestala je jučer u 18 sati i 15 minuta kad su proglašeni novi....
Radi se o državnom natjecanju iz prve pomoći.....
Održalo se u Biogradu na moru protekli vikend, točnije 29.03. 2008.
EEE, bilo je to lijepih godinu dana slave...
Nemoj te misliti da smo mi ko misice, ono, cijelu godinu te slikaju, slave...
Neee....
Većina ljudi je i zaboravila na nas....
Osim nama nasih najdrazih.....
Predali smo titulu gradskom društvu Crvenog Križa Ivanić-grad!!!!!
I Osijek je imao ekipu i bili su treći!!! party
Odlicno mjesto.... Oni su nam bili malo tuzni, plakali su i sve ostalo, ali mi uopce nismo razocarani, upravo suprotno, mi smo ponosni na njih!
Bili su najmlađa i nasitnija ekipa i bit ce jos vremena. Dobit ce i oni svoju titulu!!
Ivaniću želimo sve naj naj naj naj naj naj na Europskom u Liverpoolu!!
Zao nam je sto necemo moci ici s njima, ali cemo im zato pomoci u pripremama pa da nam se sto bolje plasiraju!!!!

21.03.2008., petak

NEMA VIŠE MOJE BEBE

18. 03. 2008. u 16:50 otišla je moja beba zauvijek od mene!
Image and video hosting by TinyPic
U 13.-toj godini svog zivota. To je bilo prije 3 dana. Umro je meni pred ocima, samo je podigao glavu i brzu ju spustio. Kazu od starosti...
I je od starosti. Veterinar se cudio sto je uopce toliko i dozivio.
Ali on je moja beba! Znam da je bilo nerealno od mene ocekivati da ce mene nadzivjeti, da ce umrijeti poslije mene, ali nisam bila spremna! Sve se dogodilo tako brzo...
Prebrzo...
U jednu ruku mi je drago sto jadničak moj mali nije patio, ali u drugu....
Mogla sam toliko toga jos napravit s njim!! trebali smo jedan dan otici na Dravu prosetat, cim vrijeme zatopli, govorila sam mu! Govorila sam mu to i to jutro....
Cim ozdravis, odmah idemo na Dravu! Ali nije ozdravio....
Image and video hosting by TinyPic

Nabavit cu si novog psa! Kuca, dvoriste, sobe su prazni....
Stalno ocekujem da ce se pojavit od nekale, da cu cuti njegove korake kako silazi niz stepenice...
I voljet cu tog novog psa, obozavat cu ga!
Ali ne kao moju bubicu!
Ni jednog vise necu voljeti kao moju bebu!

07.03.2008., petak

o glazbi

Sjedim ovdje za kompjuterom i razmisljam koju bi si glazbu mogla pustiti i sjetih se, ajd nisam opet dugo napislaa nekakav post pa bi mogla sad o glazbi!!
Iznervirana sam zapravo cinjenicom da u ovo gluho doba noci ljudi nemaju razumijevanja pa kad god prođe neki automobil kojeg vozi neka mađa osoba, iz njega trešti ko iz nekog seoskog diska! Ali jos vise cinjenicom da je 95% te glazbe-narodno!!
Nemojte me krivo shvatiti! I ja sam do prije par godina slusala tu istu glazbu iliti ga muziku, ali kako sam odrastala i sazrijevala to se negdje putem izgubilo.
Inace nisam osoba koja slusa samo jednu vrstu glazbe. Stvarno mogu slusat sve i svasta. I ono sto bi netko nazvao kvalitetnom i on sto bi netko drugi nazvao tash glazbom! Ako mi se nešto sviđa, sviđa mi se, bez obzira bio to narodnjak, house, techno, pop ili arija iz neke opere.
I uopce me ne zanima sto ce netko reci na to! Ne podvrgavam se nekim zadnjim trendovima da to mora biti samo jedan izvođač ili samo jedna grupa. Na mom repertoaru nalazi se i Mišo Kovač i Vatra i Abba i Take That i Daleka Obala i evo bas sad trenutno Đavoli!
I mogu se prilagoditi u svakom lokalu!
Ono sto me nervira su ljudi koji se ogranice na samo jedan stil! Kakva su im to onda iskustva? A što je najgore, onda se nađu pametni i pljuju po ostatku svijeta koji ne dijeli s njima misljenje!
Svako ima pravo na svoj izbor i treba postovati izbor drugih ljudi! Jel tako?

I riječima jedne od najpoznatijih grupa na svijetu:
Get this widget | Track details | eSnips Social DNA