kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

MARTINA
MMysterious
AAngry
RRisky
TTerrific
IInnocent
NNeat
AAppealing
code by BlinkYou.com




Cursors








Create your custom cookie at bigoo.ws



EAGLES lyrics



rec
Get free graphics at BlingyBlob.com!



Image and video hosting by TinyPic



1. Men are like ..Laxatives ..... They irritate the crap out of you.

2. Men are like...Bananas ...The older they get, the less firm they are.

3. Men are like... Weather... Nothing can be done to change them.

4. Men are like ....Blenders... You need One, but you're not quite sure why.

5. Men are like ....Chocolate Bars... Sweet, smooth, & they usually head right for your hips.

6. Men are like ....Commercials ....... You can't believe a word they say.

7. Men are like... Department Stores... Their clothes are always 1/2 off!

8. Men are like ......Government Bonds .... They take soooooooo long to mature.

9. Men are like .....Mascara... They usually run at the first sign of emotion.

10. Men are like... Popcorn... They satisfy you, but only for a little while.

11. Men are like... Snowstorms...You never know when they're coming, how many inches you'll get or how long it will last.

12. Men are like ........Lava Lamps... Fun to look at, but not very bright.

13. Men are like... Parking Spots... All the good ones are taken, the rest are handicapped.


żżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżżż
Pimp My Profile

WHITNEY HOUSTON lyrics


Linkovi









Get free graphics at BlingyBlob.com!






Image and video hosting by TinyPic



I am 20% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.







MYLES ALANNAH lyrics







31.08.2007., petak

Počast

Svi smo mi jako upućeni u vijest koja je potresla cijelu Hrvatsku, a ta vijest je pogibija 6 vatrogasaca na Kornatima. Ja bih ovim putem htjela izraziti sućut svim obiteljima, prijateljima i poznanicima tih hrabrih ljudi, ali i dati svoje razmišljanje o cijeloj toj stvari. Naime, u svibnju ove godine bila sam na Idassa 2007 pokaznoj vježbi koju je organizirala Državna uprava za zaštitu i sigurnost a radilo se o civilnoj vježbi Nato-a. I na toj istoj manifestaciji sudjelovalo je 150 vatrogasaca iz vatrogasne škole, tako da smo se u tih par dana zajedničkog boravka stigli i upoznat. A i nekolicina poznanika su mi vatrogasci. Dečki su neopisivi. ( i cure) Ne mogu vam opisat taj njihov entuzijazam i želju za tim poslom kojim se bave. A definitivno im posao nije mačji kašalj. Dakle, hoću samo reći, da nisam totalna neznalica što se toga tiče. Ali neopisivo mi je žao što se dogodila ta tragedija, još više možda i zbog činjenice da možda ovi "moji" vatrogasci ih znaju, ili možda sam i ja s nekim od njih pričala dogodovštine iz života u ne tako davnoj prošlosti.
Ali odvratna mi je i sad ova strka oko toga tko je kriv, je li kriv zapovjednik, je li kriv vjetar i slične optužbe na račun jednih ili drugih. U trenutcima kad ljudi ne znaju kuda će sami sa sobom od boli koju proživljaju, oni se nađu prepucavati, nisam ja, on je, nisam ni ja onaj je drugi. Alo ljudi, pa nismo djeca. I kakve su to gluposti sa bolnicama? Malo su u jendoj bolnici ozljeđenih 7, malo u drugoj, a ne nisu kod nas tamo su, da bi na kraju ispalo da su na sasvim drugom kraju. I ne davanje informacija..... Nisam ja zvala i pitala kako je taj i taj, već rodbina i obitelj i prijatelji koji su htjeli provjeriti. Nevjerojatno mi je da i ti ljudi koji se javljaju na odjelima u bolnicama ne razmišljaju svojom glavom i ne stave se na njihov položaj. A ti ljudi bi možda i prvi trebali to napraviti jer su najbliži smrti i viđaju je svaki dan i svaki dan viđaju patnje i nemoći obitelji.
ISKRENA SUĆUT OBITELJIMA POGINULIH I DRŽIMO SVI PALČEVE DA SE OSTALIIH 7 VATROGASACA OPORAVI ŠTO BRŽE, BOLJE I BEZ NEKIH VEĆIH POSLJEDICA I DA SE BROJ SMRTNO STRADALIH VATROGASACA NE POVEČA KAKO NI OVE GODINE TAKO NI U NAREDNIM GODINAMA.

Image and video hosting by TinyPic

26.08.2007., nedjelja

MORSKI PAUK

Image and video hosting by TinyPic Bila ja, prije par dana se vratila na moru. Bilo nas nekih 10-tak. Bilo nas je i vise, al je ostatak bilo djece, jer smo bili u djecjem odmaralistu na Bacvicama. I tako se mi odlucili jedno vece otic okupat po noci ( picigin igrati). I tu su krenuli moji problemi. Pa da vam kazem nesto o tome.
Odigrali mi picigin i sad da se malo i okupamo. I vracamo se nazad na plazu kad u jednom trenutku mene nesto zgrabi za nogu. Pod vodom naravno. I sto je to bilo:
MORKI PAUK- vrsta otrovne ribe koja duz boka ima otrovne žlijezde. Kao ono najcesce je zakopan na nekih 100 metara dubine u pijesku, a jedino sto mu se vidi je crna bodljikava otrovna peraja (moja). I ja navodno nagazila na to. Al stvar je u tome sto sam nagazila na to u plicaku. Smrtan je za ostatak zivotinjskog malog svijeta u moru, a za ljude nije. Al vjerujte mi, boli ko sam vrag. Pocne ti trnut noga, pa promijeni jedno par milijuna boja u roku od 5 sekundi i sl.
PRVA POMOĆ---- odmah ubodeni dio tijela stavite u neku posudu i sipajte u nju vrelu vodu- toliko vrelu koliko mozete izdrzati. Ta voda ce vam razbiti otrov koji je usao u tijelo. I obavezno se javite lijecniku, jer postoji opasnost da vam je ostao trn od te peraje na mjestu uboda. Meni navodno nije, al danas, tocno 7 dana poslije, noga me jos boli.
Tako da, iako je eto ljeto za ovu godinu skoro pa zavrsilo, upamtite si to za na godinu. Kazu mi da je sansa 1: 10000 da te ubode, kad ono bum- ja bas 10000-ta.

Kad muskarac placa

Razmisljala sam hocu li ili necu napisati ovaj post, al nisam mogla izdrzat: zao mi je decka. Ja vam znam jednog decka- ono tip ko od stijene odvaljen 2 m visok, 100 kg tezak i jako je dobar u dusi. Ima on svojih musica, naravno, ko ih nema, al inace je super osoba. I on vam je imao jednu curu- mala 1,60, 3 godine mladja od njega . I oni su bili zajedno 4 godine, nedavno su prekinuli. Mala ne zna sto zeli. On vam je otisla u jedno mjesto i tamo se valjda zaljubila u jednog tipa koji je 8 godina stariji od nje. Nema to veze, al taj tip je iz susjedne nam istocne drzave. I sad ona toliko pati za tim tipom, al istodobno pati i za tim mojim prijateljem. A on kakav je takav sav, voli ju valjda vise od icega i jos joj je spreman oprostiti- postoji uvjet, naravno ali i mogucnost pomirbe. I sad ja kazem bas jucer njemu- pa jesi ti normalan, pusti ju, taj drugi ce ju zajeb.... ( igrom slucaja znam i tog drugog) i onda ce ti se ona vratiti nazad, molit te da se pomirite, al ti trebas biti karakter i odbit ju. Ja znam da su muski ono macho tipovi, kakvi osjecaji, kakve gluposti, i ako i neki tip ovo i procita ( ne racunam mog brata) , mislim takvi se prikazuju, nece priznati, al i bi vjerojatno tako postupio da prijateljevom mjestu. Mi jesmo osjecajnije, al brate mili, pa da ja vidim ko bi to meni mogao napraviti. A meni je to u ovoj prici toliko tesko za gledati- jer mi je taj prijatelj stvarno ok prijatelj, malu nisam nikad nest pretjerano voljela, djetinjasta je dosta, a on onakav ogroman pa kad mi je jucer skoro zaplakao.... Ne znam sta da vam kazem.... Milslim, mala je glupa jer gubi nesto fenomenalno, a on je glup sto joj to dopusta. E, a kad smo kod gluposti, jedna od onih legica kojoj sam namjestala, sinoc je zavrsila s jednim totalno drugim tipom. Nadam se da joj je bilo lijepo. Iasko s onim prvim ( mojim) nije nista definirano, al de zenska glavo.... I sta da ja sad tu kazem. A za treci ljubavni par jos nista ne znam- kao zabrijali su ali je ona sad na moru pa kad se ona vrati on ode na apsolventsko itd. Stvar je u tome sto on gazi svoje rijeci- ona zna da on ima auto( a to mu je bio uvjet- da ne zna) i iz drustva je njegovog, a nije smjela biti. I sad svi zeljno iscekujemo da se svi oni vrate pa da vidimo sta ce bit......

Image and video hosting by TinyPic

24.08.2007., petak

Evo meeee.....

Znam da sam nova na blogu, al mislila sam da ce biti tu puuuuuuno ljudiiii... Al nema nikog. A valjd nisam zanimljiva.... cry smrc....

12.08.2007., nedjelja

Totalna glupost

Opet ja moram o ljubavi, al ovog puta je malo drugacije smisljena tj. određena. Dakle, prije par dana sijedi nas par na kavi u jednom kaficu i stol pored sjede neka dva decka. Ono nista posebno, al ova jedna cura se toliko zapalila da nije znala kak se zove. I naravno, nece se upoznati, nece trazit broj njegov itd. zaliven I ne budi meni lijeno, odem ja do decka i pitam ga za broj. Naravno, decko mi ga da. I oni su se danas nasli na kavi!! Ne znam kak je proslo, jos se nije javila, a daaaaaavno su otisli...thumbup I onda saznam da je jos jedna iz drustva dogovorila kavu s jednim za kojeg nije htjela ni cut, al valjd joj doslo iz dupeta u mozak!!!! Necu reci da sam opet tu posredovala, al nema veze.... I sad se ja pitam jesam li normalna ili ne???? Nije mi uopce problem otic, izblamirat se - to meni ni nije blamaza- pred drugima ako je za druge. Mislim, ovo s brojem mi nije prvi put... Al da moram za sebe... Iako, iskreno vam kazem, puno mi je bolje bez muskaraca u zivotu.

11.08.2007., subota

Bračne vode

Totalno je nevjerojatno koliko u modernom svijetu ljudi imaju kretenska razmisljanja. Spominjala sam vec moje veeeeliko drustvancemah Ali, meni se nekad cini da nismo normalni, ono bojimo se otic na psihijatriju da nas ne bi zadrzali za vijeke vjekova. Bilo da su u pitanju cure, bilo decki. Na sam spomen braka ili djece, dobiju mlade ( izraste sijedih na glavi). namcor A to su vam mahom ludi od 20- 30 g. Mislim nismo mi stari pa da o tom razmisljamo, al nismo bas ni mladi pa da ne razmisljamo. Al eto, hvala Bogu pa postoji ona u svakom pravilu nadje se iznimka. Iako bi ovu iznimku ja najradje izbacila, al sta ces. Eto, neki dan dodje mi legica na kavu i kao zarucila sam se. cerek Ajd super, mislim, zajedno ste vec 6 godina, pricas mi o tom braku vec 4 godine pa ajd i da bude sluzbeno. I sad kao, zaruke ce biti negdje oko Bozica, nije bed. Ono vrijeme darivanja, istrosis se ko kreten na poklone (a u vecini slucaja, ljudi s njima ne budu zadovoljni ( pogl. prosli post)) i sad jos samo nekom trebaju zaruke. Al ajd kao romanticno bla bla bla. Ne moj te mislit da sam antiromanticna dusa, al daj imaj malo mozga, ak ste sad vec narucili prstenje, sta ces cekat do Bozica. Al dobro. I tak ja to sve slusam, kad ono puf:headbang Hoces mi biti kuma? I sad si ja razmisljam, studiram, , pitaj onog gore kad cu dobit posao, inace ne volim svatove i vjencanja, a kamoli jos kao kuma i jos hrpu drugih stvari mi palo na pamet zasto bi ja nju odbila. Al ona jedna je prevagnula- ako joj ja ne budem, ne znam ko bi joj mogao biti, jer jadna cura, nikad nije ni imala neko drustvo,a od kad je s njim ima jos manje. Al nije on kriv. Mislim, rekla bi da je, al stvarno decko nije kriv za to. ( Jel mozete vjerovati?) I ajd ja pristanem. Prije toga je bilo pa znas , svatovi ce biti tek za 2 godine ( ajd do tad cu skupit za neki kumski poklon) bla bla bla. I onda jos jedan paf: (meni bio gori od onog prvog) svatovi ce biti odvojeni Kao on ce svoje goste odvest kod njega na selo, a ona ce svoje ostavit u gradu na nekoj veceri. MISLIM!!! Ja nisam mogla vjerovati. I kakav ce to onda biti brak ako se ni na dan svog vjencanja, na najljepsi dan u zivotu ( kako neki kazu, ne ja) ne mozete dogovoriti zajedno. Jer kao problem je jer on ima 300 ljudi, a ona samo 50 pa kako ce to platiti bla bla bla. Da ne ulazim sad u detalje. I ja sad ne znam ko je lud u toj prici? Njihovi starci koji ce to dozvoliti, Njih dvoje koji tako nesto planiraju ili mozda ja koja sam pristala biti jedan od vaznijih djelova u tom dogadjaju?! Moram to nazvati dogadjajem jer ne znam kako bi drugacije. Znam samo da je to vec sad osudjeno na propast!! blabla Pa jel nije? Ajd MOLIM VAS utjesite me i recite mi da ste dozivjeli nesto gore od ovoga?????????!!!!!!!!!!!!

10.08.2007., petak

Ko to kaze....

Jel vam se nekad cini da ljudi samo traze i traze i traze i sto god i koliko god dobili nikad nisu zadovoljni???mad Clan sam jedne organizacije ( nije politicka vec humanitarna) za koju mislim da je, ono uz put receno, najbolja na svijetu. thumbup I s tom organozacijom dosta putujem, kako po Lijepoj našoj tako i van ( uglavnom Europa je u pitanju). I svaki put kad idem nekamo, donesem nesto nazad, bilo to neki suvenir ili razglednicu ( uglavnom nosim razglednice jer ih skupljam). I nije problem u drustvu. Moja ekipa je poprilicno velika i jasno im je da sad ne mogu donijeti svima ne znam ni ja sta, al se trudim da barem dobiju razglednicu. Isto tko i oni, kad god netko nekud ide. Problem je u obitelji tocnije u mom bratu. Sto god mu donesem ili nije dovoljno ili mu se ne svidja ili ne znam ni ja sta!!! Pa daj onda novce pa cu ti donijeti sta god hoces!!! headbang Al ne, nece on tako. Njemu je lakse onda mene blatiti po svom blogu!! E pa braco moj, neces vise!!!!!!puknucu I ko kaze da u obitelji lezi najvece blago???? Je, kad donesem nesto nazad s puta inace lezi blato!!!

Početni

Hello!!! Tko god ovo bude čitao, a nadam se da će vas biti dosta............
Ovo je moj prvi unos u mom prvom blogu. Ne moj te mi zamjeriti , al ne snalazim se ja bas u ovom. Tak da se nadam da ce ovo biti i donekle interaktivni blog- ono po sistemu, ja vas nešto pitam, a vi meni kažete odgovor. Al isto vrijedi i u obrnutom slučaju. Iskreno da vam kažem, nisam imala neku namjeru uopće praviti blog, ali svi nekako oko mene počeli se time baviti pa kažem ja sebi: Curo, ako drugi mogu, možeš i ti. Nisi valjda toliko glupa!!!smijeh Eto to je sve od mene za ovaj prvi put. Stvaranje će ići polako, ali će ići. Ni Rim nije sagrađen u 1 danu thumbup