EVO SLIKA MOJIH NAJ GLUMICA:

MARCIA CROSS:











I ŠEĆER NA KRAJU,VESNA TOMINAC MATAČIĆ:(KAROLINA NOVAK IZ ZLJ)

Image Hosted by ImageShack.us


Tu su neki zakon baneri:
Image Hosted by ImageShack.us


by:Fan


NAĐI I ZA SEBE KOJI!!!



Image Hosted by ImageShack.us

by:
Fan



By: Lucija



Image Hosted by ImageShack.us

by:
Fan



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

*****O MENI:*****

Ja sam Natalija......
Imam 14 godina........
Idem u 8.b razred............
Živim blizu Zagreba...............
Nadimak mi je Nata,Nataša(taj nadimak ne volim)Natica...........

I to bi bilo to.............kisskiss

EVO NEKIH ZAKON BLOGEKA!!!!!!!!!!!!!cerekkiss
lena
srčeko
ana
martina
dora
romana
blog o serijama,
filmovima,slavnima.....

marcia
lucija


Friendster

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 24.09.2007.

Ejjjjjj,EVO NAPOKON SAM VAM NAPISALA POST

EJ,LJUDI BOK(KATI POGOTOVO.....)...EVO VAM MALO NOVOSTI DA SE NAČITATEcool...ŠKOLA MI JE ZA SAD SUPER POČELA...FIZIKA JE NAAAJTEŽA...A VALJDA BUDE 4...MORA....DANAS SAM SE JAVILA DA ODGOVARAM BIOLOGIJU I DOBILA SAM 5 !!!! JEJEJEJEJEJEJ!!!thumbupsretantuzanwinkyesyesyesgreedycerekfino,I IZ TEHNIČKOG TAKDJER PET SAMO IZ NEKOG TESTAfinothumbupsretansretan,U PETAK SAM BILA U SUPER ŠOPINGU SA SVOJOM MUM...BAŠ NAM JE BILO LIJEPO...I U SUBOTU SMO SE CIJELO JUTRO ŠETALE PO GRADU.....USKORO IDEM U TURBO LIMAČ PA SI BUDEM KUPILA KALAMARKA IZ SPONGE BOBA...ON JE TAK MEDENI.......I TAK.....finozubokiss,ODO JA SAD...USKORO BUDE ZABRANJENA LJUBAV POČELA......KISSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAfinomah:



| CoMeNtIrAj (46) | PriNtAj | # |

nedjelja, 09.09.2007.

EJ...

Alo ljudi!!!!,evo novi post...idem se malo raspisati o SVEMU! Sutra počinje kao što znate drugi tjedan škole...Ma meni je sad ok,nema puno zadaće,inicijalnih UOPŠTE nema ...Čitam,SKORO svima je škola loše počela....:(...Moramo imati platnene tenisice .....no dosta o školi...idemo mi malo na private....Moj novi mobač stalno nekaj šteka što se poruka tiče,neko mi pošalje poruku ja je dobijem tek za koji sat vremena..nonoto mi ise tak na živceno...Ja bi sad najrađe da se spremam na neku premijeru u Holliwoodu,tamo da idem u nekoj elegantnoj haljini do poda,po crvenom tepihu,uz mene stoje plakati filma,i fotografi svuda...joj da barem imam takav život..I to sad ko klinka..Ah...e da,i me svuda prate paparazzi iz svakog kuta ,znam,mnogi to ne bi željeli zbog privatnosti ali ja to slino želim,,,BOŽE POMOZI!!!!....blablablablacerekwavefinomah

pozzzz SVIMA I FALA NA KOENTARIMA ,POGOTOVO LENI....sretan,ODEM SAD I BYEEEEE!!!!!!!!!!!!!finofinofinosmokin,Pusekkk



| CoMeNtIrAj (66) | PriNtAj | # |

srijeda, 05.09.2007.

BOK,EVO ME

Ej ljudi,pa-pa.Nisam prije imala vremena ići na internet pa tada nisam ni mogla nikom komentirati...Počela je škola....Meni je za sad ok...Malo me strah za dalje,ali budem se potrudila.Već imam peticu iz matiše..I plusić iz fizike.HAPPY SAM...zubozuboI evo sad sam na informatici..Kad dođem doma ići ću napisati zadaću,pa gledati nove epizode zabranjene...PoOoOoZZZZdravvvv:))))) SRČEKU,LENI I SVIMA..(DA SAD NE NABRAJAM).wavemahwavefinopjevathumbupzubo



| CoMeNtIrAj (67) | PriNtAj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.