spread your wings and fly away

31.03.2006., petak

novi post

Primjetih da u blogeditoru ima nekih promjena nadam se dobrih rekli su sljepci vidjet cemo... I bought nove tenke slicne su starkama kaj se boje tice crno-crvene
Free Image Hosting at www.ImageShack.usvans-iceFree Image Hosting at www.ImageShack.usund starke

svi su reki da su dobre pa i ja to kazem ak si neko hoce kupit takve bas neznam dal ce ih nac jer su ove bile zadnje i jos mi ih je zene saćuvala jer ja nisam imala dosta para pa sam drugi day dosla po nijh inace ja fakat neznam o cemu da pisem neznam jer ima ko kakvu ajdiju??? Nema

1) cjepili smo nutse treci put u ovoj god bila je kul zato kaj nismo imali hrvaški i zato kaj me nije bolilo a sve ove druge mekušce hahaha mekušci mekušci mekušci 2) i da bila sam na probi RICINUSA i opis tog događaja su tri reči oni znaju svirat!!!! mislim naravno da znaju al fakat im dobro ide svaka cast...

ovaj vikend ce bit zanimljiv jer moram napravit dva projekta iz nemaćkog i iz matešratike al dobro to se da rješit inace bang

ja znam da se nikom neda citat ovo
tako da razmisljam da prestanem pisat neznam ak odlucim pisat ce da vise ne pisem blog i to je to
party wave pozz the end
- 18:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

23.03.2006., četvrtak

dobro jutro ovdje zemlja ima li koga u svemiru??? nema ok nema veze

Bio mi rođendan neki dan ono 13 ko bi reko ja starim tj kaj ja radim u 6.razr ja bi trebala bit 7. hvala mama tata i tak dalje kaj sam ja šesti idem s bebekim a joj kak su slatki tak ih nevolim necu rec mrzim jer nekad ima koristi od njih doduse rijetko ali ipak... joj kak duplo volim taj 21.03 joj ono rockas prvi dan proljeća nakon mracne tamne zime i to e da bas sam tak prije nekog vremene bila vani mit her hund i sad bilo je kasno puho je vjetar i nikog nije bilo na cesti i pocnem ja razvijat pricu dakle uvjeti su ti mrak vjetar tisina i secemo mi drustvo moje drago mos mislit i sva buka koja se cuje je nase sprdanje odjednom se neko okrene i zanjemi i mi se okrenemo i vidimo smrt onak s kosom i to sve put pod noge neznam zast al trebali smo bjezat do prve lampe na cest ali nje nije bilo tak blizu i begamo mi a ova baba je sve blize i mase s tom pilom kosom il cim god i vidis proradi gorsa efekt tj ona kaj garsa prica da koda on prođe kraj ugašenog svijetla ono se upali... masta masta može svašta e da napunio mi se novcanik lisnica i to sve s 750kn hvala tata na 400kn mersi ali to ne znaci da mozes citat blog tako da nemoj citat nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj... nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj nemoj.... ah dosta bi bilo nemoj nemoj gle nemoj

Kikiriki je slan cek sad moram ic nest popit


Evo me back

Da jedite frank kikirik jer on sadrzi morsku sol uuu

Pozdrav mojim kolegama i sretan rockas margi i martini

Marga ja i gospon mirela ti sutra idemo kupit dar bit ce to nest jadno ali od mozga ili srca neznam

E da ak vidite dve prirodne plavuse kak hodaju po gradu i neznaju kaj kupit frendici za rockas to smo mi dve tri il kolko bute nas vidli ak vam se poduplava nikad se nezna vidi smjeskici sta se smijete situacija je ozbiljna

Zbogom!!!!!!! Dobra li posta a kako je tek zanimljiv


bangdaj se pokopajheadbangtako samo nabija razbi sve mouthwashe izmislili su plidentu:naughtye propuh je od dvojih obrvathumbupsve kul ...

- 20:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

19.03.2006., nedjelja

rodjendan

jućer biti meni rodjendan ja slavit tj u utorak biti rodjendan ja samo jucer imati tulum pa evi slike vidite vi da kako bilo je
Free Image Hosting at www.ImageShack.us na pocetku bit svega evo marko bodigard mos mislit
Free Image Hosting at www.ImageShack.us kasnije biti malo zlostavljanja mene i domagoja oni nas vezati za stolicu i onda nas muciti
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja nijma nista uciniti oni mene muciti i unakaziti
Free Image Hosting at www.ImageShack.us nakon fine papice odmor dobro doći
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kasnije mi u miru cavrljati ja ostaviti pozdrav vama
- 22:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

18.03.2006., subota

pričam ti priču

Kad je obitelj «idikuciubisovu» prosle jeseni bila na ljetovanju desilo se nest normalno kad je njihova najstarija kci tj drugo rođeno djete jer je ono prvo gecrkt bila na wc-u na skijalistu zapela je za vrime lavine tam u tom wc-u ona i je tam ostala
Kasnije kada je truplo pronađeno mislili su da je umrla od gladi jer je bila zarobljena dva dana ali neki su tvrdili da su ovi iz cistoce zg dosli spraznit kemiski wc nutra našli nekoliko žileta i tako nikad nije utvrđen stvaran uzrok njene smrti jer je dnk analiza pokazala da pronađeno truplo nije od te djevojke ili djevojcice kak hoces a njeni su roditelji truplo šiknulu na neku tam palme jer su na skijanju bili na havajima
Sin mirjana je tam bral jaglace a kćer mirko je skupljo suho lišće kako bi si kod kuće spremo čaj moš mislit čaj skupljo je suho orahovo lišće i posle ga prodaval tvornici cigara pod duhan majka i otac su sve to vrijeme bili kod susjeda barice koj ih je ponidil slasnim kremšnitama
Baka koja se zvala djed je kupovala stan na morogoju kako bi se long time ago konacno odselila od sina snježane i snahe marka
To bi bilo to finito priča is over the end

MOLIM DA PAZITE DOK CITATE PRICU JER AK BUDETE PAZILI MOZDA I SKUZIT KAKO JE JEDNOSTAVNO GLUPA
danas slavim geburstag s ekipom znam glupo je ali ipak

- 14:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

10.03.2006., petak

odluka

e ipak sam odlucila vratit stare postove al neznam kak vratit komentare da zgleda sve ko prije tak da sad mi fali oko 55 komentara aj luda sam pozz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moj rod moja krv
- 14:36 - Komentari (35) - Isprintaj - #

03.03.2006., petak

pixies

ljudi pixies da dobro ste culi dolaze na šalatu....


Jedna od ponajboljih američkih rock-postava iz osamdesetih godina prošlog stoljeća, legendarni The Pixiesi dolaze 16. srpnja na zagrebačku Šalatu u organizaciji Tvornice kulture.


ja naravno necu ic ne pitaj zasto probajte pogodit al ja bas i ne patim zbog toga jer ja ih voli al mi nisu nest od svih pjesama meni je samo pat dobrih tako da nije neka stete pozz

i da ulaznica kosta 190kn mislim ok zna se da nemre bit malo al da imam te pare sto posto nebi otisle na ulaznicu za konc



- 11:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

01.03.2006., srijeda

maškare i depra i cajke


Boli me glava puca ja bi spavalaaaaa neeeeee oću spavat!!!!!
Jucer su bile maškare
Kaka sam ja pametna naravno da su bile
Mi smo u školi imali ćagu ili kak ja kaze čageritum
Bila je za šeste i pete naravno petasa je bilo najvise nas malo manje sedmasa jos manje a osmasa malo vise i bilo nam je ludo to je trajalo negdi do devet onda su petasi otisli doma a mi smo su pustili dinamovu himnu i jos malo cagali tak negdi skoro do deset ostala sam bez glasa i dosla doma u 11 mrtva i jos me mama pitala da zast sam ja plava u licu neznam uopce nisam bila plava
Al sam uzasno zgledala koda me kamjon pregazio i sad me sve boli i moram u školu al neda mi seeeeee necuuuuuuu btw na čagi su puštali sve i svasta al nis dobro aj osim prljavaca i pisarovicku al ono nama je ipak bilo ludo jer je ono ekipa bila super i tak da saznala sam da se nesmije pustat metal ma daj kaj je njima a smiju se pustat cajke ajde kaj je njima i pustat ono boro boro to se smije ha kako je to nepravedno
pozdrafek
I ja sad placem neznam zasto puklo me i slusam six pack i to je valjda uzrok zasto placem jer kad sam u depri slusam ih a pjesme su im unhappy i onda me pukne pozz

- 11:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








blind guardian-spread your wings

Sammy was low,
just watching the show,
over and over again.
He knew it was time,
he'd made up his mind,
to leave his dead life behind.

His boss said to him
boy, you'd better begin
to get those crazy notions
right out of your head
Sammy who do you think that you are?
You should have been sweeping,
at the emerald bar.

spread your wings and fly away,
fly away, far away.
Spread your little wings and fly away
fly away, far away.
Pull yourself together,
'cause you know you should do better,
that's because you're a free man.

He spends his evenings alone,
in his hotelroom.
Keeping his thoughts to himself,
he'd be leaving soon.
Wishing he was miles and miles away,
nothing in this world, nothing,
would make him stay.

Since he was small,
had no luck at all,
nothing came easy to him.
Now it was time,
he'd made up his mind,
this could be my last change

His boss said to him
now listen boy, you're always dreaming,
you got no real ambition,
you won't get worried for.
Sammy, boy don't you know who you are?
why can't you be happy,
at the emerald bar?

(So honey) spread you wings and fly away,
fly away, far away.
spread your little wings and fly away,
fly away, far away.
pull yourself together,
'cause you know you should do better,
that's because your a free man.
come on honey (fly with me)...

about a girl:

ime ana
14 ljeta
zivim u zagrebu
volim:
-mrak
-neke ljude
-izlazit...
mrzim:
-razmažena derišta,forsere,umišljene,laž,štrebanje
-kad neko na sve naćine pokušava privuc pažnju
-bledu zimu
-decu/onu iz razreda/
slušam: bad religion,blind guardian,
debeli precjednik,pantera,
disturbed,pennywise,pixies,
godsmack,in flames,iron maiden,misfits,nofx,
rammstein,ramones,siddhart,pearl jam,
offspring, SKA-P ...ma svasta

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us