~ tko sam ja uopće? ~

nedjelja, 18.02.2007.

Hope Sandoval

Kad završe sve serije i počnu dosadni filmovi šta čovjek da radi nego da skokne na YouTube i broadcastira himself. Nekako mi je nadošlo da pretražim ima li šta od Mazzy Star, i naravno, izbacilo je hrpu clipova "Fade Into You". Evo jedan u crno-bijeloj varijanti.



Toliko sam puta čuo ovu stvar a ni jednom nisam vidio ni spot ni pjevačicu. Naravno, i spot i ona izgledaju tačno onako kakva je i pjesma. Uvijek kad je čujem vrati me u vrijeme srednje škole, kad smo je B. i ja ležeći na krevetu slušali cijelu noć, skoro do jutra, svak u svojim fantazijama. Ne smijem reći šta sam radio prije toga da ne dospije u krive uši, ali ova me je pjesma tu noć rastapala kao ništa do tad.
I evo, saznao sam da se pjevačica zove Hope Sandoval, pa sam pogledao šta još ima na YouTube-u vezano uz nju. Mazzy Star više ne postoje, ali ona je krenula u solo vode.


Evo jedan link na video koji se ne da drukčije prikazati

I jedan koji se dade:




Od tog glasa i memljive muzike se osjećam tako da me možeš mazat na kruh. Toliko toplo i mekano, izaziva neku prituljenu sreću duboko unutra...
Evo već na eMule-u skidam njen album. Ne mogu si pomoći.

- 02:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>