13

četvrtak

kolovoz

2020

RAD JE OPIUM ZA ŽENE 3

Ne mislim da je primarna funkcija mog muža da me uzdržava. To je njegov izbor. On može otići. Može naći neku drugu koja će se ubijati od posla i dočekati ga u čistoj kući i s ručkom na stolu. I to je ok. Ja sam na to spremna. Mene privlače muškarci koji su spretni sa finacijama. To je samo jedan od razloga zašto sam s njim. Nije jedini. Ako je mlad i zdrav, ne vidim razloga zašto me ne bi uzdržavao.
Ajmo biti malo otvoreni. U svim filmovima i serijama koji govore o muško-ženskim odnosima, glavni lik je uvijek bogat, ili princ, ili tako nešto. Onda se to zove romantična komedija. Ako je siromašan, bez posla i depresivan, onda se to zove drama. S razlogom.
U našem društvu se izuzetno cijeni ženska žrtva. Vani to nije tako. Muškarac koji nema dobar posao i koji ne može uzdržavati partnericu može zaboraviti na brak. Kod nas žena radi vani (najčešće za nekog šefa, muškarca, toliko o feminizmu), u kući nema nikakvu pomoć, ako uzme čistačicu gledaju je prijekorno, Ako ima dadilju, sablažnjavaju se.
Mi jesmo partneri, ali samo to. Ja mogu naći drugog partnera, a on drugu partnericu. Ja sam otvorena u svojim željama. I tu sam sigurno iskrenija nego moja prijateljica koja s mužem radi u zajedničkom restoranu i ubija se od posla, umjesto da mu objasni da joj treba pomoć. Navečer pegla. Ima podočnjake do struka. Mrzi svoj život. Sex u njenom životu ne postoji. I to je onda ok. Ona je žena žrtva. Majka kraljica. On joj često prigovara da je neraspoložena.
Moj muž nije glup. Ja ga više motiviram kad sam smirena i sretna, nego kad sam umorna i iscrpljena. I to je partnerstvo. Samo ,ja sam tu malo hrabrija od drugih. Jer idem bez fige u džepu. Jer sam spremna živjeti pod svojim uvjetima, pa taman me ostavio, a neće, sretan je.
Mislim da je u psihološkom smislu za muškarca bolje da je sposoban uzdržavati obitelj, bez da žena radi. Pa ako ona želi raditi, super, ako ne- opet dobro. Što se tiče onoga da muškarac može otići i onda ostaviti ženu bez prihoda... i to je rezultat balkanskog promišljanja. U Americi, naprimjer, žena nakon razvoda dobije takvu alimentaciju da može bez problema lagodno živjeti. I to nikome nije čudno. Ostane joj kuća i auto. Samo kod nas samohrane majke žive sa 800 kuna mjesečno u sigurnoj kući i strahuju za život.
Smatram da se žena treba pobrinuti za sebe financijski. I to treba dati do znanja i mužu. Stvari se trebaju početi mijenjati.
Jedino kod nas se žena treba pravdati ako između ostalog želi da joj partner dobro zarađuje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.