subota, 29.09.2007.

cha cha cha

Možda vam smeta malo francuski pa je zato tako malo komentara na prethodni post, ovog puta ću vam pokloniti malo summer ritma. Riječ je o ploči iz 1957. godine pod nazivom Cha Cha Cha - Jack Constanzo & his Latin Orchestra.
Uživajte u slušanju i oslobodite svijet od turbo-folk smeća....

Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 10:36 • Komentari (3) • Isprintaj#

subota, 22.09.2007.

LA FRANCE ET LES BEATLES...

ovim postom dajem svoj doprinos u sistemskom uništavanju turbo-folka i drugih sličnih sranja..za sve one iskrene ljubitelje dobrog zvuka poklanjam nešto jako lijepo a to je prekrasna kompilacija nezaboravnih hitova velikih Beatlesa u interpretaciji francuskih velikana...

kompilaciju možete skinuti ovdje.

Image Hosted by ImageShack.us



Ukoliko vas zanima, imam još toga, samo se javite...

(PS. volio bi da mi ostave komentar oni koji pokupe, jer osobno ću iznenaditi svakog od vas...)
Pozz

Objavljeno u 14:26 • Komentari (3) • Isprintaj#

utorak, 11.09.2007.

ROJEL VIT ČIZ

..jedan od najluđih filmova koje sam pogledo, mislim ne samo ja nego i mnogi od nas, ali tek kad sam ovo vidio, vidim do kojih granica ide ljudska mašta...
ovo su jednostavno kraljevi...
Rojel vit čiz...


Objavljeno u 10:37 • Komentari (5) • Isprintaj#

ponedjeljak, 10.09.2007.

evo....

nisam pisao jako dugo...neki misle da je razlog mog nepisanja to sto sam se ozenio, ali svi grijese... nisam pisao jer su me zajebavali iz bh telekoma sve do danas, interenet mi nije radio dva mjeseca i evo, danas su se konacno sjetili da mi to naprave, nadam se da ce raditi malo duze da nece biti ona drži vodu dok majstori odu...
već sam zaboravio ko sv epostoji u ovom svijetu blogova, sad se moram malo vratiti...
živjeli mi svi vi
nadam se da sad ponovo rdovno pisem...

Objavljeno u 13:10 • Komentari (3) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica