subota, 16.12.2006.

L.A. Woman

L.A. Woman, L.A. Woman
L.A. Woman Sunday afternoon
L.A. Woman Sunday afternoon
L.A. Woman Sunday afternoon
Drive thru your suburbs
Into your blues, into your blues, yeah
Into your blue-blue Blues
Into your blues, ohh, yeah


za mog mlađeg buraza koji je u amerikama....

sad post...


Ponekad sam znao da budem jako usamljen. Pariške dane sam provodio radno. Svakodnevno sam odlazio u svoj ured gdje sam 8 sati dnevno zarađivao novac od kojeg sam živio. Poslije posla život mi se mijenjao i postajao sam ono što zaista jesam, umjetnik. Stvarao sam svoju umjetnost u svakom trenutku.
Iako je Pariz bio prepun galerija i kafea, ja sam se opuštao konstantno u kafeu kod malog. Pitao sam se često koji je razlog tom, da li što kod malog uvijek ima ljudi koji su moji zemljaci , pa me možda nostalgija vuče. Ili možda zato što kod malog su svi gosti kao kod kuće vlastite.
Jednog vikenda sam otišao tamo da se nađem sa Popajem. Sjeo sam na mjesto na kojem su uvijek sjedili Milan i Rundek. Kako su njih dvojica kasnili iskoristio sam priliku. U istom trenutku su stigli njih dvojica i Popaj. Odlučio sam da pijem vinu tu večer. Ponudili su mi flašu vina koje je pio Aleksandar Makedonski, mislim vino iz istog plemena vina. Nikad u životu nisma popio odvratnije vino. Mislio sam da ga vratim ali sam u tom trenutku saznao da je to jedino crno vino koje imaju. Popaj kao i uvijek je pio pivo. On je čovjek koji je sretno zaljubljnen. Taj dan je bio tužan jer je bio posvađan sa djevojkom. Ona njega voli najviše na svijetu. Tu večer sam zaista izgledao kao pravi Francuz. Tako sam se i ponašao, iako sam užasno bio nesretan zbog lošeg kvaliteta vina. Popaj je cijelo vrijeme bio napet. Kad sam već lagano počeo da ludim zbog njegovog čudnog i napetog stanja stigle su one. Popi se promijenio kad je stigla Ona, koja ga voli najviše na svijetu. U samom početku je bila jako hladna ali poslije je shvatila da je tu njen čovjek, onaj kojeg treba. Došle su i prijateljica. Pili smo i krenuli niz ulice našeg dragog Pariza. Ja sam pratio kuću jednu prijateljicu, Đ. Plesali smo na ulici, bilo je jako hladno…

Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 18:15 • Komentari (9) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica