!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Samo na kratko ... - FILIP... Moje djete, moj smisao života i moja velika ljubav 2 dio - Blog.hr

nedjelja, 20.05.2007.

Samo na kratko ...

Myspace layouts



Nisam se dugo javljala , pa evo koliko budem mogla pisati zbog " nezgode" ...
Filip je umjesto tjedan dana bio bolestan dva tjedna ...na Sumamedu do daljnjeg " zbog gnojne angine , koja je prvo bila mala upala grla , pa se kasnije razbuktala tako da je dobio 40 temperaturu i bljuckanje po dva tri puta na dan ...
Sutra konačno kreće u školu , bolje rećeno ovo što je ostalo od škole ...ipak je do kraja nešto manje od mjesec dana ...
Proči će sa odličnim uspjehom , kao i predhodna dva razreda !!!!!!!!!!
Sutra smo nanovo u Večernjaku , evo OVDJE


Velika zahvala svima koji su do sada pomogli našem Filipu .
Veliki pozdrav gospodinu Serdaru Grgi , ako čitate ovo šaljemo vam veliki pozdrav iz rodne vam domovine ..hvala !
Naravno zahvala svima koji su pomogli ...ovaj članak u Večernjem listu je i posvečen svima Vama koji imate razumjevanja i kojima je stalo do našeg dječaka ...Hvala još jednom !
Naravno zahvala urednici Večernjeg lista gospođi Štefok , teti Maji koja je pisala prve članke kad se sve ovo desilo i ostalima novinarima ...da nema vas nikad se ne bi čulo za Filipa ..Hvala cijeloj ekipi !
Zahvala gazdi i dečkima foruma Laka Lovica koji u pokrenuli još jednu humanitarku za Filipa !



A svi oni koji su nas doveli u ovu situaciju , da smo prisiljeni " prosjačiti " i povlačiti se po medijima , tražiti pomoć i povlačiti bolesno djete po sudovima .... Hvala još jednom na paklu koji ste nam priredili !


Evo ne mogu više tipkati , jer me boli cijela šaka ...naime jučer sam si " zalila "
slučajno ruku s vrelim uljem za vrijeme kuhanja ručka :(((((((((((
Skoro cijeli dan mi je ruka bila u loncu punom hladne vode i kockama leda ...jedino sam tako mogla živjeti od bolova :((
Dobila sam neku kremu i mažem , ali to nije spriječilo izbijanje plikova ili da napišem balona od plikova :(((((((((((
Bemu ruka mi izgleda ko koža žabe krastače
Boli me za poludit .namcor..

Lijep vam pozdrav šaljemo Filip , mama i tata wave




| 20:31 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.