Urbs phobilia

petak, 17.10.2008.

Najbolja je jednostavna

Otkad se bavim fotografijom, a sve dalje sve više, svjestan sam da je najveći problem napraviti jednostavnu fotografiju, takvu koja će ipak ostvariti ono najbitnije – biti zamijećena, zapamćena, upečatljiva, ako želite.

No, najjednostavniju poznatu fotografiju snimio je prije 80 godina Andre Kertesz, francusko-mađarski fotograf.

Image Hosted by ImageShack.us


Jedna vilica naslonjena na tanjur do danas je inspiracija fotografima u potrazi za tajnom velike jednostavne fotografije. Istina, Kertesz je imao privilegiju biti prvi, a mi ostali sada tražimo svoju najbolju jednostavnu ili jednostavno najbolju.

Nedavno sam i sam shvatio da mi je uspjelo snimiti nešto što se približava tom idealu. Poslavši ju na natjecanje u Malmo, dobio sam i potvrdu. Moja fotografija "Lines" osvojila je zlatnu medalju FIAP-a (Fédération Internationale de l'Art Photographique) i diplomu Bengta Perssona, člana žirija.

Image Hosted by ImageShack.us

17.10.2008. u 09:34 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

iliti crno-bijeli pogled na šareni svijet

Kontakt: kopkre@net.hr

Galerija: http://kopcic.artspan.com

Linkovi

Nemetz - okorjeli kroničar
Najbolja fotografkinja među ženama, najbolja žena među fotografima
Kresica - Imenjak, fotograf, čovjek, Mr Pentax
Martina Velenik - Druga najbolja žena fotograf

web stats

web stats